بلاگ

پارتیشن میز کارمندی چیست؟

پارتیشن میز کارمندی

در شروع لازم است بدانید که پارتیشن میز کارمندی برای میز کار گروهی و به نام ورک استیشن معروف هستند. میزهای گروهی بیشتر برای کارمندانی که وظایف مشابه دارند و کارشان با هم مرتبط است و باید تبادل اطلاعات کنند طراحی و تولید شده است. به منظور جداسازی فضای کار در مجموعه هایی که از میز گروهی استفاده می کنند و برای جلوگیری از بروز مزاحمت برای دیگر قسمت های کاری از پارتیشن اداری استفاده می شود.

چرا از پارتیشن میز کارمندی استفاده می شود؟

  • با نصب این نوع پارتیشن به کارفرما این امکان را می دهید تا در یک فضای کم تعداد کارمندان بیشتری را مشغول به کار کند.
  • از ویژگی های این پارتیشن ها که عایق صوت هستند و به این صورت می توانند از بروز سر و صدا برای سایر کارمندها جلوگیری کنند.
  • نصب پارتیشن اداری سبب نظم و ترتیب بیشتر کارمندان می شود.

پارتیشن اداری میز کارمندان

دلیل نصب این پارتیشن

در شرکت های مدرن و امروزی تفاوت های زیادی با شیوه سنتی دارند که کارمندها در اتاق های مخصوص خود به دور از بقیه کارمند ها بودند، در حال حاضر شرکت ها روی به شیوه باز کاری آورده اند و همه ی کارمندها و حتی مدیرها در محیطی هستند که همگی همدیگر را می بینند. این روش مستلزم نصب و اجرای پارتیشن های اداری هستند که نظمی به کارمند ها بدهد و همچنین این پارتیشن ها عایق خوبی هم برای صوت هستند و می توان روی این پارتیشن های میز کارمندی پریز و کلید برق نصب کرد. میز پارتیشن اداری امروزه در بازار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

ویژگی این پارتیشن

دارای داکتینگ داخلی می باشد تا کلیه کابل های برق، یو پی اس، تلفن، شبکه و سایر کابل های مورد نیاز تعبیه شده که این امر سبب می شود تا ظاهر مناسبی به دکوراسیون اداری ببخشد.

این پارتیشن ها از نظر رنگ و همچنین نوع مواد به کار رفته متفاوت می باشند و به خریدار این اجازه را می دهد تا آن چیزی که مورد سلیقه و با نظرشان یکسان است را خریداری کنند. این پارتیشن ها همچنین از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه هستند.

پارتیشن اداری میز کارمندان

برتری های استفاده از پارتیشن اداری میز کارمندان

  • سرعت نصب این پارتیشن بسیار بالا است.
  • محدودیتی در انتخاب رنگ و ترکیب آن برای مشتری وجود ندارد.
  • هیچگونه اتصال بدنه و رسانایی برق و ایجاد پرازیت و نویزی وجود ندارد.
  • دارای پایداری و مقاومت بالایی می باشد.
  • قابلیت حمل و نقل و جا به جایی آسان را دارد.

شما وقتی می خواهید یک محیط اداری را تجهیز کنید نیاز به مبلمان اداری و پارتیشن اداری دارید. استفاده از پارتیشن ها در محیط  اداری خصوصاً در کارهای گروهی که جداسازی فضا به سبب جلوگیری از بروز مزاحمت و اختلال در کار دیگر کارمندان بسیار حائز اهمیت می باشد.

مجموعه نوژن با ارائه بهترین پارتیشن های اداری از پارتیشن های تک جداره، پارتیشن های دو جداره، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *