بلاگ

برترین شرکت‌ های تولیدکننده مبلمان اداری را در جهان بشناسید

برترین شرکت مبلمان اداری

مبلمان اداری، یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین المان های موجود در سازمان‌ های اداری و شرکت‌ ها است و در حال‌ حاضر نیز توسط شرکت‌ ها و کمپانی‌ های متعددی در سرتاسر جهان و به‌ ویژه ایران تولید و به بازار عرضه می‌ شوند. هرکدام از شرکت‌ ها نیز با توجه به تعداد محصولات ارائه‌ شده، تنوع در محصولات، راحتی، نظرات مشتریان، کیفیت، قیمت و غیره با یکدیگر متفاوت هستند و نسبت‌ به یکدیگر از جایگاه متعددی در فروش برخوردار می‌ باشند.

در این مقاله می‌ خواهیم با برترین شرکت‌ های تولیدکننده مبلمان اداری در جهان آشنا شده و آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی برترین شرکت‌ های تولید کننده مبلمان اداری در جهان

از مهم‌ ترین و معتبر ترین شرکت‌ های تولیدکننده مبلمان اداری در سرتاسر جهان و به‌ ویژه ایران، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

برند urban office

شرکت Urban office با هدف تولید مبلمان اداری در سال ۲۰۰۵ در انگلستان تأسیس شده و در حال‌ حاضر نیز محصولات خود را در بالاترین کیفیت به سرتاسر جهان عرضه می‌ کند. این شرکت علاوه‌ بر ارائه مبلمان اداری، محصولات دیگری نیز همچون انواع پارتیشن، تجهیزات عایق صوتی و غیره را نیز عرضه نموده و از بارزترین ویژگی‌ های مبلمان اداری آن نیز می‌ توان به انعطاف‌پذیری بالا و کاربردی بودن مبلمان و صندلی اداری اشاره نمود.

برند Herman miller

کمپانی هرمن میلر در تولید مبلمان اداری، از سال ۱۹۱۵ فعالیت خود را در آمریکا آغاز نموده و یکی از معتبرترین و مشهورترین تولیدکنندگان مبلمان اداری در سرتاسر جهان است. این شرکت تحت عنوان اولین تولیدکننده مبلمان اداری مدرن نیز شناخته می‌ شود و از بارزترین ویژگی‌ های محصولات آن می‌ توان به تنوع گسترده در طرح و کیفیت بالای مبلمان اداری اشاره نمود.

برند Humanscale

شرکت Humanscale، دارای شعبات فعال متعددی در ۲۸ کشور دنیا است و توسط رابرت کینگ تأسیس شده و از مشهورترین تولیدکنندگان مبلمان اداری می‌ باشد. محصولات این مجموعه نیز دارای ارگونومی مناسب و استاندارد های کیفی هستند و از تنوع گسترده‌ ای در طرح و رنگ برخوردار می‌ باشند.

مبلمان اداری

برند Steelcase

یکی دیگر از بزرگ‌ ترین و معروف‌ ترین شرکت‌ های تولیدکننده مبلمان اداری در جهان، برند استیل کیس آمریکایی است. این کمپانی دارای سابقه بیش‌ از ۱ قرن در زمینه عرضه مبلمان اداری در سرتاسر جهان است و با بیش‌ از ۱۱ هزار پرسنل و ۸۰ شعبه، محصولات خود را به قاره آسیا، اروپا، آمریکا و استرالیا و همچنین کشور ایران صادر می‌ کند.

برند Knoll

کمپانی نول در سال ۱۹۸۳ توسط هانس نول، یک تاجر آلمانی در نیویورک بنیان‌ گذاری شده و هم‌ اکنون نیز یکی از برند های معتبر تولید کننده مبلمان اداری در جهان است. این کمپانی علاوه‌ بر عرضه مبلمان اداری، سایر تجهیزات اداری را نیز تولید نموده و در سال ۲۰۲۰ نیز به‌ عنوان یکی از معروف‌ ترین تولیدکنندگان مبلمان اداری شناخته شده‌است.

برند Kristalia

کمپانی کریستالیا، یکی از معروف‌ ترین شرکت‌ های تولید کننده مبلمان اداری در ایتالیا است و از بارزترین مشخصات محصولات این شرکت می‌ توان به ظرافت، طراحی منحصر به‌ فرد و کیفیت بالای مبلمان اداری اشاره نمود.

برند راد سیستم

شرکت راد سیستم در سال ۱۳۲۷ با هدف ارائه مبلمان اداری آغاز به فعالیت نموده و یکی از برترین برند های تولید کننده مبلمان اداری در داخل کشور است.

برند نظری

شرکت نظری در سال ۱۳۳۸ تأسیس شده و مبلمان اداری را در بالاترین کیفیت تولید و به بازار داخلی عرضه می‌ کند. این برند جزء ۱۲ برند برتر تولید کننده مبلمان اداری است و محصولات آن نیز از ارگونومی و تنوع مناسبی در طرح و رنگ برخوردار هستند.

برند ساجران

یکی دیگر از برترین برند های تولید کننده مبلمان اداری، شرکت ساجیران است. این کمپانی در دسته ۱۲ برند اول تولید کننده مبلمان اداری قرار داشته و محصولات آن نیز از کیفیت بالایی در طراحی و کاربرد برخوردار هستند.

برند نوژن

شرکت نوژن، با هدف تولید مبلمان و پارتیشن اداری فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ به‌ طور رسمی آغاز نموده و هم‌اکنون نیز تحت عنوان یکی از برترین و شناخته‌ شده ترین شرکت‌ های تولید کننده مبلمان اداری در داخل ایران شناخته می‌ شود. بهره‌مندی از تکنولوژی به‌ روز در تولید محصولات، وجود ظرافت و طراحی خارق‌العاده، رعایت ارگونومیک و استاندارد، تنوع گسترده در طرح و رنگ، محصولات با کیفیت و غیره از جمله بارزترین مشخصات مبلمان اداری این مجموعه هستند و تمامی محصولات نیز از گواهینامه های استاندارد برخوردار می‌ باشند.

در پایان

شما عزیزان می‌ توانید برای اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع مبلمان اداری و همچنین دریافت راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم، با شرکت نوژن تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *