بلاگ

نکات کاربردی فنگ شویی اداری

فنگ شویی اداری

فنگ شویی اداری تاثیر مثبت زیادی روی پیشرفت و فعالیت های کاری می گذارد. از آنجایی که بیشتر وقت خود را در محل کار یا دفتر می گذرانید طراحی و دکوراسیون اداری اهمیت و جایگاه ویژه ای پیدا می کند.

6 ترفند طلایی فنگ شویی اداری

تعریف کلی از فنگ شویی به جریان پیدا کردن انرژی و احساسات مثبت در فضا که به کمک چیدمان درست و اصولی کمک می کند اطلاق می شود. با رعایت قوانین فنگ شویی تعادلی در دکوراسیون اداری محل کارتان ایجاد می شود که به بهبود فعالیت کاریتان کمک فراوانی می کند.

  • استفاده از نور طبیعی

نور از فاکتورهای است که به شما انرژی می دهد. در محل کار لازم است تا حداقل یک پنجره در دسترس شما باشد. تا علاوه بر نور طبیعی هوای تازه وارد اتاق شود. این دو آیتم در کنار یکدیگر سبب جریان انرژی در محیط کار می شوند.

فنگ شویی اداری

  • استفاده از گل و گیاه

از لحاظ فنگ شویی وجود گل و گیاه در اتاق کار واجب است. با وارد کردن گل و گیاه به محل کارتان کلی انرژی مثبت در اتاق کارتان به جریان می اندازید. از آنجایی که در محیط های کاری سیستم های الکتریکی مانند کامپیوتر ،لپ تاپ و وسایلی از این جنس می باشد. با کمک گل و گیاه می توانید انرژی منفی این وسایل را خنثی کنید.

  • ایجاد تعادل

تعادل یکی از اساسی ترین اصول فنگ شویی اداری است. با ایجاد تعادل در اتاق کار می توانید انرژی را بیش از پیش در فضا به گردش در آورید.

فنگ شویی اداری

  • جایگاه قرار گرفتن میز کار

میز کارمندی در محیط کار باید به گونه ای قرار بگیرد که نه پشت به در ورودی باشد و نه پشت به پنجره اتاق کار باشد. چرا که این کار اشتباه سبب می شود از ورود انرژی جلوگیری کنید. البته نظریه دیگر فنگ شویی اداری می گوید اگر میز کار روبروی در اتاق باشد به این ترتیب از ورود و خروج افراد آگاه می شوید با این کار موفقیت را به اتاق کار خود می آورید.

  • استفاده از تابلوهای هنری

در محیط کارتان از تابلوهای هنری استفاده کنید. این تابلو های هنری بهتر است شامل تصاویری مانند منظره و طبیعت باشند تا هنگامی که چشمتان به آن می خورد انرژی مثبت و آرامش بگیرید. به علاوه اینکه این تابلوها به اتاقتان انرژی می دهد و به پیشرفت و موفقیت شما در کارتان کمک می کند.

فینگ شویی اداری

  • استفاده از رنگ های مناسب محیط کار

رنگ جزء عناصری است که تاثیر بسیاری روی انسان و رفتار او می گذارد. در محیط کار استفاده از رنگ درست و اصولی اهمیت بالایی دارد. البته که رنگ در فنگ شویی اداری به شکلی است که استفاده درست و صحیح آن انرژی مثبت می دهد و استفاده نادرست از آن انرژی منفی در فضا ایجاد می کند.

 پیشنهاد می شود از رنگ قرمز صرفاً برای تاکید بر روی وسایل و مبلمان اداری خاصی استفاده کنید چرا که این رنگ تاثیر زیادی بر روی انسان می گذارد.

گروه نوژن از تولید کنندگان برتر مبلمان اداری و پارتیشن اداری در سطح کشور به شما عزیزان پیشنهاد می کند تمامی اصول را در دیزاین و طراحی اداری محل کار خود رعایت کنید تا تا بتوانید مسیر موفقیت را برای خودتان هموار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *