بلاگ

نکات مهم در ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی

ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی

انتخاب و نحوه ست کردن مبلمان اداری به خصوص ست کردن صندلی کارشناسی با میز کارشناسی برای کارمندان یک دفتر کار حائز اهمیت است. امروزه وجود مبلمان اداری در هر محیط اداره و سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است و به یکی از نیازهای ضروری در هر اداره ای تبدیل شده است و کمتر کسی پیدا می شود که از اهمیت مبلمان اداری غافل باشد و یا در انتخاب آن ها بی تفاوت باشد؛ زیرا که دکوراسیون محیط اداری در نگاه افراد تاثیر به سزایی می گذارد.

اگر شما به تازگی شرکت خود را تاسیس کرده اید و نیازمند خرید مبلمان اداری هستید، خرید یک دست مبلمان کامل می تواند کار شما را راحت کند. به شرط آنکه انواع مبلمان اداری را بشناسید و کاربردهای آن ها را بدانید و با توجه به نیاز شرکت و تعداد پرسنل، آن ها را انتخاب و تهیه کنید. در ادامه به انواع مبلمان اداری و نکات مهم در ست کردن آن ها خواهیم پرداخت.

میز کارشناسی

شناخت کامل انواع مبلمان اداری به شما در انتخاب آن ها کمک شایانی می کند. از این رو لازم است اطلاعات کافی از تمامی مبلمان اداری را در اختیار داشته باشید تا بتوانید نیازهای محیط کاری خود را ارزیابی کنید. انواع مبلمان اداری شامل میز مدیریت، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز کارگروهی، کانتر پذیرش، کمد اداری و کتابخانه اداری می باشد.

میز کارشناسی جز میزهای اداری قرار می گیرد و از اهمیت زیادی برخوردار است. این نوع میزها به نسبت میزهای مدیریتی، طرحی ساده تر دارند. البته که میزهای کارشناسی همانند سایر میزهای اداری، دارای استانداردهای مخصوص به خود را دارد.

در هر شرکت و اداره ای، عموما میز کارشناسی به کارمندانی تعلق دارد که به نسبت سایر کارمندان معمولی، از مسئولیت اجرایی بالایی برخوردار بوده است و این افراد به فضایی آرام و خصوصی خود نیاز دارند. از این رو میز کارشناسی می تواند این شرایط را برای این دسته از کارمندان فراهم کند.

در تهیه میز کارشناسی می توان متریالی همچون جنس چوب، ام دی اف، استیل، شیشه و … را انتخاب کرد.

کاربرد میز کارشناسی

میز کارشناسی در هر شرکت و اداره ای، برای نشان داده رده بندی کردن کارکنان استفاده می شود. این امر سبب می شود با ورود به محیط کاری آن ها، به راحتی بتوان با مسئولیت های آنان به درستی آشنا شد. همچنین اگر فضای اداری اپن فیس باشد، میز کارشناسی می تواند جلوه ای ویژه به دکوراسیون محیط اداری هدیه دهد.

صندلی کارشناسی

صندلی کارمندی یا کارشناسی از محبوب ترین صندلی های اداری پس از صندلی مدیریت می باشد. این نوع صندلی دارای تنوع زیادی می باشد. برخی عوامل موثر همچون راحتی آن، برخورداری از اصول ارگونومی، استاندارد بودن و … می تواند بر کیفیت و انتخاب آن ها تاثیر گذار باشد.

کاربرد صندلی کارشناسی

همه ی کارمندانی که در اداره و شرکت شما کار می کنند، ساعات مشخصی بر روی صندلی می نشینند و تقریبا ۸ ساعت در روز را صرف نشستن بر روی صندلی می کنند. شما با در نظر گرفتن ساعات کاری کارمندان خود می توانید صندلی مناسب را انتخاب کنید و قبل از خرید باید مشخص کنید که هر شخص در اداره و سازمان چه کاری انجام می دهد و با توجه به مسئولیت و نقش آن ها در شرکت، اقدام به خرید صندلی کنید تا بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

نکات چیدمان صندلی کارشناسی و میز کارشناسی

در این بخش قصد داریم به نکات مهم در ست کردن آن ها بپردازیم تا بتوانیم یک چیدمانی زیبا داشته باشیم.

ست کردن مبلمان اداری از جمله میز و صندلی کارشناسی، یکی از دغدغه های مدیران در شرکت ها و دفاتر کار می باشد. مدیران تمایل دارند تا علاوه بر بهره وری بیشتر کارکنان و تمایل آنها به داشتن محیط کار اداری سالم و دقیق بتوانند زیبایی اتاق و محیط اداری را نیز در اختیار داشته باشند. همانگونه که مدیران به چیدمان صندلی با میز مدیریت اهمیت می دهند در مورد مبلمان کارمندان نیز باید حساسیت به خرج بدهند.

استاندارد بودن محیط کار می تواند به این منظور به شما کمک زیادی می کند و در پس آن باید یک سری از الزامات را رعایت کنید تا بتوانید به بهترین و منظم ترین حالت استاندارد یک اتاق به وسیله چیدمان و ست کردن میز کارشناسی و صندلی کارشناسی برسید. فضای استاندارد کارکنان به فضایی گفته می شود که متناسب با کار آن ها، تمامی نیازهای کارمندان یک مجموعه تامین شود. این نکات مهم عبارت است از:

  • فضا و ابعاد میز و صندلی کارشناسی

اولین نکته در ست کردن میز و صندلی کارشناسی، این است که ابعاد و اندازه اتاق را در اختیار داشته باشید. از طرفی میز و صندلی کارشناسی در ابعاد گوناگونی تولید می شوند. میزهای کارشناسی خیلی بزرگ را نمی‌توانید با صندلی های کوچک و مینیمال ست کنید. همچنین نمی توانید یک میز کوچک کارشناسی را با یک صندلی بزرگ کارشناسی ست کنید. از این رو آگاهی داشتن از میزان مساحت اتاق و همچنین ابعاد میز های کارشناسی، می توانید بهترین گزینه ها را در شرکت و اداره خود پیاده سازی نمایید.

  • تناسب رنگ

داشتن تناسب رنگی در میز کارشناسی و صندلی کارشناسی امری مهم است. برای ست کردن آن ها می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید تا توجه افراد را به خود جلب کند. همچنین می توانید از رنگ های خنثی استفاده کنید تا با سایر بخش های شرکت همخوانی داشته باشد.

  • تناسب در بافت

توصیه می شود به جهت ست شدن میز کارشناسی و صندلی کارشناسی در هنگام خرید، از یک برند مشابه خریداری کنید تا بافت و الگوی یکسانی داشته باشند.

  • توجه به سبک

میز کارشناسی در سبک ها و طرح های متفاوتی ساخته می شود. برای ست کردن میز و صندلی اداری از جمله میز کارشناسی و صندلی کارشناسی، باید هر دوی آن ها را از یک سبک انتخاب و خریداری کنید. به عبارت دیگر، یک میز کارشناسی کلاسیک با یک صندلی کارشناسی مدرن، تناسب نخواهد داشت و برعکس.

  • کیفیت یکسان میز و صندلی

در هنگام خرید و ست کردن میز و صندلی اداری کارشناسی، کیفیت امری مهم می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که قرار است در مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کنید. پس بهتر است از محصولات درجه یک استفاده کنید.

  • مشاوره با متخصص

کمک گرفتن از یک تیم حرفه ای و کاربلد می تواند فرایند ست کردن میز و صندلی کارشناسی و چیدمان اداری را برای شما آسان کند.

در این زمینه شما می توانید از خدمات مجموعه نوژن بهره مند شوید. این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت انواع مبلمان اداری فعالیت دارد و محصولات خود را با کیفیت بالا و بهترین متریال در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما عزیزان می توانید جهت کسب راهنمایی بیشتر با کارشناسان فروش شرکت از طریق شماره تماس 02158942 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *