بلاگ

صفر تا صد دکوراسیون اتاق کنفرانس

دکوراسیون اتاق کنفرانس

در دنیای رقابتی و تجاری پرشتاب امروزی، طراحی اتاق کنفرانس و محل برگزاری جلسات، از اهمیت بسزایی برخوردار است. وجود یک طراحی کاربردی و مناسب در اتاق کنفرانس، می‌ تواند مذاکرات تجاری را بسیار روان‌ تر کرده و سبب بهبود در کارایی فعالیت‌ های تجاری شود. همان‌ طور که مطلع هستید، اتاق کنفرانس یکی از اصلی‌ ترین بخش‌ های مهم در سازمان‌ های اداری و به‌ ویژه شرکت‌ های خصوصی است و از این‌ رو طراحی دکوراسیون داخلی آن جهت برگزاری جلسات و ایجاد حریم خصوصی برای افراد، نیازمند توجه می باشد.

چرا طراحی اتاق کنفرانس مهم است؟

همان‌ طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، اتاق کنفرانس یکی از حساس‌ ترین و مهم‌ ترین بخش‌ های داخلی ادارات است و محل برگزاری جلسات فکری، بحث‌ های گروهی، جلسات با مشتری، گردهمایی اعضای تیم یک شرکت و غیره می‌ باشد. براساس مطالعات انجام‌ شده نیز توجه به طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس، سبب افزایش بهره‌وری، بهبود روحیه کارکنان و همچنین افزایش مشارکت‌ های گروهی شده و به‌ جهت اهمیت برگزاری جلسات خصوصی در این بخش، هرچه ایده به‌ کار رفته در طراحی داخلی و با کیفیت‌ تر و کاربردی‌ تر باشد، بنابراین حریم خصوصی مناسب‌ تری را نیز برای افراد به وجود خواهد آورد.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس

اتاق‌ های کنفرانس با توجه به تعداد کارکنان و فضای در دسترس در داخل شرکت، دارای ابعاد و طرح‌ های متفاوتی هستند و در حال‌ حاضر نیز ایده‌ های گوناگونی جهت طراحی دکوراسیون داخلی آن‌ ها در دسترس می‌ باشند. از جمله مهم‌ ترین نکات در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

تعیین اتاق کنفرانس

اتاق کنفرانس به‌ دلیل گردهمایی اعضای تیم و همچنین برگزاری جلسات خصوصی با کارفرمایان، از اهمیت بسزایی برخوردار هستند و بنابراین باید در بهترین بخش ادارات طراحی شوند. همچنین این اتاق‌ ها به‌ دلیل گردهمایی‌ های گروهی، دارای فضای بزرگ‌ تری نسبت‌ به سایر بخش‌ های ادارات هستند و باید محیط بزرگی برای آن‌ ها در نظر گرفته شود.

مبلمان اداری و چیدمان

مبلمان اداری و نحوه چیدمان آن‌ ها در اتاق کنفرانس، باید به‌ دقت انتخاب شوند تا بتوانند پشتیبانی و راحتی مناسبی را برای کاربران فراهم کنند. مبلمان اداری اتاق کنفرانس، باید بسیار انعطاف‌پذیر و دارای قابلیت‌ های تنظیم باشند و با توجه به تعداد برگزارکنندگان جلسات اداری انتخاب شوند. میز به‌ کار رفته در اتاق کنفرانس نیز باید به اندازه‌ای بزرگ باشد که بتواند همه شرکت‌کنندگان را در اطراف خود جای داده و فضای کافی برای قرارگیری لپ‌تاپ، یادداشت‌ ها و سایر تجهیزات اداری را فراهم کند. در حال‌ حاضر نیز انواع صندلی ها و میز کنفرانس، مجهز به فناوری‌ های هوشمند و تکنولوژی‌ های امروزی هستند و می‌ توانند نیاز های صوتی و تصویری را برای کاربران ایجاد کنند.

جهت اطلاع از خرید انواع مبلمان اداری، می توانید با شرکت نوژن تماس حاصل نمایید.

میز کنفرانس

نورپردازی مناسب

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت برای طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس، توجه به نورپردازی است. نور قابل تنظیم و ایجاد سطح روشنایی مناسب در اتاق کنفرانس می‌ تواند یک محیط راحت و سازنده را برای افراد گروه ایجاد کرده و علاوه‌ بر آن طراحی داخلی را بسیار شیک و مدرن جلوه دهد.

زیبایی‌ شناسی و دکور

اتاق‌ های کنفرانس در گذشته، به‌ عنوان یک اتاق سرد و بی‌ روح برای برگزاری جلسات طراحی می‌ شدند. اما امروزه از المان های دکوراتیو و طراحی های زیبایی‌ شناسی در دکوراسیون اتاق‌ های کنفرانس استفاده‌ شده و سبب تأثیر قابل‌ توجهی بر روحیه افراد و بهره‌وری کاربران شده‌ است.

بهره‌مندی از آثار هنری و المان های دکوراتیو مطابق با هدف شرکت، هارمونی رنگ اتاق با تجهیزات اداری، استفاده از عناصر طبیعی همچون گیاهان، تابلو، ساعت و غیره از جمله المان‌ های زیبایی‌ شناسی در اتاق‌ های کنفرانس شمرده می‌ شوند.

هوشمند سازی اتاق کنفرانس

استفاده از سیستم‌ های اداری هوشمند در اتاق‌ های کنفرانس، می‌ توانند عملکرد و کارایی این بخش از ادارات را به حد زیادی افزایش دهند.

توجه به سیستم آکوستیک

یکی از مهم‌ ترین و قابل‌ توجه‌ ترین نکات در رابطه با اتاق‌ های کنفرانس، برقراری حریم شخصی برای برگزارکنندگان جلسات اداری است. در این‌ رابطه تجهیزاتی تحت عنوان سیستم آکوستیک برای طراحی اتاق‌ های کنفرانس در دسترس هستند که از جمله مهم‌ ترین آن‌ ها نیز می‌ توان به پارتیشن اداری دوجداره اشاره نمود. پارتیشن‌ های اداری، یکی از مفید ترین و کاربردی‌ ترین تجهیزات اداری برای تفکیک سازی و تقسیم‌ بندی محیط داخلی ادارات هستند و علاوه‌ بر آن می‌ توانند حریم شخصی مناسبی را علاوه برای کارکنان، برای برقراری جلسات نیز ایجاد کنند. این پارتیشن‌ ها دارای انواع متفاوتی همچون چوبی، ام دی اف، فلزی و شیشه‌ ای هستند و نوع دوجداره آن‌ ها، عایق بسیار مناسبی در برابر صوت بوده و به حد قابل‌ توجهی می‌ تواند سبب کاهش آلودگی صوتی در محیط شود.

جهت اطلاع از چگونگی سفارش انواع پارتیشن اداری، می‌ توانید با شرکت نوژن در تماس باشید.

معرفی بهترین تولید کننده پارتیشن و مبلمان اداری

شرکت نوژن، طراح، تولیدکننده و ارائه دهنده انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری در کیفیت‌ های بسیار بالا است و تمامی محصولات خود را در تنوع گسترده‌ ای از طرح و رنگ و از بهترین مواد اولیه تولید و به مشتریان عرضه می‌ کند. این شرکت با همکاری تیم طراحی و اجرایی بسیار ماهر، متخصص و به‌ روز خود، انواع تجهیزات اداری را با توجه به نیاز کارفرمایان تولید کرده و علاوه‌ بر آن خدمات نصب و اجرای آن‌ ها را نیز به مشتریان ارائه می‌ دهد.

در پایان

در صورت طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس و اطلاع از چگونگی سفارش و خرید انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری، می‌ توانید با شرکت نوژن در تماس باشید و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *