بلاگ

آشنایی با میز کارگروهی

آشنایی با میز کارگروهی

در برخی مشاغل مدرن امروزی نیاز می شود تا کارمندان به صورت گروهی بر روی یک موضوع خاص کار کنند و در زمان کوتاه بتوانند با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند. در این حالت اگر به افراد فضاهای مجزا اختصاص داده شود، این امر میسر نخواهد شد. از این رو میزهایی طراحی شدند که علاوه بر حفظ حریم خصوصی، فعالیت پرسنل به صورت گروهی به بهترین نحو انجام پذیرد.
میز کارگروهی نام مناسبی است که برای این نوع از میزهای اداری نهاده اند و محیط خوبی را برای همکاری چندین نفر فراهم می آورد.

خصوصیات میز کار گروهی

میز کارگروهی از ترکیب دو یا چند میز در کنار یا روبروی یکدیگر تشکیل می شود. این میزها برای استفاده دو نفر تا چندین نفر براساس میزان نیاز هر شرکت ساخته می گردند.
برای حفظ حریم شخصی کارمندان در بین میزها از دیوارهای جداکننده یا دیوایدر استفاده می نمایند. ارتفاع دیوایدرها زیاد نیست و اغلب حدود 40 الی 50 سانتی متر می باشد. جنس آن شیشه، ام دی اف می باشد و عبور شبکه کامپیوتر، نت و تلفن به راحتی صورت می پذیرد.

این میز باید در بهترین فضا با سیستم های سرمایشی ، گرمایشی و میزان نور مطلوب باشد، قرار گیرد. اگر چنین نشود احساس آسایش کارمندان از بین می رود و دچار دغدغه های بی مورد خواهند شد.

میز کارگروهی

میز کارگروهی

نکات خرید میز کارگروهی

 در هنگام خرید میز کارگروهی علاوه بر توجه به ابعاد ، ظاهر و طرح آن ، مبحث مهم ارگونومیک را هم در نظر بگیرید تا میز تهیه شده بر اساس ساختار بدنی افراد باشد و در طولانی مدت موجب بروز درد در ستون فقرات ، گردن ، کمر و پاها نگردد.

 برای حفظ روحیه نشاط و شادابی کارمندان باید هنر چیدمان روی این میزها خلاقانه و براساس ایده های شیک و زیبا باشد. رنگ و طرح آن نیز به گونه ای انتخاب شود که با ست مبلمان اداری هماهنگ باشد و با سایر تجهیزات اداری هارمونی داشته باشد.

 اغلب این میزها به شکلی طراحی شده اند که دارای فایلینگ و کمد اداری هستند. البته این به نظر مشتری می باشد. بهتر است که این تجهیزات جانبی را نیز سفارش دهید تا کارمندان به سهولت به وسایل خود دسترسی داشته باشند.

خرید میز کار گروهی

مزایای میز کارگروهی

مزایای استفاده از میز کارگروهی

  • از آنجایی که وظیفه کارمندان مشابه یکدیگر است ، مشورت ، همکاری و همفکری بیشتر شده در نتیجه راندمان کاری با استفاده از این نوع میزهای اداری بالاتر می رود.
  • در زمان تبادل اطلاعات، جابجایی پرسنل در بین اتاق ها علاوه بر اتلاف وقت، نظم کاری را برهم زده و موجب شلوغی و ایجاد سرو صدا شده و آرامش کارمندان سایر بخش ها را مختل می سازد. استفاده از میز کارگروهی از این موارد جلوگیری نموده و به تعامل افراد سرعت قابل قبولی می بخشد.
  • این نوع میزها برای مشاغلی که در آن حتماً باید از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده شود، بسیار ایده آل است.
  • تولید میز کار گروهی شیوه ای نوین در طراحی دکوراسیون اداری است و استفاده صحیح از فضاهای کوچک یا به عبارتی صرفه جویی در فضا را به ارمغان خواهد داشت.
  • تعدادی بیشتری از کارمندان در یک محیط بهینه سازی شده مشغول به فعالیت خواهند شد و مدیران و مسئولین نظارت بهتری را بر روی کار ایشان خواهند داشت.

معایب استفاده از میز کارگروهی

برای مشاغلی که نیاز است کارمند به صورت جداگانه به کار ارباب رجوع رسیدگی کند، اصلاً مناسب نیست و باید اتاق های کاملاً مجزا در نظر گرفته شود. برای حرفه های تخصصی که تمرکز بالای کارمند پارامتر اصلی موفقیت در آن شغل اس، نباید استفاده گردد.

فروش انواع میزهای کار گروهی

مبلمان اداری نوژن، با اختصاص به روزترین و با کیفیت ترین متریال اولیه و با بهره گرفتن از طراحان متخصص بهترین ایده ها را در ساخت میزهای کارگروهی مدرن به عرصه تولید در می آورد.

جزئیات میز کارگروهی

میز کارگروهی 4 نفره

میز کار گروهی بزرگ

مبلمان اداری نوژن

همه کسب‌ و کارها نیازمند میز کارگروهی نمی باشند ، لذا توصیه می شود با مشورت گرفتن از یک طراح دکوراسیون اداری با تجربه و با سنجش دقیق ویژگی‌های سازمان و نهاد خود، اقدام به خرید میز کار گروهی نمایید. کارشناسان نوژن شما را در خرید یک میز اداری مناسب به صورت رایگان راهنمایی خواهند نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *