همانطور که از نام نیم ست اداری مشخص است، این نوع از مبلمان به صورت یک مبل دو نفره، یا دو عدد مبل یک نفره می باشند و عموماً برای اتاق مدیران در یک اداره، سازمان یا نهاد کاربرد دارند. برای استفاده از این نوع مبلمان اداری نیازی به داشتن فضای زیادی نیست و علت خریداری آن، پذیرایی از میهمانان و ایجاد مکانی برای استراحت آن ها می باشد.

در زمان خرید نیم ست اداری باید توجه نمود که رنگ و طرح آن با سایر دکوراسیون شرکت یا اداره همخوانی و هماهنگی داشته باشد. به عبارتی دیگر نیم ست اداری باید منعکس کننده ماهیت تجارت شما باشد، پس باید تمامی دقت لازم را در هنگام خرید به عمل آورید.

نکات مهم در خرید نیم ست اداری

از جمله نکاتی که لازم است در خرید نیم ست اداری به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

ابعاد مبلمان 

ابعاد مبلمان باید براساس میزان فضایی که در اختیار دارید، انتخاب شوند. امروزه مبلمان اداری در اندازه های مختلفی تولید می شوند که برای فضاهای مختلفی کاربرد دارند. اگر فضای نشیمن شرکت شما از مساحت زیادی برخوردار است، می توانید از مبلمانی با ظاهر بزرگ تر استفاده نمایید.

جنس رومبلی

توجه داشته باشید که برخی از پارچه ها ظاهری شکیل و زیبا دارند اما مقاومت بالایی نداشته و سریع دچار فرسودگی می شوند. افراد زیادی در یک اداره در رفت و آمد هستند، به همین علت مبلمان نیم ست بیشتر در معرض استفاده است. لذا بهتر است از پارچه هایی که قابلیت شست و شو دارند استفاده شود، زیرا تمیز کردن اینگونه پارچه ها خیلی راحت تر است.
امروزه استفاده از چرم یکی از بهترین گزینه ها به عنوان رویه مبلمان اداری است که علاوه بر ظاهر شکیل و زیبا، بسیار مقاوم بوده و قابلیت شست و شو نیز دارد.
یکی دیگر از پارچه های زیبا و پرکاربرد که علاوه بر زیبایی دوام و قابلیت شست و شو نیز دارد، پارچه مخمل است.

رنگ نیم ست اداری

انتخاب رنگ برای فضای اداری کاملاً سلیقه ای است اما به طور معمول از رنگ های خنثی استفاده می شود. رنگ های کرم، خاکستری، دودی، بژ و… بیشتر در ادارات مشاهده می شوند.

اگر دکوراسیون اداره شما به رنگ های خنثی می باشد، می توانید با ایجاد کنتراست، یک رنگ مخالف رنگ های خنثی را برای نیم ست اداری خود برگزینید و یا با انتخاب نیم ست با شید رنگی خنثی، هماهنگی بین اجزا را تکمیل نمایید. برای رسیدن به نتیجه دلخواه می توانید از یک کارشناس طراح داخلی نیز کمک بگیرید.

انواع نیم ست اداری

نیم ست های اداری بخش مهمی از مبلمان اداری هستند و همان‌ طور که گفته شد شامل دو عدد مبل تک نفره و یا یک عدد مبل دو نفره به‌ همراه یک عسلی و یا میز پذیرایی کوچک هستند. نیم ست های اداری به طور معمول در اتاق‌ های پذیرایی از مهمان در ادارات و یا اتاق مدیریت دارای کاربرد هستند و همانند سایر تجهیزات مبلمان اداری، در تنوع گسترده‌ ای از طرح و رنگ عرضه می‌ شوند. به‌ طور کلی نیم ست های اداری با توجه به جنس متریال و سبک دارای انواع متنوعی هستند که از جمله انواع آن‌ ها از لحاظ سبک می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

نیم ست اداری مدرن

در طراحی و ساخت نیم ست های اداری مدرن، از متریال هایی چون فلز در قسمت دسته و از چرم و پارچه‌ های با کیفیت در قسمت بدنه و نشیمن آن ها به‌ کار می‌ رود. این سبک از نیم ست های اداری دارای ظاهر و نمایی بسیار ساده، شیک و مدرن هستند و در تنوع گسترده‌ ای از رنگ‌ های مدرن عرضه می‌ شوند. شرکت نوژن نیز در تولید و ساخت نیم ست های اداری خود، از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه استفاده نموده و علاوه‌ بر رعایت ویژگی‌ های استاندارد، از خواص ارگونومیک نیز در نوع طراحی آن‌ ها استفاده کرده است.

نیم ست اداری کلاسیک

نیم ست های اداری کلاسیک نسبت‌ به نوع مدرن خود، از ظاهر بسیار مجلل و باشکوه تری برخوردار هستند و دارای ابعاد و اندازه بزرگ‌ تری نسبت‌ به نیم ست های اداری مدرن می‌ باشند. در طراحی و ساخت نیم ست های اداری کلاسیک، از متریال هایی چون چوب طبیعی گردو و راش، چرم طبیعی، پارچه‌ های بسیار باکیفیت و غیره استفاده‌ شده و در ساخت میز و عسلی‌ های آن نیز از شیشه و سنگ های بسیار مرغوب به کار برده می‌ شود. این نیم ست ها نیز همانند نیم ست های مدرن در شرکت نوژن، از کیفیت، دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و علاوه‌ بر تنوع گسترده در طرح و رنگ، از ضمانت و خدمات پس‌ از فروش نیز برخوردار می‌ باشند.

نیم ست اداری لاکچری و مدرن

نیم ست های اداری لاکچری و مدرن، تجهیزاتی بسیار کاربردی در محیط داخلی ادارات و اتاق‌ های مدیریت هستند و با توجه به استقبال کارفرمایان نسبت‌ به گذشته، از طراحی‌ های بسیار فوق‌العاده و منحصر به‌ فرد تری در تولید و ساخت آن‌ ها به‌ کار برده می‌ شود. نیم ست های اداری لاکچری و مدرن، دارای یک مبل دو نفره و یا دو مبل تک‌ نفره هستند و نسبت‌ به سبک کلاسیک، فضای بسیار کمتری را در محیط اشغال نموده و بسیار جمع‌ و جور تر می‌ باشند. این نوع از نیم ست های اداری قابل‌ استفاده در تمامی متراژ ها به‌ ویژه متراژ های کوچک هستند و به‌ دلیل ظاهر ساده و شیک خود، دارای هارمونی با سایر تجهیزات اداری می‌ باشند. نیم ست های اداری مدرن تولید شده در شرکت نوژن، دارای طراحی‌ های ارگونومیک و استاندارد هستند و نگهداری از آن‌ ها نیز بسیار آسان است و به‌ راحتی تمیز می‌ شوند. این نیم ست‌ ها دارای رنگ‌ های لاکچری همچون بژ، کرم، دودی، خاکستری، شیری و غیره با نظر داشتن ویژگی‌ های مبلمان اداری مدرن هستند و دارای ابعاد استاندارد با توجه به انتخاب کارفرمایان بر اساس متراژ فضا و نوع کاربرد می باشند.

شما عزیزان می‌ توانید جهت انتخاب و خرید هر یک از نیم ست های اداری شرکت نوژن در این صفحه و یا دریافت راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم در رابطه با سبک و قیمت آن‌ ها، با مجموعه نوژن تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

قیمت نیم ست اداری

هزینه و قیمت نیم ست اداری انتخابی شما عزیزان بر اساس نوع و تعداد مبلمان، متریال به کار رفته در تولید آن و بسیاری موارد دیگر متفاوت خواهد بود. توصیه می شود جهت دریافت قیمت روز نیم ست اداری مد نظر خود با کارشناسان شرکت نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 تماس حاصل نمایید.