کتابخانه و کمد اداری

برای جلوگیری از  انباشته شدن پرونده های مهم در فضای دفاتر و ادارات راهکارهایی از قبیل به کار گیری فایل و کمد اداری وجود دارد. دیگر زمان  آن رسیده که یک کمد و فایل اداری  مخصوص نگهداری پرونده ها در فضای اداری و یا خانه خود خریداری کنید. حالا که شما آمادگی نگهداری، حفظ و سازماندهی پرونده و فایل اداری را دارید. در اینجا به برخی راهنمایی های پیش از خرید اشاره می کنیم، تا راهنمای شما عزیزان باشد.

فایل و کمد اداری چیست؟

فایل و کمد اداری، از دیگر تجهیزات الزامی در فضای داخلی سازمان‌ های اداری هستند. این تجهیزات جهت حفظ و نگهداری اسناد و مدارک اداری دارای کاربرد هستند و علاوه‌ بر آن سبب نظم دهی در فضای داخلی ادارات می‌ شوند. در طراحی و ساخت فایل و کمد اداری، از متریال‌ های متفاوتی همچون فلز، چوب و ام دی اف به‌ کار برده می‌ شود و با توجه به کاربرد خود، دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی می‌ باشند. در واقع مهم‌ ترین کاربرد این تجهیزات اداری، ایجاد فضایی مناسب برای قرار دادن و نگهداری از پرونده‌ ها، مدارک و اسناد اداری است و با توجه به کاربری خود نیز دارای ابعاد و طرح‌ های گوناگون هستند.

ویژگی‌ های فایل و کمد اداری

فایل و کمد اداری، دارای ابعاد با اندازه‌ های متفاوت هستند و با توجه به سبک‌ های دکوراسیون اداری، در طرح‌ های متفاوت به بازار عرضه می‌ شوند. این تجهیزات برای نظم بخشیدن به اسناد اداری مورد استفاده قرار می‌ گیرند و اغلب دارای چند کمد و کشو برای محافظت از مدارک اداری هستند. هر چه کیفیت و مرغوبیت متریال اولیه در ساخت این تجهیزات بهتر باشد، فایل و کمد اداری از دوام و ماندگاری طولانی‌ مدت تری برخوردار بوده و استفاده از آن‌ ها نیز بسیار راحت‌ تر است. کمد و فایل اداری از جمله اکسسوری های اداری نیز شناخته می‌ شوند و دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ با توجه به سبک‌ های مدرن و کلاسیک ادارات هستند. این لوازم در ادارات، از جمله مهم‌ ترین تجهیزات پس‌ از مبلمان اداری محسوب می‌ شوند و شما می‌ توانید برای خرید بهترین و با کیفیت‌ ترین فایل و کمد اداری، از تجهیزات اداری شرکت نوژن دیدن نمایید.

انواع فایل و کمد اداری

فایل و کمد های اداری، با توجه به متریال و نوع استفاده خود در ادارات، دارای انواع متفاوتی هستند که از جمله مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

فایل و کمد اداری ایستاده

این نوع از تجهیزات اداری به‌ صورت ایستاده طراحی می‌ شوند و دارای پایه‌ های فلز می‌ باشند. کمد و فایل های اداری ایستاده در شرکت نوژن، دارای طراحی و اجرا با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال ها همچون ام دی اف و شیشه هستند و علاوه‌ بر دوام و مقاومت بالا، بسیار متنوع در طراحی برای نگهداری از اسناد و مدارک اداری می‌ باشند.

فایل و کمد اداری ام دی اف

در طراحی و ساخت این نوع فایل‌ ها، از صفحات ام دی اف بسیار با کیفیت به‌ کار برده شده و در ابعاد و طرح‌ های متفاوتی نیز به‌ صورت سفارشی قابل ساخت هستند. این نوع از فایل و کمد های اداری دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ می‌ باشند و شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود، بهترین آن‌ ها را از شرکت نوژن انتخاب کرده و خریداری نمایید.

فایل و کمد اداری شیشه‌ ای

در طراحی این نوع از فایل و کمد اداری، از متریال‌ های ام دی اف و شیشه به‌ صورت ترکیبی استفاده‌ شده و قابل‌ استفاده در تمامی محیط‌ های داخلی ادارات هستند. این نوع تجهیزات اداری در ارتفاع‌ های متفاوتی قابل ساخت هستند و تحت عنوان کمد و کتابخانه شیشه‌ ای نیز شناخته می‌ شوند.

فایل قفسه

این نوع تجهیزات اداری، به شکل قفسه طراحی و ساخته می‌ شوند و فاقد درب و کشو می‌ باشند. استفاده و کاربری از فایل‌ های قفسه‌ ای در ادارات، بسیار راحت است و شما می‌ توانید براساس فضای در دسترس خود، آن‌ ها را در ابعاد و ارتفاع های متفاوتی در بالاترین کیفیت از شرکت نوژن سفارش دهید.

اهمیت استفاده از فایل و کمد اداری

فایل‌ ها و کمد های اداری، تجهیزات بسیار ضروری در فضای داخلی ادارات هستند و مهم‌ ترین ضرورت استفاده از آن‌ ها نیز جهت حفظ و نگهداری اسناد و مدارک اداری می‌ باشد. این تجهیزات، محفظه های بسیار مناسبی برای حفظ سوابق شرکت هستند و از دیگر مزایا و اهداف استفاده از آن‌ ها در ادارات نیز می‌ توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • ایجاد نظم در محیط داخلی ادارات
  • طبقه‌ بندی اسناد و مدارک اداری
  • حفظ و نگهداری از پرونده‌ های اداری
  • بهینه‌سازی مناسب فضا 

درفضای دفتر شما چند اتاق وجود دارد؟

در هر کمد نیاز  است از چند فایل نگهداری شود؟  اگر نیاز شما تنها  تهیه ملزومات یک دفتر است فقط یک کمد که کاربردی باشد بخرید. در گام نخست تصمیم بگیرید که فضای دفتر شما نیاز  به یک کمد اداری افقی دارد یا عمودی. کمد های اداری عمودی بسیار عالی هستند بدین دلیل که این نوع فایلینگ فضای کمی از دیوار را درگیر حجم و ابعاد واندازه خود می کنند، ممکن است که این نوع کمد ها مناسب استفاده روزانه و مداوم در جاهایی که مسیر رفت و امد زیاد می باشد به کار نیاید و عمق کمد نیز موضوع مهمی است.

نوع دیگر  کمد های اداری افقی است که فضای بیشتری از دیوار را نسبت به کمد های اداری عمودی که ارتفاع اتاق را درگیر می کند، اشغال می کنند. به همین دلیل است که فایل های اداری افقی معمولاً دارای 50 سانت عمق هستند. بنابرین به فضای کمتری برای باز شدن نیاز دارند. فایل های اداری افقی برای دفاتر  پر حجم کاری و دسترسی مداوم به فایل ها و پرونده ها با توجه به ترافیک کاری که موجود می باشد  مناسب است. این تیپ کمدها بسیار متنوع هستند. شما می توانید فایل های حاوی پرونده های را به گونه ای کنار هم چیدمان کنید و آن ها از چپ به راست بررسی و سازماندهی کنید، که بتواند برای شما حداکثر کاربرد را ایجاد کند.

قیمت فایل و کمد اداری نوژن

همانطور که پش از این نیز اشاره شد استفاده درست و به جا از فایل و کمد اداری می تواند تأثیر بسیار زیادی در زیباسازی شرکت و محل  کار شما داشته باشد. شرکت نوژن به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ارائه دهنده مبلمان اداری و فایل و کمد اداری با کیفیت بسیار بالا بهترین اجناس را متناسب با دفتر و یا محیط کار شما برایتان آماده سازی نموده و با قیمت های بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.برای خرید و اطلاع از قیمت ها با کارشناسان شرکت نوژن با شماره 02158942 تماس بگیرید.