بلاگ

طراحی دکوراسیون اداری با کمترین بودجه

دکوراسیون اداری با کمترین بودجه

 ارزش‌ گذاری بر داشتن فضای کاری زیبا و در عین‌ حال کاربردی، با گذشت زمان برای کارفرمایان بسیار افزایش یافته و در دنیای مدرن امروزی به طراحی دکوراسیون اداری توجه ویژه‌ ای می‌ شود. در طراحی دکوراسیون محیط داخلی ادارات، عوامل بسیار متعددی همچون متراژ داخلی، تعداد کارمندان، انتخاب مبلمان اداری، تفکیک سازی محیط و غیره در نظر گرفته می‌ شود که یکی از مهم‌ ترین آن‌ ها بودجه در دسترس برای طراحی و تغییر فضاسازی است. در حال‌ حاضر نیز ایده‌ های بسیار متنوعی در سبک‌ های متعدد مدرن، کلاسیک و غیره در دسترس هستند که هر کدام با توجه به ویژگی‌ های داخلی و تجهیزات اداری، دارای هزینه‌ های بسیار گوناگونی در طراحی می‌ باشند.

همچنین هر چه طراحی در نظر گرفته شده برای ادارات، از لحاظ هزینه و بودجه مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر و در عین‌ حال با کیفیت‌ و کاربردی تر باشد، برای کارفرمایان مناسب‌ تر است. در این مقاله می‌ خواهیم با راهکار ها و نکات اساسی در طراحی دکوراسیون اداری با کمترین بودجه آشنا شده و آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری با کمترین بودجه

قبل‌ از پرداختن به ایده‌ های متفاوت طراحی دکوراسیون اداری، ضروری است که چندین فاکتور را در نظر گرفته و در بودجه خود و همچنین زمان صرفه‌ جویی نمایید. از مهم‌ ترین نکات در طراحی دکوراسیون اداری با کمترین بودجه می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

در نظر گرفتن محدودیت فضا

یکی از نکات مهم قبل‌ از طراحی دکوراسیون اداری، توجه به فضای قابل در دسترس و بیشترین استفاده از فضا می‌ باشد. شما می‌ توانید با در نظر گرفتن محدودیت‌ ها و فرصت‌ های بالقوه جهت بهینه‌ سازی چیدمان مبلمان اداری و سایر تجهیزات اداری، عملکرد دفتر را بسیار مناسب شناسایی کرده و بنابراین از صرف هزینه‌ های هنگفت برای خرید تجهیزات اضافی جلوگیری نمایید.

در نظر گرفتن نیاز کارکنان

توجه به الزامات کارکنان و نیاز آن‌ ها در طول فعالیت اداری، برای طراحی دفاتر با کمترین بودجه و همچنین افزایش تمرکز و ارتقاء کارایی بسیار حائز اهمیت است. به‌ عنوان مثال فضا های کار اشتراکی، دارای مبلمان اداری چند منظوره هستند و از طرفی به المان‌ های تفکیک سازی همچون پارتیشن اداری نیاز نخواهند داشت. اما برخی دیگر از ادارات، نیاز به تفکیک سازی اساسی و همچنین ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان و مبلمان اداری شخصی هستند و بنابراین بودجه مصرفی آن‌ ها با توجه به نیاز کارکنان با یکدیگر متفاوت است.

مبلمان اداری

افزایش نور طبیعی در محیط

یکی دیگر از راه‌ حل‌ های اساسی برای طراحی دکوراسیون اداری با کمترین بودجه، نوع چیدمان تجهیزات اداری و انتخاب فضای اداری برای حداکثر استفاده از نور طبیعی در طول روز است. انتشار نور طبیعی در محیط با استفاده از پنجره‌ های بزرگ و یا همچنین پارتیشن‌ های شیشه‌ ای، می‌ تواند در مصرف برق و انرژی بسیار صرفه‌ جویی نموده و علاوه بر افزایش زیبایی محیط، سبب کاهش بودجه در طراحی دکوراسیون شود.

توجه به نوع تفکیک سازی محیط

در تفکیک سازی محیط داخلی ادارات، از پارتیشن‌ های اداری در متریال‌ های متفاوتی چون چوب، ام دی اف، شیشه، فلز و غیره استفاده می‌ شود. کارفرمایان می‌ توانند با در نظر گرفتن تعداد کارکنان، نوع فعالیت گروهی و شخصی، متراژ محیط و غیره، بهترین و با کیفیت‌ ترین پارتیشن اداری را در قیمت مناسب انتخاب نموده و محیط داخلی ادارات را به بهترین نحو جداسازی نمایند.

انتخاب مبلمان اداری با کیفیت و قیمت مناسب

یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در رابطه با طراحی دکوراسیون اداری با کمترین بودجه، انتخاب مبلمان اداری با کیفیت، با دوام، کاربردی و چند منظوره در مقابل مناسب‌ ترین قیمت است. این نوع از مبلمان اداری علاوه‌ بر قیمت مقرون‌ به‌ صرفه، از دوام و مقاومت مناسبی نیز برخوردار هستند و با توجه به تنوع در طرح و رنگ، قابل‌ استفاده در انواع محیط داخلی ادارات با سبک‌ های متفاوت می‌ باشند.

اولویت با ضروریات محیط اداری

برای تغییر دکوراسیون اداری با کمترین بودجه، می‌ توانید ابتدا اولویت را با ضروریات محیط اداری قرار دهید. به‌ عنوان مثال اگر تنها با تعویض مبلمان اداری، می‌ توانید سبب تغییر چشمگیری در دکوراسیون داخلی ادارات شوید، دیگر لازم نیست که تغییرات اساسی را در رنگ سازمانی، تفکیک سازی محیط و غیره انجام داده و از این‌ رو در بودجه شرکت صرفه‌ جویی نمایید. اولویت با ضروریات اداری در رابطه با نوع تفکیک سازی محیط با استفاده از پارتیشن اداری نیز صدق می‌ نماید.

تعیین بودجه قطعی

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون اداری با کمترین بودجه، تعیین حداکثر بودجه شرکت برای طراحی دکوراسیون است. با تعیین حداکثر بودجه، می‌ توانید اولویت‌ بندی‌ های مناسب و ضروری را جهت طراحی ایجاد نموده و بهترین استفاده را در تغییرات اعمال نمایید.

در پایان

شرکت مبلمان اداری و پارتیشن اداری نوژن، تولید کننده انواع تجهیزات و محصولات اداری در بالاترین کیفیت است و در تولید و ساخت تجهیزات اداری نیز از مواد اولیه درجه ۱ استفاده نموده و محصولات را با مناسب‌ ترین قیمت همراه با خدمات پس‌ از فروش به مشتریان عرضه می‌ کند. شما می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و سفارش انواع مبلمان و پارتیشن اداری، با شرکت نوژن تماس حاصل نموده و برای مشاهده محصولات نیز در شبکه‌ های اجتماعی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *