بلاگ

میز جلو مبلی استاندارد

میز چلو مبلی

میز جلو مبلی معمولاً یکی از قطعات مبلمان اداری است که خیلی به آن توجه نمی شود به طوری که در زمان خرید میز اداری و صندلی اداری آنقدر شما را به خود مشغول می کند که اجزای دیگر را یادتان می رود. مبل ها و میز جلو مبلی فضای دوستانه محیط شما را بیشتر می کند. ضمن اینکه استفاده از این لوازم فضای خشک و رسمی محیط را متعادل می کند.

جنس میز جلو مبلی

جنس این میز هم تنوع زیادی دارد. دامنه تنوع آن از چوب طبیعی به لمینت، فلز، شیشه و حتی ترکیبی از اینها می‌ رسد. همانطور که می دانید الویت انتخاب در نوع جنس این میز با چوب خالص می باشد. که به طور معمول روی آن شیشه قرار می گیرد تا سبب شود آب رطوبت و گرد و خاک به آن نفوذ نکند.

میز جلو مبلیابعاد و اندازه میز جلومبلی

اینکه میز جلو مبلی در چه اندازه ای ساخته شود ثابت نیست و به فضای شما بستگی دارد. به همین خاطر قبل از اقدام به خرید میز، اتاق و فضای مورد نظر را اندازه گیری نمایید. در نظر بگیرید که حداقل فاصله بین مبلمان و میز باید چیزی حدود 120 سانتی متر باشد. طول آن نیز باید بین نصف تا دو سوم طول مبل باشد ارتفاع آن هم درست هم راستای ارتفاع بالشتک مبل باشد.

فرم میز جلو مبلی

این نوع میز در فرم ها و اشکال مختلفی ساخته می شود از مستطیل تا بیضی و گرد اینکه کدام را انتخاب کنید بستگی به مدل فضای اتاق و البته سلیقه شخصی خودتان برمی گردد.

میز جلو مبلیچیدمان میز جلو مبلی

شرکت ها و سازمان ها بخش پذیرش و ورودی دارند که تاثیر به سزایی بر روی مراجعه کننده می گذارد. میز جلو مبلی یا کافی تیبل یکی از ملزومات اداری است که می تواند دکوراسیون اداری قسمت پذیرش و ورودی مجموعه را کامل کند. اتاق جلسات و ملاقات از دیگر مکان‌ های اداری است که برای پذیرایی از میهمانان باید محیطی مجهز برای خوش آمدگویی داشته باشد.

ابعاد مکانی که میز در آن قرار می‌گیرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از لبه میز تا لبه مبل یا دیگر لوازم باید ۳۰ سانتی‌ متر فاصله وجود داشته باشد. باید یک نقطه کانونی را در فضای خود به وجود آورید در حالیکه پاها به راحتی در این فضا قرار بگیرند. به همین علت باید برای انتخاب این محصول و فضای کلی اتاق با ابعاد مبل از تناسب برخوردار باشند.

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی می تواند به عنوان یک بخش از مبلمان اداری در ایجاد فضای مفید موثر باشد. به طور مثال میزهای که در قسمت زیرین خود قفسه هایی برای گذاشتن مجله و کتاب یا لوازم پذیرایی دارند. کشوها که در زیر میز قرار می گیرند می توانند در بخش بندی فضای زیر میز کارگشا باشند. امروزه میزهای جلو مبلی مدرن زیادی وجود دارند که امکان استفاده از فضا را بیشتر می کنند.

برای خرید مبلمان اداری، انواع نیم ست اداری یا پارتیشن اداری می توانید به سایت نوژن مراجعه نمایید. تنوع و گستردگی محصولات را مشاهده کنید تا بتوانید در نهایت انتخاب درستی داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *