بلاگ

نحوه انتخاب میز اداری مناسب

انتخاب میز اداری مناسب

آیا ساعت های طولانی در روز را به انجام کار در پشت میز می پردازید ؟ پس انتخاب میز اداری مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این که میز اداری باید استاندارهای مناسب را داشته باشد تا در حین استفاده به ستون فقرات آسیب نرساند، ترکیب رنگ که در محیط به کار رفته است بسیار مهم است. صرفا اگر محیطی زیبا باشد نمی توان گفت که انرژی مثبت هم از آن ساطع می شود پس باید طوری محیط را آماده کنید تا به انرژی همکاران بیافزاید.

معیار اصلی انتخاب میز اداری مناسب

انتخاب میز به سه مورد مهم بستگی دارد و باید با دقت انتخاب شود، در مرحله اول مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار رفته تا کیفیت محصول را به نمایش بگذارد. مرحله دوم شکل ظاهری میز و صندلی اداری، مبلمان اداری  می باشد که امری مهم است و باید فضای کافی برای لوازم شما و همچنین طرح مناسبی داشته باشد. رنگ میز اداری نیز یکی از معیارهای مهم در انتخاب محصول است.

جنس میز اداری

تولید میز با سه متریال شیشه، فلز و چوب انجام می پذیرد که در این بین چوب انتخاب بهتری است چون انرژی بهتری به محیط می دهد و انرژی به دست آمده همچون انرژی گرفته شده از طبیعت است و در بین چوب ها، ام دی اف پرکاربردترین آن هاست. میز از جنس شیشه مشکلاتی دارد از قبیل : تمیز کردن آن وقت بسیاری می خواهد و نگه داری از آن دشوار است و همیشه باید مراقب بود چون شکننده است و انرژی از آن دریافت نمی کنید و برای خنثی کردن آن باید در اطراف خود از گیاهان متنوع استفاده شود تا انرژی لازم را دریافت کنید.

میز فلزی دوام و عمر بالایی دارد اما آن فاقد انرژی می باشد و تاثیر آن را در حین انجام کار در نظر بگیرید.

بهترین شکل در انتخاب میز اداری مناسب

اگر تصمیم به انتخاب میز دارید و هنوز به نتیجه نرسیده اید به نکات زیر توجه کنید.

انواع اشکال میز هم زیبا هستند و می تواند انتخاب شما باشد اما میز مستطیل از نظر فنگ شویی انتخاب بهتری است و انرژی بیشتری را در بر دارد.

میز ال شکل برای محیط های شلوغ مانند میز منشی که در لابی شرکت قرار دارد و محل رفت و آمد کارمندان و ارباب رجوع است بسیار مناسب است.

میزهایی که به صورت گرد و یا مربع ساخته شده اند باعث خستگی زود هنگام شده و توصیه نمی شود.

رنگ مناسب برای میز اداری

انتخاب رنگ باید در راستای کاری باشد و در این بین از لحاظ فنگ شویی رنگ مشکی بسیار مناسب است و تاثیر رنگ ها به ترتیب این چنین است:

رنگ سبز، رنگ زندگیست و انرژی دهنده. رنگ قهوه ای، احساس راحتی در طرف مقابل ایجاد می کند. رنگ قرمز، انرژی را افزایش می دهد اما برای طولانی مدت مناسب نیست. اما در انتخاب میز و مبلمان مناسب علاوه بر رنگ آنها باید رنگ محیط را در نظر گرفت و متناسب با محیط، رنگ مناسب را انتخاب کرد.

مبلمان اداری نوژن با سالها تجربه در تولید انواع میز اداری همچون میزکارمندی و میز مدیریت آماده ارائه محصولات خود به متقاضیان گرامی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *