بلاگ

نحوه نصب پارتیشن اداری

پارتیشن اداری بهترین وسیله برای دیوار کشی و مجزا ساختن بخش های مختلف شرکت است که بسیاری از هزینه های شما را کاهش می دهد، اگر بخواهید دیوارکشی را به صورت دائم و با مصالح ساختمانی انجام دهید مستلزم هزینه بالایی می باشد و امکان برچیدن آن نیست و اگر هم باشد باز نیازمند هزینه کردن و به هم ریختن شرکت است.

اما پارتیشن اداری به راحتی در یک روز تعطیل توسط پرسنل نوژن نصب می شود و امکان برچیدن و تغییر دیزاین هم دارد و بیشتر شرکت هایی که به صورت استیجاری فعالیت می کنند بهتر است که از پارتیشن استفاده کنند و در هر زمانی که نیاز به تغییر مکان داشتند به سادگی و در کم ترین زمان پارتیشن را باز کرده و در محل جدید مجدداً نصب کنند.

نحوه نصب پارتیشن اداری

چگونگی نصب پارتیشن اداری

نصب پارتیشن در زمان کم و به صورت حرفه ای انجام می شود، اما اگر قصد دارید خودتان نصب پارتیشن را انجام دهید به چند ابراز زیر نیاز دارید.

  • دلر شارژی
  • دلر هیلتی
  • دلر برقی
  • عمودبر
  • دستگاه پمپ باد
  • جعبه ابزار کامل برای نصب پارتیشن

نصب و اجرا پارتیشن

برخلاف آنچه که اکثر مردم تصور می کنند نصب و تولید پارتیشن مسئله ساده ای نیست و پیچیدگی های خاص خود را دارد و تفکر و نقشه خاصی را باید در رسیدن به نتیجه مطلوب در ذهن داشته باشید. برای این امر باید از افراد مجرب و متخصص در این حوزه بهره بگیرید چرا که این افراد به خوبی کار خود را بلد هستند و می توانند ایده ها و نظرهای بسیار جالبی را به شما عزیزان پیشنهاد دهند. ضمن اینکه می توانند نصب و اجرا پارتیشن مورد نظر را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. که این موضوع از مهمترین مواردی است که مدیران به دنبال آن هستند.

نصاب پارتیشن

پارتیشن های اداری معمولا به صورت فریم های جدا از هم هستند. که در مجموعه مبلمان اداری نوژن تولید و مونتاژ می شوند. یکی از مزیت های این مورد این است که ضریب کنترل کیفی و نظارت در محل تولید افزایش پیدا می کند و پانل ها و تجهیزات به صورت بسته بندی به محل مورد نظر ارسال می شود. تنها چیزی که بر عهده نصاب است نصب و اجرا پارتیشن در محل پروژه می باشد که این کار باعث افزایش سرعت نصب می شود.

نصب پارتیشن ام دی اف

برای نصب این نوع پارتیشن باید تمام قیدها و تیرک و پنل ها را از هم جدا کرده و قیدها را به کمک دلر شارژ و دستگاه اسکایپ به تیرک متصل کنید تا در این حالت بتوانیم اسکلت پارتیشن خود را طراحی و تولید نمایید. بعد از آن مرحله نصب درب را اجرا می کنید که در صورت نیاز بتوانید به راحتی آن را تنظیم و جا به جا کنید. بعد از آن ام دی اف که از قبل برش داده شده را در محل خود گذاشته و با استفاده از پیچ های سرمته ای آن را محکم کرده توجه داشته باشید که دقت عمل و ظرافت فردی که این نصب را انجام می دهد بسیار حائز اهمیت می باشد. و می تواند زیباترین و شیک ترین پارتیشن ام دی اف را برای شما خلق کند به اضافه اینکه رعایت نکات ایمنی بسیار دارای اهمیت می باشد.

نصب و اجرا پارتیشن

نصب پارتیشن آلومینیومی

برای نصب پارتیشن اداری ابتدا ستون ها را عمود بر زمین می گذارید. بعد یکی از قیدها را بسته و ام دی اف را در آن می گذاریم سپس با آچار آلن آن را سفت می کنیم. جداره دوم پارتیشن را به همین ترتیب نصب می کنیم. مرحله بعد روی قید ام دی اف شیشه را گذاشته و قید شیشه را محکم می کنیم و پایه ستون های پارتیشن آلومینیومی را با رولپلاک به زمین پیچ می کنیم.

 پارتیشن اداری

مزایای نصب پارتیشن

  • قابلیت تعبیه باند مخصوص عبور کانال برق و شبکه در پارتیشن اداری
  • تعویض و تغییر پرکننده های سطح بدون نیاز به دمونتاژ کلی پارتیشن
  • قابلیت نصب انواع درب های ریلی
  • امکان استفاده از انواع کرکره ها در پارتیشن بندی اداری به جهت تنظیم نور و رویت محیط کار
  • قابلیت رگلاژ طولی پارتیشن بعد از ساخت در محل پروژه
  • باز و بست متعدد پارتیشن MDF
  • پارتیشن ها به صورت بلوک و آماده شده موجود در کارخانه

برای نصب پارتیشن اداری در ابتدا باید تمام قیدها، تیرکها و پنل ها را از هم جدا کرد. ابتدا ستون های پارتیشن را به صورت عمود بر روی زمین می گذاریم. یکی از قیدها را بسته و ام دی اف را روی آن می گذاریم و قید روی ام دی اف را گذاشته و آن سفت می کنیم. روی قید ام دی اف، شیشه را گذاشته و آن را سفت می کنیم. جداره بعدی پارتیشن را به همین ترتیب نصب می کنیم. اما برای این که کاری تمیز و بی عیب و نقصی داشته باشید بهتر است آن را به کاردانش بسپارید و بهترین کار را در انتها تحویل بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره و یا بازدید از انواع محصولات شرکت تولیدی نوژن می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کرده و در صورت نیاز تماس و یا برای بازدید حضوری به مراکز فروش مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *