بلاگ

تفاوت و ویژگی های پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره

امروزه تاسیس شرکت با اتاق های مجزا برای کارمندان در بخش های مختلف بسیار هزینه بالایی را در بر خواهد داشت، با استفاده از پارتیشن اداری تک  جداره و دو جداره می توانید محیط اداری خود را به بخش های مورد نیاز با اندازه های لازم تقسیم کنید تا هر شخص در قسمت مورد نظر مستقر شده و به صورت جداگانه از مابقی قسمت ها به فعالیت خود بپردازد و تمرکز لازم برای انجام کار را داشته باشند.

ممکن است هزینه پارتیشن های دو جداره از آن هزینه ای که شرکت ها برای طراحی داخلی خود در نظر گرفته اند بیشتر باشد که در اینجا به شما پارتیشن اداری تک جداره را پیشنهاد می کنیم تا هزینه کمتری را متقبل شوید.

تفاوت پارتیشن اداری دو جداره و تک جداره

پارتیشن اداری تک جداره نسبت به دو جداره از مقاومت کمتری برخوردار است. برای نصب پارتیشن تک جداره نیازمند استفاده از ستون در بین آنها می باشد. اگر قصد دارید تا پارتیشن همانند عایق صوتی برای شما عمل کند باید ذکر شود که پارتیشن تک جداره این قابلیت را ندارد. اگر مقایسه ای بین کیفیت پارتیشن تک جداره و قیمت پارتیشن های دو جداره باشد مطمئناً پارتیشن دو جداره در اولویت خواهد بود.

پارتیشن اداری دو جداره

ویژگی پارتیشن دو جداره

زمان انتخاب پارتیشن اداری باید قابلیت های آن را در نظر بگیرد تا نیاز های شما را پاسخگو باشد. ویژگی و قابلیت پارتیشن های دو جداره به شرح زیر است :

1- برای نصب نیاز به ستون نیست
2- عایق صوتی و حرارتی است
3- نصب سریع پارتیشن اداری بدون اتلاف وقت در کار پرسنل
4- قابلیت عبور کابل های برق، شبکه، تلفن از داخل پارتیشن
5- قابل مونتاژ و دمونتاژ به دفعات زیاد
6- این نوع پارتیشن قابلیت جا به جایی دارد
7- قابلیت نصب پرده در این نوع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری فلزی، پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن اداری آلومینیوم، پارتیشن اداری آکوستیک و … رامی توانید در قالب دو جداره و تک جداره متناسب با محیط خود داشته باشید.

پارتیشن های اداری نوژن در نوع آلومینیومی و mdf متناسب با فضای اداری شما با طراحی آکوستیک و عایق صدا طراحی و تولید می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر وخرید با بخش کارشناسی فروش مجموعه در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *