بلاگ

مزایای استفاده از پارتیشن های اداری

مزایای پارتیشن اداری

انواع مختلفی از پارتیشن اداری وجود دارد که در اینجا قصد داریم مزایای پارتیشن اداری با انواع آن را برای شما شرح دهیم تا درک کاملی از مزیت نصب پارتیشن اداری در محیط اداری داشته باشید و متناسب با فضای اداری که در آن فعالیت می کنید محیط را تقسیم بندی کنید.

جداکننده های پارتیشن اداری، یک انتخاب بسیار عالی و منحصر به‌ فرد برای تقسیم فضای داخلی ادارات هستند. پارتیشن های اداری با توجه به نوع متریال، ارتفاع، تک‌ جداره و دوجداره، ثابت و متحرک و غیره دارای انواع متفاوتی هستند و بر اساس رنگ سازمانی و همچنین نوع دکوراسیون داخلی ادارات نیز از تنوع گسترده‌ ای در رنگ و طرح برخوردار می‌ باشند. این نوع جداکننده های امروزی به‌ ویژه در دفاتر اداری پلان باز برای ایجاد حریم خصوصی کارمندان و همچنین افزایش انعطاف‌پذیری محیط، تجهیزاتی بسیار کاربردی و مقرون‌ به‌ صرفه هستند.

در این مقاله قصد داریم تا با مزایای استفاده از پارتیشن در ادارات آشنا شده و هر یک از آن‌ ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

مزایای پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری

برای تقسیم بندی انواع پارتیشن اداری به دوجداره و تک جداره بودن آنها اشاره می شود و در مرحله بعد جنس به کار رفته در تولید، آنها را متمایز می کند.
یکی از مزایای پارتیشن اداری تنوع در انتخاب است که متناسب با نوع نیاز انتخاب می شود.

  • پارتیشن تک جداره

از مزایای پارتیشن اداری تک جداره مقرون به صرفه بودن آن است و به راحتی جا به می شود. قابلیت نصب دستگیره و قفل در این نوع پارتیشن امکان پذیر است. این نوع پارتیشن دارای عایق صوتی نمی باشد.

  • پارتیشن دوجداره

دفاتر و مراکزی که رفت و آمد در آن بسیار بالاست می توانند از پارتیشن دو جداره استفاده کنند که خاصیت عایق صوتی هم دارد و به راحتی می توانید آرامش را در محیط خود به وجود آورید.

  • پارتیشن ام دی اف

پارتیشن mdf را می توانید در ارتفاع گوناگون و سایز بندی های مختلف سفارش دهید این نوع پارتیشن از ستون های آلومینیومی و بدنه ام دی اف ساخته می شود.

  • پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یکی از محبوب ترین پارتیشن ها است که می توانید به صورت دو جداره یا تک جداره آن را داشت باشید.

یک از مزایای پارتیشن اداری مجموعه نوژن این است که محکوم به انتخاب یک نوع خاص نیستید و می توانید با توجه به شرایط و موقعیت خود تک جداره یا دو جداره را سفارش دهید.

متناسب با دکوراسیون و طراحی داخلی که برای فضای اداری خود در نظر گرفته اید و نوع تجهیزات اداری که خریداری کرده اید پارتیشن اداری با متریال خاص خود را خریداری کنید.

مزایای استفاده از پارتیشن در سازمان‌ ها

از جمله مهم‌ ترین مزایای استفاده از پارتیشن در ادارات، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

انعطاف پذیری پارتیشن

یکی از مهم‌ ترین مزایای استفاده از پارتیشن در ادارات، انعطاف‌ پذیری موجود در طراحی این نوع از جداکننده های امروزی است. پارتیشن‌ های اداری برخلاف دیوار های ثابت ساختمانی، پس‌ از نصب و اجرا، به‌ راحتی قابل جداسازی و نصب مجدد در مکان دیگر هستند و کاربران می‌ توانند به‌ راحتی با توجه به متراژ محیط و نوع طرح‌ بندی دفتر، اندازه و الگوی قرارگیری پارتیشن‌ ها را تغییر دهند.

هزینه مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه

بازسازی داخلی ادارات به روش سنتی و استفاده از دیوارکشی های ثابت، امری بسیار مخرب، زمان‌ بر و پرهزینه است. اما در مقابل پارتیشن‌ های اداری، تجهیزاتی بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه برای تقسیم‌بندی محیط داخلی سازمان‌ ها و ادارات هستند و علاوه‌ بر به حداقل رساندن صرف زمان و هزینه، به‌ دلیل اشغال فضای کم‌ تر، میزان فضای بیشتری را نیز در دسترس کاربران قرار می‌ دهند.

جهت دریافت قیمت و سفارش انواع پارتیشن اداری، می‌ توانید با شرکت پارتیشن اداری نوژن در تماس باشید.

پایداری و دوام بالا

در طراحی و ساخت پارتیشن‌ های اداری، از متریال‌ های با کیفیتی همچون چوب، ام دی اف، فلز و شیشه نشکن استفاده می شود و تجهیزات به‌ کار رفته در اتصالات آن‌ ها نیز از فلزات ضد زنگ و بسیار مقاوم است. از این‌ رو این جداکننده‌ ها از دوام و پایداری بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر آسیب‌ ها و صدمات محیطی نیز بسیار مقاوم می‌ باشند.

ایجاد حریم خصوصی

یکی دیگر از مزایای استفاده از پارتیشن در ادارات، ایجاد حریم خصوصی مناسب برای کارمندان در تمامی بخش‌ های داخلی ادارات است. کارکنان و کارمندان یک شرکت، برای انجام کار ها و فعالیت‌ های اداری خود، به فضای خصوصی نیاز دارند که نصب پارتیشن‌ های اداری، می‌ تواند در ایجاد این حریم بسیار مؤثر باشد. جهت کاهش آلودگی صوتی و افزایش تمرکز نیز کارفرمایان می‌ توانند از انواع پارتیشن‌ های اداری دوجداره همانند پارتیشن شیشه ای دوجداره استفاده نمایند.

قابلیت جابجایی

پارتیشن‌ های اداری دارای انواع متنوع ثابت و متحرک هستند و در نوع متحرک خود، به‌ راحتی در محیط داخلی ادارات جا به‌ جا شده و قابل تنظیم برای ایجاد فضایی کاربردی با ابعاد متفاوت هستند.

افزایش زیبایی دکوراسیون

یکی دیگر از مزایای استفاده از پارتیشن اداری در ادارات، جذابیت بخشیدن به محیط اداری و علاوه‌ بر آن ایجاد نظم در محیط است. پارتیشن‌ های اداری با توجه به نوع دکوراسیون داخلی ادارات، دارای تنوع گسترده‌ ای در طرح و رنگ هستند و کارفرمایان می‌ توانند با همکاری کارشناسان و انتخاب درست نوع جداکننده‌ ها، طراحی داخلی را بسیار شیک و مدرن جلوه دهند.

افزایش روشنایی در محیط

پارتیشن‌ های اداری شیشه‌ ای، دارای پنل های بزرگ شیشه‌ ای هستند و از این‌ جهت می‌ توانند نور طبیعی را در محیط داخلی منعکس کرده و سبب افزایش روشنایی در فضای داخلی ادارات شوند. وجود نور طبیعی در محیط داخلی ادارات، در افزایش تمرکز و بهره‌وری کارمندان بسیار مؤثر بوده و علاوه‌ بر آن می‌ تواند سبب کاهش خستگی در آن‌ ها شود.

نگهداری و تمیز کردن آسان

پارتیشن‌ های اداری در قسمت پنل، تجهیزات و اتصالات خود، دارای متریال و مواد درجه یک و بسیار با کیفیت هستند و به‌ همین جهت نگهداری از آن‌ ها بسیار راحت است. این پارتیشن‌ ها به‌ راحتی توسط یک دستمال نم‌ دار تمیز شده و در برابر فشار، ضربه و همچنین ضربات محکم نیز از خود مقاومت مناسبی را نشان می‌ دهند.

قابلیت سفارشی سازی طراحی فضا

یکی دیگر از مزایای بسیار فوق‌العاده پارتیشن‌ های اداری، امکان طراحی و تقسیم‌ بندی فضای داخلی ادارات در کمترین و کوتاه‌ ترین زمان با توجه به سبک و سلیقه کارفرمایان است. پارتیشن‌ های اداری به‌ راحتی قابل جداسازی و نصب مجدد هستند و کارفرمایان می‌ توانند بر اساس متراژ محیط و تعداد کارمندان، به‌ صورت سفارشی تقسیم‌ بندی و چیدمان محیط داخلی ادارات را تغییر دهند.

خرید پارتیشن اداری، با قیمت مناسب و بهترین کیفیت

شرکت مبلمان و پارتیشن اداری نوژن، فعالیت خود را به‌ طور رسمی از سال ۱۳۶۹ در طراحی و تولید انواع پارتیشن و مبلمان اداری آغاز نموده و در حال‌ حاضر نیز تحت عنوان یک شرکت پیشرو، تجهیزات و محصولات اداری خود را در بالاترین کیفیت و مناسب‌ ترین قیمت به مشتریان عرضه می‌ کند. این مجموعه با همکاری طراحان و تولیدکنندگان بسیار ماهر و باتجربه، در تولید و ساخت محصولات خود، از متریال و مواد اولیه درجه یک استفاده نموده و با رعایت استاندارد ها و ارگونومی لازم، آن‌ ها را تولید و به بازار عرضه می‌ کند.

در پایان

مشتریان عزیز می‌ توانید برای اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع پارتیشن اداری، با شرکت نوژن تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *