بلاگ

راهنمای انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب 

خرید میز کارشناسی

خرید میز کارشناسی مناسب، یکی از مهم‌ ترین اقدامات جهت تکمیل مبلمان اداری در دفاتر می‌ باشد. همان‌ طور که مطلع هستید، مبلمان اداری از قطعات و اجزای گوناگونی تشکیل شده‌ اند که یکی از مهم‌ ترین آن‌ ها میز کارشناسی است. کیفیت متریال به‌ کار رفته در ساخت میز کارشناسی و راحتی در استفاده از آن‌ ها، از اهمیت بالایی برخوردار بوده، بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب به برخی نکات توجه نمایید. 

در این مقاله نیز قصد داریم تا به راهنمایی انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب پرداخته و نکات قابل‌ توجه آن را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید. 

میز کارشناسی چیست؟ 

میز کارشناسی به نوعی از میز های اداری گفته می‌ شود که ابعاد آن‌ ها بسیار متفاوت‌ تر از میز مدیریت و کارمندی بوده و نسبت‌ به میز های کارمندی کمی بزرگ‌ تر و از میز های مدیریتی کمی کوچک‌ تر هستند. در طراحی و ساخت میز های کارشناسی از متریال‌ های گوناگونی همچون چوب، ام دی اف، فلز و شیشه استفاده‌ شده و به‌ صورت ترکیبی از متریال ها نیز قابل طراحی و ساخت هستند. این میز ها دارای وسعت کافی جهت قرار دادن انواع تجهیزات اداری همچون وسایل الکترونیکی، اسناد، برگه و غیره هستند و در انواع سبک‌ های کلاسیک و مدرن قابل ساخت می‌ باشند. میز های کارشناسی بر خلاف میز های کارمندی که برای کارمندان طراحی می‌ شوند، برای کارشناسان و طراحان ساخته‌ شده و دارای ابعاد و ارتفاع مشخصی هستند. 

نکات مهم در انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب 

از جمله نکات بسیار مهم در هنگام انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: 

متریال و جنس 

یکی دیگر از فاکتور های بسیار مهم در هنگام انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب، توجه به کیفیت جنس و متریال به‌ کار رفته در ساخت آن‌ ها می‌ باشد. هر چه جنس و نوع ساخت میز های کارشناسی با کیفیت‌ تر باشد، این میز ها از دوام و طول عمر بالاتری برخوردار بوده و دارای مقاومت بیشتری نیز در برابر آسیب‌ ها هستند. متریال به‌ کار رفته در میز های کارشناسی باید به‌ گونه‌ ای باشد که در هنگام کار با میز و کوچک ترین خطایی، دچار شکستگی، برآمدگی، فرورفتگی، خط خوردگی و غیره نشده و بتواند وزن تجهیزات و لوازم اداری را تحمل نماید. 

جهت اطلاع از چگونگی خرید میز کارشناسی مقاوم و با کیفیت نیز می‌ توانید با شرکت نوژن تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان دریافت نمایید. 

سبک و طرح 

میز های کارشناسی در سبک‌ های متفاوت مدرن و کلاسیک قابل طراحی و اجرا هستند و از تنوع بالایی در رنگ برخوردار می‌ باشند. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب، آن‌ ها را با توجه به نوع دکوراسیون داخلی ادارات انتخاب نموده و فضای داخلی ادارات را شیک‌ تر و منحصر به‌ فرد تر نمایید. به‌ عنوان مثال برای دکوراسیون‌ های مدرن در محیط داخلی ادارات، می‌ توانید از میز های کارشناسی در رنگ‌ های روشن و ظاهر بسیار ساده استفاده نموده و در طراحی دکوراسیون های کلاسیک نیز می‌ توانید از میز های کارشناسی در رنگ‌ های تیره و گرم استفاده نمایید. 

انواع مبلمان اداری

استاندارد ها 

میز های کارشناسی نیز همانند سایر میز های اداری، دارای استاندارد هایی در ابعاد و ارتفاع خود هستند. ارتفاع استاندارد به‌ کار رفته در میز کارشناسی، بین ۷۵ تا ۸۵ سانتی‌ متر است و طول این نوع میز ها نیز بین ۹۰ تا ۲۵۰ سانتی‌ متر می‌ باشد. در هنگام خرید میز کارشناسی مناسب، به‌ طور حتم به ارتفاع و ابعاد استاندارد آن توجه نموده و بهترین آن‌ ها را متناسب با نوع فعالیت خود انتخاب نمایید. 


اینجا بخوانید: بررسی ابعاد و ارتفاع استاندارد میز اداری

راحتی در استفاده 

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در انتخاب و خرید میز کارشناسی مناسب برای ادارات، توجه به راحتی استفاده از این میز ها در طول فعالیت کاری می‌ باشد. میز های کارشناسی استاندارد دارای قسمت‌ های متفاوتی جهت راحتی استفاده کارشناسان از آن‌ ها می‌ باشند و از جمله این قسمت‌ ها می‌ توان به محفظه‌ های مناسبی برای مانیتور، کیبورد، کیس و غیره، چندین کشو برای قرار دادن تجهیزات و اسناد، چند لایه بودن سطح میز و غیره اشاره نمود. همچنین برخی دیگر از میز های کارشناسی مدرن نیز دارای طراحی های هوشمند و یا ال شکل هستند که استفاده از آن‌ ها بسیار راحت‌ تر از میز های کارشناسی ساده است.

خرید از مجموعه های معتبر

در هنگام خرید میز های کارشناسی مناسب، آن‌ ها را از مجموعه‌ ها و فروشگاه‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده انتخاب نمایید. زیرا این مراکز دارای محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت هستند و آن‌ ها را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌ کنند. همچنین تمامی محصولات این مراکز نیز دارای گارانتی کالا و خدمات پس‌ از فروش می‌ باشند. 

قیمت میز کارشناسی مناسب 

میز های کارشناسی مناسب دفاتر کار، بر اساس عوامل و فاکتور های گوناگونی دارای قیمت‌ های متفاوتی هستند. از جمله این عوامل نیز می‌ توان به جنس میز کارشناسی، کیفیت، نوع طراحی، ساده یا هوشمند، ابعاد میز، شرکت تولیدکننده و غیره اشاره نمود. 

در پایان 

شرکت نوژن، (طراح، تولید کننده و مجری) انواع پارتیشن‌ اداری و مبلمان اداری است و در ساخت محصولات خود، از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده می‌ نماید. این مجموعه انواع پارتیشن و مبلمان اداری را در رنگ‌ ها و طرح‌ ها و همچنین سبک‌ های گوناگون تولید نموده و خدمات نصب و اجرای آن‌ ها را نیز توسط تکنسین‌ های مجرب و متخصص خود به‌ طور حرفه‌ ای به مشتریان ارائه می‌ دهد. شما نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید میز کارشناسی اداری، با این مجموعه توسط شماره تلفن 02158942 تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *