بلاگ

تکنولوژی در مبلمان اداری

تکنولوژی در مبلمان اداری

همان طور که آگاه هستید، امروزه تکنولوژی بخش بسیار بزرگی از زندگی روزمره همگی ما را تحت تأثیر قرار داده است و به‌ سرعت نیز در حال پیشرفت و رشد می ‌باشد. در واقع می‌توان گفت که زندگی امروز بدون تکنولوژی امکان‌ پذیر نخواهد بود.

به‌ عنوان مثال هر فضایی که روزانه از آن برای کار، زندگی و یا امور روزمره استفاده می شود، نیازمند مجهز شدن به کالاهای دیجیتال بوده و هر چه این ابزار و تجهیزات از تکنولوژی پیشرفته ‌تری برخوردار باشند، زندگی و انجام کار ها نیز آسان تر خواهد بود.

یکی از صنایعی که استفاده از تکنولوژی در تولیدات محصولات آن بسیار کاربردی و چشمگیر بوده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، صنعت مبلمان اداری است. به کار بردن تکنولوژی در تولید انواع مبلمان اداری سبب ایجاد جذابیت، افزایش کاربری کالا و همچنین ایجاد حس راحتی برای کارفرمایان و کارمندان شده و فروش مبلمان را نیز توسعه داده است.

انواع تکنولوژی به‌ کار رفته در مبلمان اداری

از مهم ترین انواع تکنولوژی‌ های به‌ کار رفته و رایج در مبلمان اداری می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکنولوژی تلفن همراه در مبلمان اداری

امروزه استفاده از تلفن همراه جهت کاربرد های بسیار زیادی که دارد توسط مردم افزایش یافته است و بسیاری از افراد پروژه‌ ها و امور خود را بدون خروج از منزل توسط موبایل و یا تلفن همراه خود انجام داده و بدین ترتیب نیازی به خروج از خانه نخواهند داشت. این سبک از زندگی باعث شده‌ است که فروشندگان و تولیدکنندگان انواع مبلمان اداری علاوه‌ بر به‌ کارگیری شیوه ‌های سنتی در تولیدات خود، به بهره‌گیری از تکنولوژی نیز در محصولات خود توجه کرده و بسیاری از فروشگاه‌ های اینترنتی، ویدیوها و تصاویر بسیار کاملی را در قالب اپلیکیشن‌ ها و یا برنامه‌ های موبایلی از محصولات خود در معرض نمایش کاربران گذاشته و مخاطبان می ‌توانند از طریق تور های مجازی از این نمایشگاه‌ های مبلمان اداری دیدن کرده و سفارشات خود را انجام دهند.

  • تکنولوژی واقعیت افزوده در مبلمان اداری

یکی از مهمترین نکاتی که بسیاری از کارفرمایان قبل‌ از خرید مبلمان اداری با آن مواجه می ‌شوند، این مسئله است که آیا مبلمان اداری مطابق با دکوراسیون داخلی فضای اداره بوده و یا با متراژ آن متناسب است و دارای سازگاری با نوع کار و تعداد کارمندان هست و یا خیر.

در زمان‌ های گذشته تا زمانی‌ که مبلمان خریداری نشده و در جای خود قرار نگرفته بودند، نمی شد به‌ طور کامل مشخص کرد که آیا این مبلمان برای فضای اداره متناسب است یا خیر. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این فرصت برای خریداران و کارفرمایان پیش‌ آمده است که با دید بهتری با توجه به فضای اداره خود، مبلمان اداری مناسبی را انتخاب کرده و خریداری نمایند.

حال تکنولوژی واقعیت افزوده در مبلمان اداری چیست؟ تکنولوژی واقعیت افزوده به‌ معنای افزودن یک شی به واقعیت محیط است. این افزودن می‌ تواند تصویر، فیلم، نور، صوت و یا هرچیز دیگری باشد. روش کار به این صورت است که با نصب برنامه مشخصی می‌ توانید لنز دوربین گجت خود را روی یک آبجکت کد گذاری شده قرار دهید و چیزی را که قصد دارید در همان موقعیت ببینید. این تکنولوژی در صنعت تولید مبلمان اداری به کاربران خود کمک می‌کند که آن‌ ها بتوانند تلفن همراه خود را روی بروشور یک محصول مشخص قرار داده و تصویر سه ‌بعدی آن را در هر جایی از فضای اداری خود که می‌خواهند ببینند و از تناسب آن با محیط مطمئن شوند. همچنین در ایران بسیاری از افرادی که علاقه‌ مند به دنیای مدیا و رسانه هستند و همین ‌طور گیمر ها از این تکنولوژی استفاده می‌ کنند.

  • تکنولوژی اینترنت اشیاء در مبلمان اداری

یکی دیگر از تکنولوژی‌ های به‌ کار رفته در مبلمان اداری، تکنولوژی اینترنت اشیاء است. تکنولوژی اینترنت اشیاء در حقیقت پیشرفت جدیدی بوده که می ‌توان آن را در میز های اداری، صندلی‌ های اداری، سیستم روشنایی، تهویه و غیره در فضای ادارات مشاهده کرد. هر چه بیشتر از تکنولوژی اینترنت اشیاء در ادارات استفاده شود، فضای آن را به سمت هوشمند شدن هدایت می ‌کند.

به واسطه اینترنت اشیاء این امکان برای افراد در ادارات فراهم می ‌شود که بتوانند تجهیزات مختلفی در فضای اداره را توسط موبایل خود کنترل کنند. به‌ عنوان مثال افراد می‌ توانند با نصب اپلیکیشن ها و انجام تنظیماتی در موبایل خود، عملکرد بسیاری از اشیاء را کنترل کنند. این فناوری به‌ تازگی در حوزه مبلمان اداری وارد شده و تولید میز ها، صندلی‌ ها و تجهیزات اداری مجهز به اینترنت اشیاء، نشان‌ دهنده رشد این فناوری در صنعت تولید مبلمان اداری را دارد. به‌ عنوان مثال کارفرمایان می‌توانند توسط موبایل هوشمند خود تنظیمات مربوط به میز و صندلی خود، نحوه قرارگیری پشتی صندلی، ارتفاع میز و موارد بسیار دیگری را انجام دهند.

  • تکنولوژی یادگیری ماشین در مبلمان اداری

یکی دیگر از فناوری‌ های بسیار پیشرفته در ساخت مبلمان اداری، استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشین در این صنعت است. برای درک بهتر تکنولوژی یادگیری ماشین در مبلمان اداری، می ‌توانیم به اینستاگرام اشاره کنیم. زمانی‌ که تحلیل الگوریتم رفتار های شما و فالوورهایی که توسط اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌ شود و افراد خاصی را در لیست دوستان نزدیک شما قرار می‌ دهد، در واقع نشان ‌دهنده این است که ماشین چیزی را یاد گرفته است.

امروزه بسیاری از شرکت‌ های بزرگ در پروژه‌ های خود از یادگیری ماشین که شاخه ‌ای از هوش مصنوعی است استفاده کرده و در آن سرمایه‌ گذاری می ‌کنند. در صنعت مبلمان اداری نیز این تکنولوژی استفاده‌ شده و به حفظ ارتباط با مشتریان کمک کرده‌ است و می‌تواند نحوه فروش را و به نوع دیگری افزایش دهد.

این تکنولوژی در تجارت مبلمان اداری به فروشندگان کمک می‌کند که نیازهای مشتریان را پیش‌ از آن ‌که از آن ‌ها به‌ طور مستقیم درخواست کرده باشند، با توجه به جستجو ها و انتخاب‌ های آن ‌ها به‌ راحتی بررسی کرده و پاسخ‌ گوی نیاز آن ‌ها باشند.

  • تکنولوژی واقعیت مجازی در مبلمان اداری

یکی از دغدغه‌ های کارفرمایان و کاربران قبل‌ از طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی فضای اداره این است که بتوانند این دکوراسیون و مبلمان را در فضای موجود تجسم کرده و از تمامی زوایا بتوانند این فضای طراحی‌ شده ذهنی را مورد بررسی قرار دهند. باید گفت که امروزه تکنولوژی واقعیت مجازی این رؤیا را برای کارفرمایان تبدیل به واقعیت کرده‌ است. با وجود این‌ که تکنولوژی واقعیت مجازی در تولید بازی‌ های رایانه ‌ای مشاهده شده‌ است، اما امروزه این تکنولوژی در توسعه تولید مبلمان اداری نیز مشاهده شده و در حال حاضر بسیاری از کمپانی‌ های بزرگ مبلمان اداری، واقعیت مجازی را در حوزه تولیدات خود وارد کرده‌ اند تا از طریق آن بتوانند طراحی‌ های خود را پیش‌ از اجرا به مشتریان و کاربران خود نشان داده و همچنین در این‌ راستا نیز تلاش‌ هایی را برای بازاریابی و فروش محصولات خود انجام دهند.

رشد بیش‌ از اندازه اینترنت در دنیای امروزی و بهره‌مندی از روش‌ های هوشمندانه جهت کسب موفقیت در تولید مبلمان اداری، سبب شده‌ است که فرصتی بسیار عالی برای صاحبان کسب‌ و کار جهت جمع‌آوری داده‌ های دقیق مشتریان فراهم آمده که این اطلاعات توسط بسیاری از کمپانی‌ های مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند تا درک مناسبی از نیاز های مشتریان خود را داشته باشند.

مجموعه نوژن علاوه‌ بر بهره‌گیری از قدیمی‌ ترین آپشن های قابل ارائه بر روی میزها و صندلی‌ ها و همچنین تجهیزات اداری، از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ ها نیز در محصولات خود استفاده کرده و به دلیل به کارگیری از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین متریال ها در محصولات خود، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده‌ است.

شرکت نوژن همواره بر این تلاش است تا با حرکت خود در راستای پیشرفت تکنولوژی، محصولاتی را به مشتریان خود ارائه دهد که علاوه‌بر کاربردی بودن و با کیفیت بودن آن ‌ها، از  قیمتی بسیار مناسب نیز برخوردار باشد و بتوانند تمام نیاز های مشتریان را برآورده نمایند. شما عزیزان می ‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع مبلمان اداری و قیمت آن‌ ها، با شماره تماس پنج رقمی 02158942 تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *