بلاگ

مبلمان اداری کرو برای چه مکان‌ هایی مناسب است؟

مبلمان اداری کرو

اقلامی که برای دفاتر اداری مورد استفاده قرار می‌ گیرند، اغلب به ۳ دسته مبلمان اداری، فناوری و همچنین لوازم اداری تقسیم‌ بندی می‌ شوند. فناوری‌ ها و لوازم اداری، کوچک‌ ترین جزء دفاتر به شمار رفته و اغلب ارزان‌ تر از مبلمان اداری هستند. مبلمان اداری جزء اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین اثاثیه تشکیل‌ دهنده در محیط‌ های اداری می‌ باشد. مبلمان اداری نیز از بخش‌ های مختلفی همچون میز مدیریت، صندلی مدیریت، میز کارمندان، صندلی کارمندان، میز منشی، فایلینگ ها، کتابخانه‌ ها، صندلی ارباب رجوع و غیره تشکیل شده ‌اند. همچنین مبلمان اداری از متریال‌ های گوناگون ساخته‌ شده و در سبک‌ ها و طرح‌ ها و رنگ‌ های متفاوتی عرضه می‌ شوند. یکی از انواع مبلمان‌ های اداری، مبلمان کرو است که در ادامه به بررسی این نوع از مبلمان اداری خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مبلمان اداری کرو چیست؟

مبلمان کرو، یکی از جدید ترین سبک‌ های مبلمان اداری است که امروزه در بسیاری از دفاتر و شرکت‌ ها از آن‌ ها استفاده می‌ شود. در مبلمان اداری کرو، از خلاقیت‌ ها و طرح‌ های بسیار نوینی به کار برده شده و مناسب برای دفاتری است که دارای زاویه‌ های منحنی در محیط داخلی خود هستند. همچنین این نوع مبلمان‌  دارای سبکی بسیار راحت‌ و بهترین گزینه برای کسانی است که قرار است به مدت طولانی در انتظار فعالیت‌ های کاری بنشینند. مبلمان اداری کرو در محیط‌ های اداری، می‌ توانند فضای بسیار ایمن و راحتی را برای فعالیت‌ های کارمندان و همچنین ارباب‌ رجوع ایجاد کرده و به‌ همین دلیل نیز نسبت‌ به سایر مبلمان اداری بسیار محبوب هستند. از مبلمان‌ های کرو علاوه‌ بر محیط‌ های اداری، در فضا های غیر مسکونی دیگری نیز استفاده می‌ شود که در ادامه به بررسی آن‌ ها خواهیم پرداخت.

اهمیت استفاده از مبلمان اداری کرو

همانطور که گفته شد شکل مبلمان‌ های کرو، به‌ صورت منحنی است و به‌ همین دلیل طریقه استفاده و چیدمان این مبلمان در فضای داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد. عدم خلاقیت در نحوه چیدمان این مبلمان ها، می‌ تواند سبب ایجاد ظاهر و نمایی بسیار نا مناسب در دکوراسیون داخلی شده و سبب به‌ هم ریختگی فضای داخلی شود. مبلمان‌ های کرو دارای شکل و ابعاد خاصی نسبت‌ به سایر مبلمان‌ های اداری بوده و به‌ همین علت، طریقه استفاده و چیدمان آن‌ ها بسیار حائز اهمیت است. شما می‌ توانید در انواع فضا های کوچک و بزرگ موجود در ادارات و سایر مکان‌ ها، از مبلمان‌ های کرو به‌ عنوان مبلمان اداری خود استفاده کرده و سبب ایجاد سبک نوین در طراحی داخلی شوید.

ویژگی‌ های مبلمان اداری کرو

در ساخت مبلمان‌ های کرو، از متریال‌ های گوناگونی استفاده‌ شده و شکل اصلی این مبلمان ها به‌ صورت منحنی و انحنایی شکل است. همچنین این مبلمان‌ ها در طرح‌ ها و رنگ‌ های متفاوتی عرضه شده و می‌ توانید با توجه به نوع دکوراسیون داخلی، هر کدام از آن‌ ها را انتخاب کرده و استفاده نمایید. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های مبلمان اداری کرو، وجود کاناپه‌ های منحنی شکل در آن‌ ها است و در چیدمان این کاناپه‌ ها، بهتر است که آن‌ ها را در کنار دیوار های منحنی شکل قرار داده تا علاوه‌ بر ایجاد زیبایی در فضا، در استفاده از متراژ محیط نیز صرفه‌ جویی نمایید. مبلمان های اداری کرو، مناسب برای استفاده در فضا های گوناگون هستند و از جمله کاربرد آن‌ ها علاوه در محیط داخلی ادارات و دفاتر، می‌ توان به استفاده از آن‌ ها در منازل، ویلا، کلینیک‌ های پزشکی و درمانی، سالن‌ های آرایشی و غیره اشاره نمود.

نکات مهم در هنگام انتخاب مبلمان اداری کرو

از جمله نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری کرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • اولین نکته‌ ای که در هنگام انتخاب مبلمان های اداری کرو باید در نظر داشته باشید، کیفیت متریال به‌ کار رفته در این مبلمان و همچنین کیفیت دوخت و جنس پارچه است. هرچه مبلمان از کیفیت بالا تری برخوردار باشد، در برابر فشارات و آسیب‌ ها نیز مقاومت بیشتری داشته و از طول عمر بالا تری برخوردار هستند.
  • نکته دوم در خرید این مبلمان‌ ها، توجه به متراژ فضای داخلی و نوع استفاده از مبلمان‌ های اداری کرو می‌ باشد. زیرا این مبلمان ها در انواع مختلف شکل‌ های منحنی عرضه شده و با توجه به نوع استفاده و فضای موجود دارای انواع متفاوتی هستند. بنابراین می‌ توانید با توجه به نوع استفاده از مبلمان‌ های کرو، هر کدام از مدل‌ های آن را انتخاب کرده و خریداری نمایید.
  • مبلمان‌ های کورو در رنگ‌ های متفاوتی عرضه شده و قبل‌ از خرید آن‌ ها، بهتر است که با توجه به دکوراسیون و نوع طراحی داخلی، رنگ مورد نظر از این مبلمان اداری را انتخاب کرده و خریداری نمایید. زیرا مهم‌ ترین نکته در رابطه این مبل، هماهنگی رنگ آن با دکوراسیون داخلی بوده و به‌ همین دلیل نیز باید رنگ‌ هایی را انتخاب کنید که هیچ‌ گونه تضادی با المان‌ های داخلی فضا و سایر اجزای داخلی آن نداشته باشد.
  • پس‌ از رعایت تمامی این نکات، در آخرین مرحله بهتر است که مبلمان اداری کرو از مراکز و شرکت‌ های بسیار معتبر خریداری نمایید. زیرا تمامی محصولات عرضه شده در شرکت‌ های معتبر، از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و در مقابل نیز دارای هزینه مناسبی هستند. همچنین این شرکت ‌ها پس‌ از فروش محصولات خود، گارانتی و ضمانت نامه آن را نیز به مشتریان تحویل داده و دارای خدمات پشتیبانی و همچنین خدمات پس‌ از فروش فروش می‌ باشند.

استفاده از مبلمان اداری کرو در مکان‌ های متفاوت

مبلمان‌ های کرو در دسته مبلمان اداری قرار گرفته اما این بدان معنی نیست که از این مبلمان ها تنها در فضا های اداری استفاده می‌ شود. از مبلمان‌ های کور و علاوه‌ بر استفاده در فضا های اداری، در منازل مسکونی نیز استفاده‌ شده و سبب ایجاد نمایی بسیار شیک، منحصر به‌ فرد و راحتی خواهند شد. همچنین از این دسته از مبلمان‌ ها نیز در انواع کلینیک‌ های پزشکی مانند دندان‌ پزشکی ها، کلینیک‌ های درمانی، سالن‌ های آرایشی، انواع مزون‌ ها و غیره نیز استفاده می‌ شود.

  • استفاده از مبلمان کرو در منازل

منازل و ویلا هایی که دارای سبک‌ های مدرن و راحتی در طراحی دکوراسیون داخلی خود هستند، از انواع مبلمان‌ های کرو استفاده می‌ کنند. این مبلمان‌ ها دارای رنگ‌ های بسیار شاد و زنده و رنگ‌ های خنثی می‌ باشند و افراد می‌ توانند با توجه به نوع دکوراسیون داخلی خود، هر کدام از رنگ‌ های مبلمان کرو و همچنین انواع مدل‌ های چیدمان آن‌ ها را انتخاب کرده و در محیط داخلی منازل و ویلا های خود استفاده نمایند. همچنین استفاده از مبلمان کورو در داخل منازل علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در متراژ، سبب ایجاد راحتی نیز شده و به‌ همین دلیل جزء مبلمان هایی در سبک ارگونومیک محسوب می‌ شوند.

  • استفاده از مبلمان‌ های کرو در کلینیک‌ های پزشکی

با مراجعه به کلینیک‌ های پزشکی و درمانی، حتماً مشاهده کرده‌ اید که برای مبلمان ارباب رجوع، از مبلمان‌ های کرو در رنگ‌ ها و چیدمان های مختلف استفاده می‌ کنند. زیرا این مبلمان ها طوری طراحی‌ شده اند که سبب راحتی در هنگام نشستن شده و از خستگی زودرس در افراد جلوگیری می‌ کنند. به‌ همین علت نیز از مبلمان‌ های کرو در کلینیک‌ های درمانی، جهت به انتظار نشستن بیماران استفاده‌ شده و علاوه‌ بر ایجاد راحتی در آن‌ ها، سبب نمایی بسیار شیک در دکوراسیون داخلی نیز خواهند شد.

  • استفاده از مبلمان کرو در سالن‌ های زیبایی

در سالن‌ های زیبایی با سبک مدرن و امروزی نیز مانند کلینیک‌ های پزشکی، افراد باید در انتظار رسیدن نوبت خود در سالن به انتظار بنشینند. به‌ همین خاطر نیز در فضای داخلی آرایشگاه‌ ها، از انواع مبلمان کرو جهت به انتظار نشستن افراد استفاده‌ شده و همچنین می‌ توانند آن‌ ها را با سایر اجزا و المان‌ های موجود در آرایشگاه ست نمایند.

مزایای استفاده از مبلمان اداری کرو

از جمله مزایای استفاده از مبلمان اداری کرو در فضا های گوناگون می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مبلمان‌ های کرو، جزء دسته مبلمان های اداری ارگونومیک محسوب شده و می‌ تواند راحتی بسیار فراوانی را در هنگام نشستن افراد فراهم آورند.
  • استفاده از مبلمان اداری کرو سبب صرفه‌ جویی در متراژ شده و بهترین گزینه برای استفاده در کنار دیوار های منحنی شکل هستند.
  • مبلمان‌ های کرو در رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوعی عرضه شده و مناسب برای استفاده در انواع دکوراسیون داخلی هستند.
  • این مبلمان‌ ها دارای هزینه بسیار مناسبی بوده و علاوه‌ بر آن بسیار سازگار با محیط‌ زیست اطراف خود می‌ باشند.
  • استفاده از مبلمان کرو در فضای داخلی ادارات، سبب افزایش بهره ‌وری از فعالیت کارمندان و همچنین عدم خستگی در آن‌ ها می‌ شود.
  • مبلمان‌ کورو دارای ساختاری بسیار زیبا بوده و به دلیل تناسب آن‌ ها با سبک‌ های مدرن، سبب ایجاد نمای بسیار شیکی در محیط داخلی می شوند.

اینجا بخوانید: جدیدترین ترند های مبلمان اداری

در پایان

شرکت نوژن طراح و تولید کننده انواع میز و مبلمان اداری اعم از میز کنفرانس و میز مدیریتی و همچنین انواع پارتیشن اداری است و دارای طراحان و کارشناسان بسیار متخصص و ماهر در این حرفه می‌ باشد. این مجموعه تمامی محصولات تولیدی خود را با بالا ترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کرده و دارای خدمات پس‌ از فروش و پشتیبانی مشتریان است. عزیزانی که قصد اطلاع از قیمت انواع مبلمان اداری همچون مبلمان اداری کرو و همچنین نحوه خرید آن‌ ها را دارند، می‌ توانند با شرکت نوژن و شماره تلفن 02158942 تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *