بلاگ

دانستنی های پارتیشن اداری ارزان

پارتیشن اداری ارزان

اولین مسئله ای که بعد از کیفیت و نوع پارتیشن حائز اهمیت می باشد، هزینه آن است. در طی سال های اخیر پارتیشن ها نسبت به روش های قدیمی هزینه مناسب تری داشته اند به همین دلیل بسیار مورد استقبال شرکت ها و موسسات قرار گرفتند. برداشت هر فرد از شنیدن عبارت پارتیشن اداری ارزان متفاوت است و معمولاً ذهنیت شما را به سمت کیفیت های متوسط و یا پارتیشن های دست دوم سوق می دهد. در این متن قصد داریم تا خلاف این باور اشتباه را با شما در میان بگذاریم.

خرید پارتیشن اداری ارزان

پارتیشن اداری ارزان می تواند انواعی از پارتیشن آلومینیومی، تک جداره، دو جداره، ام دی اف و…. یا حتی دست دوم باشد. اما نکته مهم در رابطه با این مفهوم کیفیت در کنار قیمت است.

قطعاً پارتیشن ها با توجه به متریال، مراحل ساخت، میزان زمان ساخت و مراحل نصب قیمت های گوناگونی دارند. در هنگام خرید می توان نسبت به نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اید ، پارتیشن ارزان و در عین حال با کیفیت تهیه کنید.

خرید پارتیشن

پارتیشن های تک جداره و دو جداره

پارتیشن اداری تک  جداره به دلیل قابلیت جابجایی آسان و عدم عایق دما و صوت، هزینه کمتری نسبت به پارتیشن دو جداره دارد. البته این نوع مناسب محیط هایی است که آکوستیک و عایق بودن لازمه آن مکان نباشد. در این صورت می تواند گزینه مناسبی برای زیبایی محل کارتان و جداسازی فضا باشد. هم چنین پارتیشن های دو جداره نیز می توانند با توجه به قابلیت عایق بودن، مقاومت بالاتر و پوشش کابل های مخابراتی از قیمتی مطلوب برخوردار باشند. این نوع برای مکان های پر رفت و آمد، بسیار مناسب است.

در واقع این نیاز شما است که مشخص می کند کدام نوع برای شما بهتر است. در هنگام خرید پارتیشن اداری ارزان، کیفیت و جنس آن را اولویت قرار دهید.

پارتیشن اداری تک جداره

کدام نوع از پارتیشن های اداری MDF، آلومینیومی و شیشه ای مناسب تر است؟

پارتیشن ها بر اساس نحوه نصب، استحکام و قابلیت های آن قیمت های متفاوتی دارند و نمی توان آن ها را از لحاظ قیمت باهم مقایسه کرد .قیاس بین آن ها تنها باید از جهت نیاز شما باشد.

پارتیشن MDF به دلیل متقاضی زیاد، تنوع محصول، جابه جایی و نصب آسان از قیمت کمتری برخوردار است. همچنین پارتیشن های آلومینیومی به سبب قابلیت شست و شو دارای قیمتی مناسب و کمی بالاتر از MDF است. پارتیشن های شیشه ای به جهت عبور نور طبیعی، قابلیت جابه جایی و نصب سخت تر، از میزان قیمت بالاتری نسبت به دو نوع قبلی برخوردار است. طبیعی است که پارتیشن ها به دلیل تفاوت کارایی دارای قیمت های متفاوتی باشند. هر کدام از آن ها می تواند به نوعی یک پارتیشن اداری ارزان محسوب شود. نکته این است که پارتیشن های اداری نوژن از قیمت مناسب تری نسبت به سایر برند ها برخوردار است.

پارتیشن اداری ارزان mdf

قیمت پارتیشن اداری ارزان

به طور کلی جنس، کیفیت، ابعاد، اندازه و کاربرد از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن های اداری هستند.

قیمت این محصول به صورت متری حساب می شوند. تمامی افراد می توانند از آن در محیط کار خود استفاده نمایند و نگرانی از بابت هزینه نداشته باشند. کافی است نسبت به نیاز و متراژ محیط نصب، مناسب ترین پارتیشن اداری را انتخاب کنید.

مزایا پارتیشن اداری ارزان

1 – نصب آسان

2 – قابلیت جابجایی

3 – استفاده از آن در چند محیط کاری

4 – مرغوبیت در کنار هزینه نسبتاً کم

هدف مجموعه نوژن بر این بوده که محصولات خود اعم از مبلمان اداری و پارتیشن اداری مورد نیاز یک اداره و شرکت را با توجه به نیاز و سلیقه های مختلف ارائه دهد. با خرید مبلمان اداری نوژن شما می توانید در کنار تنوع بالای محصولات و کیفیت آن ها، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *