بلاگ

تاثیر پارتیشن اداری آکوستیک بر راندمان کارمندان

پارتیشن اداری آکوستیک

پارتیشن اداری دیوار موقتی است که فضاهای مجزا را دیوارکشی می کند و پارتیشن اداری آکوستیک علاوه بر مجزا سازی فضا، عایق صوتی نیز می باشد که از شنیدن صداهای ناهنجار و مزاحمت در حین انجام کار جلوگیری می کند و باعث می شود که فرد تمرکز بیشتری در کار خود داشته باشد.

نصب و اجرای پارتیشن اداری آکوستیک، راه‌ حلی بسیار عالی و مناسب برای کارفرمایانی است که به‌ دنبال تقسیم فضایی اداری با جذب صدا در محیط داخلی هستند. به‌ طور کلی پارتیشن‌ ها تجهیزاتی بسیار کاربردی برای تفکیک سازی و بخش‌ بندی محیط‌ های داخلی به‌ویژه در ادارات هستند و با توجه به سبک های دکوراسیون داخلی ادارات نیز در رنگ‌ ها و طرح‌ های متفاوتی در بازار موجود بوده و دارای تنوع گسترده‌ ای نیز در متریال، نوع طراحی و اجرا هستند. پارتیشن اداری آکوستیک نیز یکی از محبوب‌ ترین و پرطرف‌دارترین انواع پارتیشن‌ های اداری است که علاوه‌ بر تفکیک سازی محیط، حریم خصوصی مناسبی را برای کارمندان ایجاد کرده و دارای هزینه بسیار کمتری نیز نسبت‌ به سایر دیوار های ساختمانی است.

پارتیشن آکوستیک چیست؟

پارتیشن آکوستیک، یکی دیگر از انواع پارتیشن‌ های اداری است و همانند سایر دیوار های جداکننده، از متریال هایی چون شیشه، چوب، ام دی اف و غیره قابل طراحی و اجرا است. این پارتیشن‌ ها دارای طراحی منحصر به‌ فردی جهت کاهش آلودگی صوتی در محیط داخلی هستند و برای بهبود حریم خصوصی و ایجاد فضایی آرام‌ تر در محیط ادارات، گزینه بسیار مناسبی می‌ باشند. پارتیشن آکوستیک یا پارتیشن‌ های عایق صدا، پس‌ از نصب و اجرا، به‌ راحتی قابل جداسازی و نصب در مکان جدید هستند و با توجه به متراژ محیط و تعداد کارکنان نیز به‌ صورت سفارشی قابل طراحی می‌ باشند.

پارتیشن شیشه‌ ای آکوستیک، یکی از پرطرف‌دارترین انواع این پارتیشن‌ ها است که به‌ صورت دوجداره طراحی و در محیط نصب شده و علاوه بر کنترل آلودگی صوتی در محیط، به‌ دلیل وجود پنل های شیشه‌ ای شفاف، نور طبیعی را در محیط منعکس کرده و فضایی بسیار آرام و پرانرژی را برای فعالیت کارمندان ارائه می‌ کند. پارتیشن‌ های آکوستیک دارای جدا کننده ها و صفحات جذب صدا هستند و علاوه‌ بر ایجاد حریم خصوصی در محیط، وضوح گفتار را بهبود بخشیده و سبب ایجاد تمرکز در حین فعالیت کاری می شوند.

نصب و اجرای پارتیشن آکوستیک

محیط‌ های اداری فعال، شامل تعداد زیادی پرسنل و رفت‌ و آمد های فراوان هستند و در بعضی ادارات نیز تعداد ارباب رجوعی که به شرکت رفت‌ و آمد می‌ کنند بسیار زیاد است. همین امر سبب می‌ شود تا سر و صدای اضافی در محیط بسیار زیاد باشد و ممکن است این آلودگی در روند کاری پرسنل تأثیر گذاشته و علاوه‌ بر کاهش تمرکز، راندمان کاری آن‌ ها را نیز کاهش دهد. بنابراین نصب و اجرای پارتیشن آکوستیک به‌ عنوان عایق صدا و یک جداکننده کاربردی، می‌ تواند در ایجاد محیط امن و ساکت برای کارمندان بسیار مؤثر بوده و علاوه‌ بر ایجاد حریم شخصی و افزایش تمرکز، محیط داخلی را نیز بسیار شیک و مدرن جلوه دهند.

برای نصب پارتیشن‌ آکوستیک در ادارات، ابتدا محیط داخلی توسط کارشناسان به‌ طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و با مشورت کارفرما، نقاط نصب پارتیشن اندازه‌گیری شده و طراحی اولیه برای تفکیک سازی محیط انجام می‌ شود. پس‌ از تأییدیه کارفرما از طرح نهایی نیز، پارتیشن‌ های آکوستیک در کارگاه ساخته شده و برای نصب و اجرا به محیط منتقل می‌ شوند. پارتیشن آکوستیک در واقع جداکننده پیش‌ ساخته است و نصب و اجرای آن در محیط زمان‌ بر نبوده و توسط متخصصین و نصابان حرفه‌ ای، با رعایت ظرافت، دقت و حساسیت بالا انجام می‌ پذیرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب پارتیشن آکوستیک، می‌ توانید با شرکت نوژن تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مزایای پارتیشن اداری آکوستیک

محیط های اداری فعال، شامل پرسنل و رفت و آمد های فراوان است و همچنین در بعضی ادارات تعداد ارباب رجوعی که به شرکت رفت و آمد می کنند، زیاد است و همین سبب می شود تا صدا در محیط زیاد باشد و ممکن است در روند کاری پرسنل تاثیر بگذارد و راندمان کاری را کم کند در همین راستا پارتیشن آکوستیک می تواند عایق صدایی باشد تا محیطی امن و ساکت را برای کارمندان آن بخش محیا کند تا در فضایی کاملا بسته و آرام به راحتی وظیفه محوله خود را انجام دهند.

پارتیشن اداری محیط مجزا و امنی برای شما فراهم می کند تا بدون ایجاد مزاحمتی به کار خود بپردازید که در صورت آکوستیک بودن نیز از ورود و خروج صداهای ناهنجار جلوگیری می کند و راحتی در کار را برای کارمندان در بر خواهد داشت.

پارتیشن اداری آکوستیک

آکوستیک کاری در مکان هایی انجام می شود که قصد کنترل ورود و خروج صدا را داشته باشند برای مثال استودیو ضبط صدا، آکوستیک شده است تا صدا از محیط خارج نشود. بعضی از بخش های محیط اداری باید آکوستیک باشد مانند اتاق مدیریت تا در حین انجام کار صدایی تمرکز مدیریت را بر هم نزند و یا در هنگام جلسات مهم صدایی از اتاق خارج نشود. در محیط های باز و یکدست که نیاز به استفاده از پارتیشن اداری است تا بخش های مختلف را تقسیم بندی شود و اگر محیط پر رفت آمدی دارید از پارتیشن آکوستیک استفاده کنید تا تمرکز کارمندان در حین انجام وظیفه حفظ شود.

مهم‌ ترین مزایای استفاده از پارتیشن آکوستیک در فضای داخلی ادارات، به شرح زیر است:

  • افزایش تمرکز و بهره‌وری فعالیت کارکنان
  • کاهش آلودگی صوتی در محیط داخلی ادارات
  • کاربرد در ادارات، رستوران‌ ها، هتل‌ ها و غیره
  • بهبود حفظ حریم خصوصی
  • بهبود کیفیت تماس‌ های تلفنی
  • بهبود ویدیو کنفرانس و برگزاری جلسات
  • برخورداری از ظاهر شیک و منحصر به‌ فرد
  • دوام، استحکام و پایداری بالا
  • دارای کیفیت فوق‌العاده

هزینه نصب پارتیشن آکوستیک

قیمت خرید و هزینه نصب پارتیشن آکوستیک با توجه به فاکتور های متعددی متفاوت است و از جمله مهم‌ ترین عوامل تأثیرگذار در آن می‌ توان به نوع پارتیشن، کیفیت جداکننده، تخصص نصاب، طراحی و ابعاد پارتیشن، نوع تفکیک سازی محیط و غیره اشاره نمود.

در پایان

شرکت پارتیشن اداری نوژن، در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن‌ های اداری به‌ ویژه پارتیشن آکوستیک، مشغول به فعالیت بوده و جداکننده‌ های عایق صدا را به‌ صورت تک جداره و دوجداره با فریم آلومینیومی و پنل شیشه‌ ای و ام دی اف به متقاضیان گرامی ارائه می‌ دهد. شما می‌ توانید جهت دریافت اطلاعات در رابطه با قیمت و راهنمایی‌ های لازم، با شرکت نوژن تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پارتیشن اداری نوژن با طراحی مدرن و کاملا عایق صدا به  صورت تک  جداره و دو جداره با فریم آلومینیومی و پنل شیشه ای و ام دی اف به متقاضیان گرامی ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *