بلاگ

پارتیشن اداری آماده

اگر در فکر جداسازی بخش های مختلف شرکت خود هستید از پارتیشن اداری آماده استفاده کنید تا با کم ترین هزینه و در کم ترین زمان کار خود را به پایان برسانید. پارتیشن partition  واژه ای لاتین است که بدون هیچ تغییری وارد زبان فارسی شده است و از آن با همان نام پارتیشن استفاده می شود.

پارتیشن اداری یکی از کاربردی ترین ابزارهایی است که برای جداسازی و قسمت بندی در ادارات به کار می رود و با استفاده از آن به سادگی می توانید در محیط هایی که یک تکه است و اتاقی در آن تعبیه نشده است و یا با کمبود فضا مواجه هستید آن را جبران کنید. پارتیشن بندی برای بخش های مختلف باعث ایجاد حس استقلال در کارمندان شده و با تمرکز بیشتری به کار خود می پردازند و راندمان کاری در شرکت نیز بالا می رود.

پارتیشن اداری آماده نوژن

پارتیشن اداری آماده، به جداکننده‌ هایی اطلاق می شود که طراحی و ساخت آن در خارج از محیط اداری انجام شده و به‌ صورت آمده، برای نصب به محیط مورد نظر انتقال داده می‌ شوند. تمامی قطعات و تجهیزات این پارتیشن‌ ها، به طور کامل در کارگاه ساخته می شود و پس‌ از انتقال به محیط اداری، توسط نصابان و پرسنل حرفه‌ ای، در مدت زمان کوتاهی نصب می‌ شوند. پارتیشن‌ های اداری آماده، گزینه‌ ای بسیار ایده‌آل و مقرون‌ به‌ صرفه برای تفکیک سازی و بخش‌بندی محیط داخلی ادارات هستند و با توجه به رنگ سازمانی و سفارش کارفرمایان نیز از تنوع گسترده‌ ای در طرح و رنگ و برخوردار می‌ باشند.

شرکت نوژن پارتیشن های اداری را به صورت آماده ارائه می کند و پرسنل نصب در نصف روز پارتیشن را نصب می کنند و آماده استفاده می باشد.

پارتیشن اداری انواع مختلفی دارد پارتیشن تک جداره، پارتیشن دو جداره که هر کدام بنا به درخواست سفارش دهنده از متریال مختلفی در ساخت آن استفاده می شود مانند : پارتیشن شیشه ای، پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن ام دی اف و …

پارتیشن اداری آماده

ساختار پارتیشن اداری آماده

در طراحی و ساخت پارتیشن اداری آماده، از متریال و مواد اولیه درجه ۱ استفاده‌ شده و بنابراین این نوع جداکننده‌ ها از پایداری، دوام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. این پارتیشن‌ ها با توجه به نوع تفکیک سازی محیط، در ابعاد و ارتفاع های متفاوتی قابل طراحی هستند و از متریال هایی چون چوب، ام دی اف، شیشه، آلومینیوم و غیره در ساخت آن‌ ها استفاده می‌ شود. نصب این پارتیشن‌ ها بسیار مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر از تفکیک سازی محیط ادارات به روش سنتی است و علاوه‌ بر آن به نیروی کار بسیار کمتری نیز برای نصب مورد نیاز می‌ باشد.

انواع پارتیشن اداری آماده

پارتیشن اداری آماده با توجه به متریال، نوع طراحی و کاربرد، دارای انواع متفاوتی است که از جمله مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

پارتیشن اداری آماده شیشه‌ ای

این نوع از جداکننده‌ های اداری آماده، دارای پنل های شیشه‌ ای هستند و تحت عنوان پارتیشن شیشه‌ ای شناخته می‌ شوند. این پارتیشن‌ ها به‌ دلیل وجود پنل های شیشه‌ ای و انتقال نور طبیعی در محیط، فضا های کوچک اداری را بسیار بزرگ‌ تر جلوه می‌ دهند و دارای انواع پارتیشن شیشه‌ ای تک جداره و پارتیشن شیشه‌ ای دوجداره هستند.

پارتیشن اداری آماده فلزی

این نوع از پارتیشن‌ های آماده تحت عنوان پارتیشن آلومینیومی نیز شناخته می‌ شوند و علاوه‌ بر راحتی در نصب و اجرا، از دوام و مقاومت بالایی نیز نسبت‌ به سایر پارتیشن‌ ها برخوردار می‌ باشند.

پارتیشن اداری آماده ام دی اف و چوبی

پارتیشن‌ های اداری ام دی اف، دارای دو نوع ثابت و متحرک هستند و به‌ دلیل وزن سبک و هزینه مقرون‌ به‌ صرفه، یکی از محبوب‌ ترین انواع پارتیشن‌ ها می‌ باشند.

پارتیشن اداری آماده ثابت

این نوع پارتیشن‌ ها پس‌ از طراحی و ساخت، در محیط اداری به‌ صورت ثابت نصب می‌ شوند و برخلاف پارتیشن‌ های متحرک، قابلیت جا به جایی نداشته اما به‌ راحتی قابل جداسازی و نصب در مکان جدید می‌ باشند. پارتیشن‌ های ثابت از تنوع گسترده‌ ای نیز در طرح و رنگ برخوردار هستند.

پارتیشن اداری آماده تک جداره و دوجداره

پارتیشن های اداری تک جداره و دوجداره از دیگر انواع پارتیشن های آماده هستند که از متریال های متفاوتی در ابعاد و ارتفاع گوناگون قابل طراحی و اجرا می باشند.

پارتیشن اداری آماده متحرک

این پارتیشن‌ ها برخلاف پارتیشن‌رهای ثابت، به‌ راحتی در فضای داخلی ادارات جابجا می‌ شوند و با استفاده از آن‌ ها می‌ توان تغییرات گسترده‌ ای را در نوع تفکیک سازی محیط ادارات به وجود آورد.

کاربرد پارتیشن اداری آماده

از پارتیشن‌ های اداری آماده علاوه‌ بر تفکیک سازی سازمان‌ های اداری و شرکت‌ ها، می‌ توان در سایر اماکن و محیط‌ های عمومی نیز استفاده نمود. از مهم‌ ترین کاربرد های آن می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع کافی‌ شاپ و رستوران ها
  • سالن‌ های زیبایی و آرایشگاه‌ ها
  • مزون ها
  • آموزشگاه و مراکز آموزشی
  • مراکز درمانی و بیمارستان‌ ها
  • سازمان‌ های اداری و شرکت‌ ها

مزایای پارتیشن اداری آماده

از جمله مهم‌ ترین مزایای این پارتیشن ها برای تفکیک سازی محیط داخلی، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • نیاز به نیروی کار کمتر
  • نصب سریع و کارآمد
  • هزینه مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه
  • تنوع در نوع تفکیک سازی
  • تطبیق با نیاز های محیط اداری
  • ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان
  • قابلیت جداسازی و نصب در مکان جدید
  • حداکثر استفاده از فضای داخلی
  • انعطاف‌پذیری بالا و ایجاد نظم در محیط داخلی
  • تنوع در طرح، رنگ و متریال
  • قابل‌ استفاده در انواع محیط‌ های اداری

قیمت خرید پارتیشن اداری آماده

پارتیشن اداری آماده، از جمله مناسب‌ ترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین جداکننده‌ های امروزی برای تفکیک سازی محیط داخلی ادارات است و قیمت خرید آن با توجه به فاکتور ها و عوامل گوناگون متفاوت است. از جمله فاکتور های تأثیرگذار در قیمت خرید آن می‌ توان به کیفیت متریال، نوع مواد اولیه، شرکت تولید کننده، ابعاد پارتیشن، نوع تفکیک سازی محیط و غیره اشاره نمود.

بهترین طراح و تولید کننده پارتیشن اداری آماده

اگر تصمیم به پارتیشن بندی شرکت خود دارید و هنوز طرح و ایده‌ ای برای تفکیک سازی محیط داخلی ندارید، می‌ توانید از کارشناسان شرکت نوژن کمک بگیرید.

شرکت نوژن، طراح و تولیدکننده انواع پارتیشن‌ های اداری به‌ ویژه پارتیشن آماده است و کارشناسان این مجموعه جهت طراحی تفکیک سازی، در شرکت شما حضور یافته و با توجه به درخواست کارفرما، طراحی اولیه را تصویرسازی می‌ نمایند. پس‌ از تأییدیه طرح نهایی توسط کارفرما نیز، پارتیشن به طور کامل در خارج از محیط طراحی و ساخته شده و برای نصب به محیط اداره انتقال داده می‌ شوند.

لازم به ذکر است که تمامی محصولات شرکت نوژن، از متریال و مواد اولیه درجه ۱ ساخته می‌ شوند و علاوه‌ بر کیفیت و مقاومت بالا، از طراحی‌ های مدرن و به‌ روز نیز برخوردار هستند.

مشاوره حضوری نوژن

اگر تصمیم به پارتیشن بندی شرکت خود دارید و هنوز طرح و ایده ای ندارید می توانید از پرسنل شرکت نوژن کمک بگیرید.

پرسنل این مجموعه در شرکت شما حضوری برای مشاوره خواهند آمد و طرحی که نیاز های شما را برطرف کند و چهره مطلوبی را به محیط شما بدهد را برای شما تصویر سازی می کنند تا تصمیم گیری راحت تری داشته باشید و اگر تغییری در طرح اولیه نیاز باشد را در تصویر سازی اعمال می کنند تا به نتیجه مطلوب برسید و تمام خواسته های شما پیاده سازی شود و در نهایت امر آنچه که باید اجرا شود را تایید کنید در کوتاه ترین بازه زمانی طرح شما اجرایی می شود و پارتیشن مورد نظر شما با همان متریال مد نظر شما ساخته و نصب می شود.

در پایان

جهت دریافت راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم نیز می‌ توانید با شرکت نوژن تماس حاصل نموده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *