بلاگ

8 ﺗﻮﺻﻴﻪ ﻣﻬﻢ برای خرید ﻣﺒﻠﻤﺎﻥ اﺩاﺭی

نکات خرید مبلمان اداری

بسیاری از شرکت‌ ها و سازمان‌ های اداری، اهمیت خرید مبلمان اداری را برای راه‌ اندازی یک کسب‌ و کار جدید و دستیابی به بازدهی ایده‌آل مورد نیاز جهت رشد شرکت را دست‌ کم می‌ گیرند. اما باید گفت که مبلمان اداری برای افزایش بهره‌وری در محل کار، ایجاد راحتی و سلامت ارگونومیک برای کارکنان و همچنین تغییر در خلق‌ و خوی آن ها و تضمین سلامت بلند مدت کارکنان نقش بسیار مهمی را ایفا نموده و از این‌ رو رعایت برخی نکات در هنگام انتخاب و خرید و این نوع از تجهیزات اداری بسیار حائز اهمیت است.

امروزه برای شروع کسب و کاری جدید باید به این فکر بود که مبلمان اداری مناسب را چگونه خریداری کنید و در اینجا نکات خرید ﻣﺒﻠﻤﺎﻥ اﺩاﺭی ارائه می شود تا در صورت شروع فعالیت خود و یا تغییر دیزاین و دکوراسیون محیط اداری خود به راحتی انتخاب درست و به جا را انجام دهید.

نکات خرید ﻣﺒﻠﻤﺎﻥ اﺩاﺭی

چند توصیه مهم به خریداران مبلمان اداری که در هنگام خرید باید به آن توجه کنند عبارتند از:

نوع فعالیت

نوع فعالیتی که انجام می دهید با ماهیت کاری شما تاثیر مهمی در انتخاب مبلمان اداری دارد باید متناسب با زمان فعالیت، مبلمانی را انتخاب کنید که در طولانی مدت با استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید.

بودجه

برای خرید مبلمان در ابتدا بودجه ای را که می توان با آن تجهیزات را خرید، مشخص شود تا بهتر در مرحله خرید تصمیم گیری کرد.

ارگونومی

در ساخت میز و صندلی اداری باید اصول استاندارد و مناسب برای ساختار بدن رعایت شود تا در استفاده طولانی مدت، اذیت کننده نباشد و به شما احساس راحتی بدهد. در هنگام انتخاب و خرید مبلمان اداری، به‌ طور حتم به راحتی مبلمان توجه کرده و اطمینان حاصل کنید که با چیدمان آن‌ ها در محیط اداری، تمامی کارکنان از محیط کاری بسیار راحت و سالمی برخوردار خواهند شد. وجود مبلمان اداری ارگونومیک، تمرکز کارمندان را در حین کار بسیار افزایش داده و آن‌ ها را علاقه‌مند به ادامه فعالیت اداری نموده و در نشستن های طولانی‌ مدت نیز دچار گردن درد، کمردرد، گرفتگی عضلات و مفاصل نیز نخواهند شد. مبلمان اداری ارگونومیک، دارای طراحی بسیار استاندارد از بهترین متریال و مواد درجه ۱ هستند و علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا، مشکلات سلامتی را نیز کاهش داده و با توجه به سبک دکوراسیون داخلی ادارات، در تنوع گسترده‌ ای از طرح و رنگ نیز در بازار موجود هستند.

دوام و مقاومت مبلمان اداری

علاوه‌ بر ویژگی‌ های فوق، مبلمان اداری باید از لحاظ دوام و مقاومت نیز از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. این نوع از مبلمان اداری، در برابر جذب آلودگی، رطوبت، چربی و غیره بسیار مقاوم هستند و ضد خش می‌ باشند. همچنین این مبلمان ها به‌ راحتی تمیز می‌ شوند و نیازی به نگرانی در رابطه با مراقبت و نظافت روزانه آن‌ ها نخواهد بود.

مشتریان

هنگام شروع کار باید در نظر بگیرید که چه قشری از چه سطح اجتماعی و با چه نوع شخصیتی قرار است که در آینده مشتریان شما باشند که با توجه به آن مبلمان مناسب را انتخاب کنید تا تاثیر بیشتری بر روند کارتان داشته باشد.

توصیه خرید مبلمان اداری

ابعاد و اندازه مبلمان اداری

همیشه قبل‌ از خرید مبلمان، ابعاد و اندازه فضای داخلی کار را ارزیابی کرده و با توجه به میزان فضای قابل اشغال، مبلمان اداری را خریداری کنید. به‌ عنوان مثال مبلمان اداری در سبک کلاسیک، به‌ دلیل نوع طراحی منحصر به‌ فرد خود، فضای بسیار زیادی را اشغال کرده و مناسب برای محیط داخلی ادارات با متراژ بزرگ هستند و در مقابل مبلمان اداری مدرن، به‌ دلیل طراحی مینیمال و ساده، فضای کمتری را اشغال کرده و به‌ همین جهت مناسب برای انواع فضای داخلی ادارات هستند.

امکان جابجایی

تهیه پارتیشن و میز های اداری هزینه بسیاری دارد اگر به صورت موقت در محلی مستقر هستید بهتر است محصولاتی را خریداری کنید که به راحتی قابل حمل و نقل باشد.

سلیقه

هنگام انتخاب و خرید هر کسی ممکن است سلیقه خاص خود را داشته باشد اما برای راحت تر شدن کار و تسریع در انتخاب به تعداد ، رنگ ، جنس و کارایی آن توجه کنید تا آسان تر تصمیم بگیرید.

کیفیت کالا

مبلمان اداری که خرید می کنید کیفیت آن از موارد مهم است که طول عمر محصول را نشان می دهد برای اطمینان از مواد اولیه به کار رفته در تولیدات بهتر است از کسانی که تولیدکننده هستند خرید کنید تا به صورت کامل مواد اولیه استفاده شده را برای شما شرح دهند.

خدمات پس‌ از فروش و گارانتی

در هنگام انتخاب مبلمان اداری با کیفیت و مناسب، سعی کنید آن‌ ها را از مراکز و فروشگاه‌ های مجاز و معتبر خرید کنید. زیرا این مراکز، علاوه‌ بر ارائه محصولات بسیار با کیفیت و مقاوم، دارای خدمات پس‌ از فروش نیز هستند و کارفرمایان می‌ توانند با خیالی راحت انواع مبلمان اداری را با توجه به سبک و سلیقه خود در کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمتی مناسب انتخاب و خریداری نمایند.

دیگر نکات حائز اهمیت در هنگام خرید مبلمان اداری شامل شرح زیر است:

  • توجه به رنگ مبلمان اداری بر اساس رنگ سازمانی و دیگر تجهیزات موجود در محیط داخلی ادارات
  • توجه به نیاز ادارات بر اساس تعداد کارکنان، متراژ فضا و نوع چیدمان داخلی
  • توجه به انواع ست مبلمان اداری بر اساس سبک‌ های متفاوت کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و غیره
  • توجه به ایجاد نظم در محیط داخلی ادارات و کنترل سیم‌ کشی
  • توجه به کاربرد مبلمان اداری بر اساس نوع فعالیت شرکت

در پایان

شرکت مبلمان اداری و پارتیشن اداری نوژن، تولیدکننده و ارائه دهنده انواع تجهیزات اداری است و تمامی محصولات خود را در کیفیت‌ های بسیار بالا و خدمات پس‌ از فروش به مشتریان عرضه می‌ کند. شما عزیزان می‌ توانید برای خرید انواع مبلمان اداری نوژن، به وب‌ سایت رسمی ما مراجعه نموده و علاوه‌ بر مشاهده محصولات، جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش نیز با شماره های ثبت شده در سایت رسمی نوژن، تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 

برای خرید انواع مبلمان اداری نوژن به وب سایت رسمی آن مراجعه نمایید و از محصولات این برند معتبر دیدن نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *