بلاگ

نقد و بررسی خرید مبلمان اداری چستر 

مبلمان اداری چستر 

یکی از مهم ترین المان‌ ها در تعیین دکوراسیون و طراحی داخلی منازل و ادارات مبلمان ها هستند. مبلمان ها به‌ خصوص در فضای اداری و سازمان‌ ها نقش بسیار مهمی داشته و مدل و نحوه چیدمان آن ها در دکوراسیون داخلی ادارات به‌ ویژه اتاق مدیران بسیار حائز اهمیت است.

مبلمان های اداری بر اساس متریال‌ های متفاوت و سبک‌ های گوناگونی ساخته‌ می شوند و کارفرمایان بر اساس نوع طراحی داخلی ادارات و سایر تجهیزات و همچنین رنگ دیوار ها، کاغذ دیواری، رنگ کف و غیره هر کدام از آن ها را به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می ‌نمایند. یکی از انواع مبلمان اداری، مبل چستر است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

مبلمان اداری چستر چیست؟

مبلمان اداری چستر، جزء آن دسته از مبلمان‌ های اداری است که دارای سبک کلاسیک و بسیار تجملاتی بوده و در ادارات و سازمان‌ ها به‌ خصوص در اتاق مدیران و کارفرمایان استفاده می ‌شود. از زمان‌ های گذشته تا به امروز، مبلمان چستر یکی از پرطرفدار ترین مبلمان ها است و از مواد اولیه و متریالی بسیار باکیفیت و مرغوب ساخته می‌ شود. مبلمان اداری چستر دارای ظاهری بسیار زیبا و منحصر به‌ فرد است و این سبک از نوع مبلمان به‌ هیچ‌ عنوان تکراری نشده و در بسیاری از ادارات بزرگ و شرکت‌ های خصوصی استفاده می ‌شود.

تاریخچه مبلمان چستر 

مبلمان چستر و یا مبلمان چستر فیلد، محصول کشور بریتانیا یا انگلیس است و برای اولین‌ بار در قرن هفدهم توسط فردی به نام فیلیپ استنهوپ که چهارمین آرل چستر فیلد بود سفارش داده‌ شده و به‌ همین دلیل نیز به نام این فرد نام‌ گذاری شده‌ است. لرد فیلیپ استنهوپ یکی از اشراف‌ زادگان و سیاست‌ مدار های بزرگ در قرن هفدهم بوده و دلیل اصلی آن برای سفارش اینگونه مبلمان، این بود که در هنگام نشستن بر روی آن ها لباس ‌ها چروک نشوند. بنابراین با توجه به خصوصیات و ویژگی‌ های ارائه‌ شده توسط لرد استنهوپ به سازنده مبلمان، مبلمان‌ های چستر امروزی به وجود آمده‌ اند و همچنین می ‌توان دلایل استفاده از این مبلمان در شرکت‌ های خصوصی و دارای برند های خاص و همچنین سازمان‌ های اداری بزرگ و مهم برای استفاده از این مبلمان را به لرد بودن استنهوپ و همچنین اشراف زادگی آن نسبت داد.

متریال به‌ کار رفته در مبلمان اداری چستر 

در مبلمان اداری چستر از متریال هایی چون کتان، چرم، پلی استر، پارچه و میکرو فیبر استفاده می شود که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • کتان

کتان نوعی روکش برای مبلمان اداری چستر است ولی برخلاف میکروفایبر، این پارچه به‌ راحتی کثیف شده و باید به‌ طور مرتب تمیز شود. دوام و طول عمر پارچه کتان بسیار بالا است و دارای کیفیت متناسب و مرغوبی می باشد.

  • چرم

یکی از مهم ترین متریال ها و روکش‌ هایی که برای مبلمان چستر از زمان‌ های گذشته تاکنون استفاده می ‌شود، روکش چرم است. روکش چرم دارای درجه‌ بندی‌ های متفاوتی بوده اما استفاده از چرم طبیعی برای مبلمان اداری چستر، سبب زیبایی منحصر به‌ فردی در این مبلمان‌ ها شده و از بهترین و با کیفیت ‌ترین روکش‌ های چرم طبیعی می ‌توان به چرم دانه‌ دار کامل اشاره کرد. شما می ‌توانید با سفارش مبلمان اداری چستر با روکش چرم طبیعی، دکوراسیون داخلی دفتر خود را بسیار شیک و مجلل جلوه داده و طراحی داخلی آن را منحصر به‌ فرد کنید.

  • پلی استر

پس‌ از چرم یکی از پرکاربرد ترین روکش های مصنوعی برای ساخت مبلمان اداری چستر، پارچه‌ های پلی استر هستند. این پارچه‌ ها در برابر لک پذیری، چین و چروک و همچنین آسیب‌ ها بسیار مقاوم بوده و دارای طول عمر بالا و دوام مناسبی است.

  • پارچه

از دیگر متریال‌ های استفاده‌ شده برای روکش مبلمان اداری چستر می ‌توان به انواع پارچه اشاره کرد. روکش پارچه در این مبلمان ها در برابر چین‌ و چروک و آتش‌سوزی و همچنین لک پذیری بسیار آسیب‌ پذیر است و دارای کیفیت متوسطی می ‌باشد.

  • میکرو فیبر

میکرو فیبر نوعی پارچه است که به‌ عنوان روکش برای مبلمان اداری چستر استفاده‌ شده و این روکش بسیار با دوام و با کیفیت بوده و به‌ راحتی تمیز می ‌شود و نیاز به نگهداری خاصی نخواهد داشت.

ویژگی ‌های مبلمان اداری چستر 

همان طور که ممکن است بدانید هر یک از سبک‌ ها و انواع مبلمان اداری دارای خصوصیات و ویژگی‌ های خاصی هستند و مبلمان اداری چستر نیز از این قضیه مستثنی نبوده و از جمله ویژگی‌ های آن می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارگونومیک

تمامی مبلمان های اداری چستر، از خاصیت ارگونومیک بودن برخوردار بوده و فرد در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی کرده و دچار خستگی زودرس و بدن درد نخواهد شد. همچنین اگر در صورتی‌ که متریال به‌ کار رفته در این نوع مبلمان از نوع با کیفیت و مرغوب باشد، در هنگام نشستن سبب چروکی لباس‌ ها نشده و از خستگی جلوگیری خواهد کرد.

  • لمسه کاری

یکی از مهم ترین خصوصیات مبلمان اداری چستر که مهم ترین عامل در شناخت و تشخیص این نوع مبلمان ها است، لمسه کاری مبلمان چستر است. لمسه کاری در واقع همان فرو رفتگی هایی است که در این نوع مبلمان ها وجود داشته و در قسمت‌ های کفی و پشتی آن ها به‌ کار رفته است. هرچه لمسه کاری در مبلمان اداری چستر منظم‌ تر و با دقت بیشتری انجام شود، سبب زیبایی منحصر به‌ فردی در این مبلمان ها خواهد شد.

  • جنس روکش

همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره شد، از روکش های متفاوتی برای مبلمان چستر استفاده می ‌شود که هر کدام متناسب با سبک خاصی از مبلمان اداری است. به‌ عنوان مثال از روکش کتان برای این مبلمان اداری در فضا های مدرن استفاده‌ شده و از بهترین و با کیفیت ‌ترین روکش هایی که در این مبلمان ها به کار می ‌رود، روکش چرم طبیعی است که مختص فضای کلاسیک و تشریفاتی می ‌باشد.

  • پشتی کوتاه

تمامی مبلمان های اداری چستر، دارای پشتی کوتاهی هستند که سبب راحتی بیشتر افراد در هنگام نشستن بر روی این مبلمان‌ ها و تکیه دادن به آن ها خواهد شد. کوتاهی پشتی مبلمان چستر در حدی است که هیچ گونه ناراحتی در نشستن افراد به وجود نیاورده و می ‌توان از انواع میز های وسط و کنسول‌ ها در ست این مبلمان‌ های اداری استفاده کرد.

  • ابعاد و اندازه

مبلمان اداری چستر در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید و ارائه‌ شده است و شما می‌ توانید بر اساس متراژ فضای داخلی دفتر خود، هر کدام از این مبلمان ها را سفارش داده و خریداری نمایید. به‌ عنوان مثال اگر متراژ و فضای اداره و یا دفتر کوچک است، می ‌توانید از مبلمان اداری ظریف و اگر دارای متراژ بیشتری است می ‌توانید از مبلمان اداری چستر در ابعاد بزرگتر استفاده نمایید.

  • دسته مبلمان

یکی دیگر از ویژگی‌ های این مبل ها که آن را متمایز از سایر مبلمان اداری می‌ کند، نوع طراحی دسته‌ های آن است. دسته‌ های مبلمان چستر به‌ صورت استوانه‌ ای و بلند طراحی و ساخته‌ شده اما امروزه در مدل‌ های تخت و ساده نیز طراحی می ‌شوند.

همچنین برای ساخت کفی مبلمان چستر از فوم سرد بسیار با کیفیت استفاده‌ شده و در زیر کفی از فنر های فلزی به کار برده می ‌شود.

انواع مبلمان اداری چستر

این نوع از مبلمان اداری در انواع متفاوتی چون قایقی، مکعبی، نیمه استیل، کلاسیک، گردون، دست عصایی و غیره در رنگ‌ های بسیار گوناگونی تولید شده و در مدل‌ هایی چون مبلمان اداری چستر ترک، کلاسیک، فرانسوی و غیره نیز در بازار موجود هستند.

از طرفی نیز این مبلمان چستر دارای ۳ نوع صندلی، دو نشیمنگاه و سه نشیمنگاه هستند که مدل صندلی چستر مناسب برای یک نفر بوده و دارای دسته‌ های کشیده و پشتی بلند تری است و مبلمان دو نشیمنگاه چستر همان طور که از نامش مشخص است، متناسب برای ۲ نفر است و از روکش چرم ساخته‌ شده و سه نشیمنگاه آن متناسب برای نشستن سه نفر است که این مدل از مبلمان نیز دارای طراحی خاص بوده و بیشتر در سبک‌ های کلاسیک استفاده می‌ شود.

خرید مبلمان اداری چستر 

شرکت‌ ها و مجموعه‌ های بسیار بزرگی انواع مبلمان چستر را با روکش‌ های متفاوت تولید کرده و به بازار عرضه می‌ کنند. اما مهم ترین نکته در خرید این نوع از مبلمان‌ های اداری، به کار رفتن متریال با کیفیت و مرغوب در آن ها و همچنین داشتن قیمتی بسیار مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه است. بنابراین سعی کنید با آگاهی و شناخت کامل از مبلمان اداری چستر، آن ها را از مراکز معتبر تهیه کرده و استفاده نمایید.

شما مدیر عزیز می توانید برای آشنایی بیشتر با نکات چیدمان صحیح اتاق محل کار خود مقاله طراحی و چیدمان اتاق کار به سبک مدیران موفق را مطالعه کنید.

در پایان

شرکت نوژن، تولید کننده انواع پارتیشن شرکتی و مبلمان اداری بوده و دارای سال‌ ها سابقه درخشان و موفق در این حرفه است. این مجموعه دارای طراحانی بسیار ماهر و خلاق است و از با کیفیت ‌ترین و مرغوب‌ ترین مواد اولیه در ساخت محصولات خود استفاده می‌ کند.

شما عزیزان همچنین می توانید جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع مبلمان اداری نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 با کارشناسان فروش ما در نوژن در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *