بلاگ

مبلمان اداری مناسب برای فضای استارتاپ ها

مبلمان اداری مناسب استارتاپ

انتخاب مبلمان اداری مناسب برای فضای استارتاپ ها، یکی از مهم‌ ترین موارد جهت طراحی و تشکیل دکوراسیون محیط داخلی شرکت‌ های استارتاپی و نوپا است. مبلمان اداری علاوه بر پارتیشن اداری، از جمله المان‌ های اصلی موجود در دفاتر کاری و استارتاپ ها هستند و از تجهیزات گوناگونی همچون میز اداری، میز کارمندی، میز کارشناسی، صندلی اداری، فایلینگ، کتابخانه و غیره تشکیل شده‌ اند. مبلمان اداری علاوه‌ بر تنوع در رنگ و طرح و اشکال گوناگون، دارای انواع متفاوتی نیز بر اساس سبک‌ های مدرن و کلاسیک هستند و در کیفیت‌ ها و قیمت‌ های متفاوتی به بازار عرضه می‌ شوند. در ادامه این مقاله به بررسی فضای کار استارتاپی و مبلمان اداری مناسب این فضا پرداخته و هر کدام را مورد بررسی قرار می‌ دهیم. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید. 

معرفی محیط کار استارتاپ 

محیط کار استارتاپ به مجموعه و یا شرکتی گفته می‌ شود که به‌ تازگی تأسیس شده و متشکل از چند فرد یا چندین گروه می‌ باشد. در واقع به چنین کسب‌ و کار هایی، شرکت‌ های نوپا نیز گفته‌ می شود و به دلیل وجود ایده های خلاقانه و افراد کارآفرین در این شرکت‌ ها، نسبت‌ به دیگر شرکت‌ های اداری دارای رشد بیشتری هستند. شرکت‌ های استارتاپی به‌ طور معمول در حوزه‌ های تکنولوژی و فناوری فعالیت می کنند و دارای فعالیت های بسیار ریسک پذیری در مجموعه خود هستند. همچنین این مجموعه‌ ها دارای مبلمان اداری بخصوصی برای کارآفرینان فعالان خود می‌ باشند و نحوه چیدمان و قرارگیری مبلمان اداری و همچنین نوع آن‌ ها نسبت‌ به سایر مبلمان اداری کمی متفاوت‌ تر است.

صندلی و میز اداری مناسب استارتاپ 

مبلمان اداری مناسب برای فضای استارتاپ ها، صندلی و میز های اداری است که با توجه به متراژ و تعداد فعالان شرکت استارتاپ انتخاب‌ شده و طراحی آن ها نیز کاملاً ارگونومیک و استاندارد باشد. زیرا محیط‌ های استارتاپی بر خلاف شرکت‌ های دولتی و سازمان‌ های اداری، ساعت مشخصی را برای کار و فعالیت نداشته و به دلیل استفاده مکرر افراد از صندلی و میز های اداری، آن‌ ها باید به‌ گونه‌ ای طراحی و ساخته‌ شده باشند که بتوانند راحتی کاملی را برای این افراد ایجاد کرده و سبب عدم خستگی در آن‌ ها شوند.

صندلی اداری استارتاپ

صندلی اداری استارتاپ

صندلی‌ های اداری مناسب استارتاپ، دارای ارتفاع و ابعاد استانداردی هستند و به‌ طور معمول قسمت نشیمنگاه آن‌ ها بسیار نرم و پشتی و تکیه‌ گاه آن‌ ها نیز دارای قابلیت‌ های تنظیم است. همچنین این صندلی‌ ها از کیفیت و مقاومت بسیار مناسبی برخوردار هستند و به دلیل خاصیت ارگونومی خود، سبب عدم درد در قسمت‌ هایی چون گردن، سر، شانه، کمر، ستون فقرات و زانو خواهند شد. صندلی‌ های اداری استارتاپی نیز دارای تنوع بالایی در رنگ و طرح هستند و در انواع پایه ثابت و چرخ‌ دار به بازار عرضه می‌ شوند.


اینجا بخوانید: نکات مهم در خرید ست صندلی اداری 

میز اداری استارتاپ

میز های اداری مناسب استارتاپ نیز دارای ارتفاع و ابعاد بسیار استاندارد هستند و با توجه به نوع کاربرد و متراژ محیط انتخاب و خریداری می‌ شوند. کیفیت این نوع از میز های اداری بسیار بالا بوده و در برابر آسیب‌ هایی چون ضربه، برخورد اجسام تیز، رطوبت، حرارت و غیر مقاوم هستند. میز های اداری مناسب استارتاپ طوری طراحی و ساخته‌ شده اند که که افراد بتوانند به‌ راحتی از آن‌ ها استفاده کنند و سطح آن‌ ها نیز بسیار صاف و یکپارچه می‌ باشد. 

جهت اطلاع از قیمت و یا خرید صندلی و میز اداری مناسب استارتاپ نیز می‌ توانید با شرکت نوژن تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

نکات خرید مبلمان اداری استارتاپ

از جمله نکات مهم در انتخاب و خرید مبلمان اداری مناسب برای فضای استارتاپ ها، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود: 

  • خرید مبلمان اداری استارتاپ با توجه به تعداد افراد و متراژ محیط
  • توجه به استاندارد و ویژگی‌ های ارگونومیک مبلمان اداری استارتاپ 
  • توجه به کیفیت، دوام و مقاومت مبلمان‌ اداری استارتاپ 
  • انتخاب طرح و رنگ مبلمان اداری استارتاپ با توجه به نوع دکوراسیون داخلی فضا 
  • توجه به ابعاد و ارتفاع استاندارد مبلمان اداری استارتاپ و خرید صندلی‌ های اداری با قابلیت تنظیم 
  • توجه به‌ راحتی و قابل حمل بودن مبلمان اداری استارتاپ 
  • خرید این مبلمان‌ ها از مراکز و مجموعه‌ های بسیار معتبر

در پایان

پارتیشن و مبلمان اداری نوژن در سال ۱۳۶۹ فعالیت رسمی خود را در حوزه تجهیز ساختمان‌ های اداری آغاز نموده و اکنون نیز یکی از مجموعه‌ های بسیار موفق و شناخته‌ شده در این حرفه است. این مجموعه مبلمان و پارتیشن اداری را متناسب با انواع فضای کاری و شرکت‌ های گوناگون تولید نموده و آن‌ ها را با کیفیت‌ های بسیار بالا به مشتریان عرضه می‌ کند. شما عزیزان نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی خرید محصولات این مجموعه، با شماره تلفن 02158942 تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *