بلاگ

نکات مهم در خرید ست صندلی اداری 

نکات خرید صندلی اداری 

همان‌ طور که مطلع هستید، صندلی و مبلمان اداری بخش بسیار مهمی از محیط داخلی شرکت‌ ها و سازمان‌ های اداری را تشکیل داده و به‌ همین جهت نیز چگونگی خرید و انتخاب آن‌ ها از اهمیت به سزایی برخوردار است. به‌ طور کلی مبلمان اداری دارای تجهیزات گوناگونی چون میز مدیریت، صندلی مدیریت، فایلینگ، کتابخانه، میز کارمندی، صندلی کارمندی و غیره هستند که مهم‌ ترین آن‌ ها صندلی‌ های اداری تشکیل می‌ دهند. زیرا صندلی اداری، نقش بسیار مهمی را در راحتی و سلامت کارمندان و کارکنان در طول فعالیت اداری ایفا کرده و از این‌ رو کیفیت، آرگونومیک بودن و مرغوبیت متریال آن بسیار مهم می‌ باشد. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب و خرید صندلی‌ های اداری، به برخی نکات مهم خرید صندلی اداری توجه نموده و بهترین و مناسب‌ ترین آن‌ ها را خریداری نمایید. در ادامه نیز به مهم ترین نکات خرید صندلی اداری پرداخته و آن‌ ها را بررسی خواهیم کرد. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید. 

بررسی مهم ترین نکات خرید صندلی اداری 

از جمله نکات بسیار مهم خرید صندلی اداری، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود: 

توجه به آرگونومیک صندلی اداری 

یکی از نکات خرید صندلی اداری، توجه به خاصیت آرگونومیک آن‌ ها می‌ باشد. صندلی های اداری آرگونومیک، بر اساس آناتومی بدن انسان ساخته می‌ شوند و طراحی آن‌ ها به‌ گونه‌ای است که از اندام‌ هایی چون گردن، شانه، ستون فقرات، پا ها و غیره به‌ خوبی محافظت نموده و افراد طی ساعت‌ ها نشستن بر روی آن‌ ها، دچار درد و ناراحتی نخواهند شد. بسیاری از کارمندان و کارکنان در ادارات، بیشترین وقت خود را بر روی صندلی‌ های اداری و پشت یارانه‌ ها و میز های اداری گذرانده و از این‌ رو آرگونومیک و استاندارد بودن صندلی‌ های اداری جهت ایجاد راحتی در کارکنان و افزایش بهره‌ وری در فعالیت آن‌ ها بسیار حائز اهمیت است. 

توجه به امکانات صندلی اداری 

یکی دیگر از نکات در خرید صندلی اداری، توجه به امکانات صندلی و تنظیمات بخش‌ های مختلف آن می‌ باشد. یک صندلی اداری مناسب و استاندارد، باید دارای قابلیت تنظیم در قسمت‌ های پشتی، ارتفاع و دسته صندلی باشد. این امکانات جهت تنظیم زوایای مختلف صندلی، سبب احساس راحتی در کارمندان شده و می‌ توانند با توجه به قد و آناتومی خود، آن را تنظیم نمایند.


اینجا بخوانید: اهمیت و مزایای پشتی طبی برای صندلی اداری

توجه به کاربرد و ابعاد صندلی اداری

صندلی‌ های اداری بر اساس کاربرد به صندلی مدیریت و صندلی کارمندی تقسیم‌ بندی می‌ شوند. به‌ طور کلی صندلی‌ های مدیریت نسبت‌ به صندلی‌ های کارمندی بسیار مجلل‌ تر، باشکوه‌ تر و شیک‌ تر بوده و مرغوبیت متریال به‌ کار رفته در ساخت آن بسیار متفاوت‌ تر از صندلی‌ های کارمندی است. همچنین در هنگام خرید صندلی اداری، به ابعاد صندلی اداری علاوه‌ بر کاربرد و راحتی آن توجه نموده و آن را متناسب با قد و آناتومی خود انتخاب کرده و خریداری نمایید. 

توجه به متریال صندلی‌ اداری 

صندلی های اداری از متریال‌ های بسیار گوناگونی تولید و ساخته می‌ شوند و هر کدام دارای از ویژگی‌ های خاص خود برخوردار هستند. برخی صندلی‌ های اداری به‌ گونه‌ای طراحی شده‌اند که جنس به‌ کار رفته در آن‌ ها قابلیت تنفس را داشته و سبب عدم تعریق در افراد طی نشستن طولانی‌ مدت می‌ شود. همچنین متریال به‌ کار رفته در صندلی اداری، باید به‌ گونه‌ ای باشد که به‌ راحتی تمیز شده و دارای دوام و ماندگاری طولانی‌ مدت باشد.

توجه به نمای صندلی اداری 

یکی دیگر از نکات خرید صندلی اداری، توجه به نما و زیبایی صندلی‌ های اداری و هماهنگی آن‌ ها با سایر المان‌ ها و تجهیزات اداری می‌ باشد. صندلی‌ های اداری علاوه‌ بر ویژگی‌ های آرگونومیک و قابلیت‌ های متفاوت تنظیم، باید دارای ظاهری زیبا و شیک نیز بوده و بر اساس نوع طراحی داخلی ادارات انتخاب و خریداری شوند. 

توجه به پایه‌ های صندلی اداری 

صندلی‌ های اداری که دارای پایه‌ های چرخ‌ دار هستند، یکی از مناسب‌ ترین و راحت‌ ترین صندلی‌ های اداری بوده و کارکنان و کارمندان می‌ توانند بدون برخاستن از صندلی، به‌ راحتی در فضای کوچک کار خود حرکت کرده و فعالیت خود را انجام دهند. 

توجه به گارانتی و خرید از مراکز معتبر 

از دیگر نکات خرید صندلی اداری، این است که بهتر است انواع صندلی اداری و دیگر تجهیزات اداری همچون مبلمان اداری و پارتیشن اداری را از مراکز بسیار شناخته‌ شده و معتبر خریداری نمایید. زیرا این مراکز و شرکت‌ ها محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب تولید نموده و آن‌ ها را همراه با ضمانت نامه و گارانتی و همچنین خدمات پس‌ از فروش به مشتریان خود عرضه می‌ کنند. 

در پایان

با توجه به توضیحات ارائه‌ شده در رابطه با نکات مهم خرید صندلی اداری، بهتر است که به تمامی این نکات توجه نموده و بهترین و مناسب‌ ترین آن‌ ها را انتخاب و خریداری نمایید. 

شرکت نوژن در زمینه تولید و ارائه انواع مبلمان و پارتیشن اداری از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را به‌ طور رسمی آغاز نموده و اکنون نیز جزء شرکت‌ های پیشرو در این حرفه است. این مجموعه تمامی محصولات خود را در کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه کرده و شما نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی خرید انواع صندلی اداری، با شماره تلفن 02158942 تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *