بلاگ

معرفی و خرید میز کانتر اطلاعات

میز کانتر

شرکت های بزرگ یا سالن های انتظار یا فرودگاه ها  نیاز به خرید کانتر اطلاعات دارند. این کانتر های اطلاعاتی برای ارباب رجوع بسیار مناسب می باشد. این نوع میز بیشتر مواقع طوری طراحی می شوند که دو نفر پشت آن قرار می گیرند. ضمن اینکه باید در مقابل این افراد جای مناسبی برای قرار گیری صفحه مانیتور یا کامپیوتر تعبیه شود.

خرید میز کانتر و تریبون

برای انتخاب و خرید کانتر اطلاعات استاندارد باید به نکاتی توجه کرد. از جمله زیبایی، کیفیت و همچنین فضا و اندازه محیط، ضمن اینکه برای انتخاب کانتر اطلاعات ابتدا باید از نوع متریال آن اطلاع داشته باشید. انواع کانتر اطلاعات و مبلمان اداری و صندلی اداری در مجموعه نوژن در انواع طرح ها و رنگ ها و متریال های متنوع طراحی و تولید می شود.

خرید کانتر اطلاعات

انواع کانتر و پیشخوان اداری 

کانتر و تریبون اداری به دو دسته مجزا تقسیم می شوند. در تریبون فقط پرسنل سازمان مربوطه پشت آن قرار می گیرند. کانتر اطلاعات مخصوص آن دسته از کارمندانی است که باید با ارباب رجوع ارتباط مستقیم برقرار کنند. در قسمت پرسنل کانتر باید جای قرار دادن سیستم رایانه و دیگر ابزار مورد نیاز کارمندان طراحی شده باشد. البته که انوع مختلفی مانند میز و کانتر شیشه ای، میز و کانتر فلزی، میز و کانتر MDF وجود دارند. برخی مواقع قسمت بالای میز کانتر برای حفظ حریم کارمندان پوشانده می شود. این عمل سبب سهولت کار پرسنل و آرامش بیشتر آنان می شود. به این صورت که صفحه رایانه کارمندان قابل مشاهده نباشد و مراجعه کنندگان نمی توانند در کار آنها دخالت کنند. در نهایت بی نظمی و شلوغی در محیط به وجود نمی آید.

خرید کانتر اطلاعات

ویژگی های میز کانتر اطلاعات

این میز دارای تنوعی بی نظیری می باشد و شما با توجه به محیط و سلیقه خود می توانید آن را سفارش دهید. مهم ترین ویژگی ها در زمان خرید کانتر اطلاعاتی به شرح زیر است:

  • استفاده از المان های خاص
  • امکان لایتنینگ یا کابل کشی
  • فضای مناسب کاربری
  • نورپردازی
  • تنوع در طرح و رنگ
  • محفوظ بودن کاربر
  • امکان طراحی اختصاصی

استانداردهای لازم میز کانتر  

کانتر اطلاعات ابعاد، طرح ها و رنگ های متفاوتی دارد. به طور کلی شکل اصلی آن در بیشتر مکان ها به یک صورت است. در واقع میز کانتر یک میز مستطیل شکل است که طول بلندی دارد و تمامی قسمت پذیرش را می پوشاند. به طور معمول در ساخت کانتر ها از ام دی اف استفاده می شود. در برخی طرح ها بالای میز کانتر از شیشه نیز استفاده می گردد. این میز ها در سمت پرسنل به صورت دو طبقه ساخته می شوند تا به راحتی وسایل مورد نیاز جهت رسیدگی به امور مراجعه کنندگان و ابزار شخصی کارکنان روی آن جای گیرد.

کانتر اطلاعات

کاربردهای میز کانتر اطلاعات 

میز کانتر اطلاعات علاوه بر بانک ها و پست بانک ها که بیشترین استفاده کننده این دسته از میزها می باشند. در سایر مکان ها از جمله کلینیک ها و مراکز پزشکی، نمایشگاه ها، دفاتر آژانس هواپیمایی و گردشگردی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کانتر اطلاعات

قیمت میز کانتر

فضای خود را به یاد آورید و بر اساس فضای خود، کانتر اطلاعاتی خود را انتخاب کنید. یکی از مهم ترین اقدامات، اختصاص دادن بودجه کافی برای خرید مبلمان اداری و کانتر اطلاعات است. ابتدا بهتر است به قیمت میز کانتر اطلاعات توجه کنید و سپس با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به انتخاب و خرید کانتر اطلاعات مناسب کنید.

همکاران و مشاوران ما در نوژن شما عزیران را راهنمایی می کنند تا بتوانید با هر بودجه ای محیط اداری خود را تجهیز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *