بلاگ

ماشین آلات صنعت mdf

ماشین آلات صنعت mdf

ماشین آلات صنعت mdf توانسته کمک شایانی در پیشرفت و ارتقاء صنعت چوب داشته باشد از این رو کیفیت و سرعت تولید را بالا برده است.

در حوزه صنعت چوب ماشین آلات و ابزار های گوناگونی برای استفاده در کارگاه های نجاری و تولیدی طراحی شده است که این امر باعث سرعت بخشیدن به تولید و پایین آوردن درصد خطا در راستای تولید است. چند نمونه از ماشین آلات و ابزار صنعت چوب از قبیل تیغ اره، دورکن و میز برش و لبه چسبان می باشد.

لبه چسبان

در کارگاه های نجاری برای بالا بردن مقاومت قطعه های چوبی و ضد آب کردن آن ها، نوارهای پلیمری و چسبی را دور کار می چسبانند. در گذشته از نوار های پشت چسب دار استفاده می شد که هم زمان زیادی صرف آن می شد و هم کیفیت مناسبی نداشت.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و ارتقا دستگاه ها شاهد عملکرد بهتر و رفع نقص های کار بوده ایم. لبه چسبان از دستگاه های کاربردی در صنعت چوب به شمار می آید که باعث بالا رفتن سرعت و کیفیت عمل لبه چسبانی تولیدات شده است.

دور کن و میز برش

یکی دیگر از دستگاه های کاربردی در صنعت چوب دستگاه دور کن و میز برش است. تمام پنل های چوب و ام دی اف را در قطعات بزرگ، به قطعات کوچک و به صورت زاویه دار برش می دهد. دستگاه دور کن و میز برش به دو شکل دستی و اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه دورکن و میز برش اتوماتیک یک صفحه نمایش لمسی دارد که به واسطه آن می توان زاویه اره خط زن را مشخص کرد. همچنین دستگاه دورکن از نظر نوع ریلی که دارد تقسیم بندی می‌شود. از انواع دورکن و میز برش می‌توان به واگنی، لکوموتیوی و ریل دار اشاره کرد که بهترین آن دورکن واگنی می‌باشد.

مبلمان نوژن با بهره گیری از مجهز ترین ماشین آلات اقدام به تولید انواع مبلمان اداری نموده است. برای مشاوره و خرید به وب سایت این شرکت مراجعه  نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *