بلاگ

راهنمای خرید صندلی چرخدار مدرن

صندلی چرخدار مدرن

در زمان انتخاب و خرید مبلمان اداری، بسیاری از کار فرمایان حاضرند که برای خرید میز اداری بیشتر از خرید صندلی اداری هزینه صرف کنند. همچنین کسانی که در منزل نیز با کامپیوتر یا لپ‌ تاپ سر و کار دارند، اهمیت بیشتری به خرید میز با کیفیت نسبت‌ به صندلی چرخدار و یا گردان با کیفیت می ‌دهند.

جهت خرید صندلی اداری یا چرخدار، افراد باید در نظر بگیرند که چند ساعت روی صندلی نشسته و چقدر صندلی برای سلامتی بدن آن ها اهمیت دارد. یک صندلی چرخدار خوب و استاندارد می ‌تواند بهره‌ وری از فعالیت افراد را بهبود بخشیده و همچنین مشکلات سلامتی آن ها را به‌ طرز شگفت‌ انگیزی کاهش دهد. در صورت انتخاب صندلی نا مناسب و غیر استاندارد، شما نمی ‌توانید انتظار داشته باشید زمانی‌ که بر روی صندلی نشسته اید، احساس راحتی کرده و همچنین در مقابل بهترین عملکرد را نیز از خود نشان دهید. انتخاب این نوع از صندلی‌ ها نیز در فضای ادارات بسیار حائز اهمیت بوده و بنا بر آمار های انجام‌ شده، هر کارمند حدود ۱۰ ساعت از وقت خود را در اداره گذرانده، بنابراین باید از مبلمان اداری راحت و استانداردی برخوردار باشد.

صندلی‌ های اداری یا صندلی‌ های کار با کامپیوتر، در انواع متفاوت مطابق با سبک‌ های مختلف در بازار عرضه می ‌شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا با نکات مهم در هنگام خرید صندلی چرخدار مدرن آشنا شده و هر یک از آن ها ما را مورد بررسی قرار دهیم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

نکات مهم در انتخاب و خرید صندلی چرخدار مدرن

هنگام خرید صندلی‌ های چرخدار مدرن، علاوه‌ بر توجه به ویژگی‌ های زیبایی‌ شناسی و همچنین هزینه و بودجه مورد نظر، باید به دیگر خصوصیات استاندارد آن ها توجه نمایید.

از جمله راهنمایی‌ های لازم در خرید این صندلی‌ ها می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مطمئن شوید که ارتفاع صندلی قابل تنظیم باشد

در هنگام خرید صندلی چرخدار مدرن، توجه کنید که ارتفاع صندلی شما قابل تنظیم باشد. زیرا شما باید بتوانید ارتفاع صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کرده و پای خود را به‌ راحتی روی زمین قرار دهید. این عمل سبب می‌ شود که فشار کمتری به کمر شما وارد شده و در هنگام کار احساس خستگی نکنید. همچنین این صندلی‌ ها باید طوری تنظیم شوند که بازو هایتان به‌ راحتی به میز کار رسیده و مطمئن شوید که به شانه‌ هایتان تنش وارد نمی ‌کنید.

خاصیت تنظیم ارتفاع برای تمامی صندلی‌ های چرخدار جزء ویژگی‌ های استاندارد صندلی‌ های مدرن است.

  • مطمئن شوید که تکیه‌ گاه صندلی قابل تنظیم است

پشتی و یا تکیه گاه صندلی چرخدار مدرن، باید قابل تنظیم بوده و شما بتوانید در هنگام نشستن بر روی صندلی آن را به سمت جلو و یا عقب تنظیم نمایید. تنظیم تکیه گاه صندلی‌ های چرخدار سبب می ‌شود که از نشستن افراد به مدت طولانی در یک حالت جلوگیری کرده و در نتیجه فشار زیادی به ران‌ های آن ها وارد نشود. همچنین یک صندلی استاندارد مدرن باید به اندازه‌ کافی عمیق و عریض بوده تا افراد بتوانند به‌ راحتی بر روی آن بنشینند. افرادی که دارای قد بلند تری نیز هستند برای راحتی خود باید صندلی‌ های چرخدار عمیق‌ تری تهیه نمایند.

  • مطمئن شوید که صندلی دارای دسته بازوی استانداردی است

وجود دسته‌ بازو در صندلی‌ های چرخدار، جهت از بین بردن فشار بر روی گردن و شانه بسیار عالی هستند. زیرا زمانی‌ که شما در حین کار، آرنج‌ های خود را بر روی تکیه‌ گاه‌ های بازوی صندلی قرار می ‌دهید، در واقع به بازو ها و شانه‌ های خود اجازه می‌ دهید تا استراحت کنند. یکی دیگر از مهم‌ ترین ویژگی‌ های دسته بازو های صندلی‌ های ایده‌ آل، قابلیت تنظیم شدن آن ها است. زیرا زمانی‌ که شما صندلی خود را به داخل و خارج از میز حرکت می ‌دهید، توقع دارید که دسته ها نیز قابل تنظیم بوده و بتوانید به‌ راحتی به کار خود ادامه دهید. صندلی‌ هایی که دارای دسته‌ های ثابت هستند معمولاً جلوی میز را گرفته و شما مجبور هستید که برای انجام فعالیت‌ ها و دسترسی به میز به سمت جلو خم شوید.

  • مطمئن شوید که صندلی دارای پشتی کمر استاندارد است

یک صندلی ایده‌ آل، راحت و مدرن، باید دارای پشتی محدبی شکل باشد تا فرد بتواند به‌ راحتی به آن تکیه داده و بر روی صندلی خود خم نشود. شکل محدب این صندلی‌ ها سبب محافظت از ستون فقرات و همچنین عدم فشار وارده به دیسک‌ های کمر شده و فرد می ‌تواند به‌ راحتی به فعالیت خود پرداخته و دچار خستگی زودرس نشود. بنابراین سعی کنید در هنگام خرید صندلی‌ های چرخدار مدرن، به پشتی متناسب آن ها دقت نمایید.

  • مطمئن شوید که صندلی راحتی را انتخاب می ‌کنید

بهترین صندلی‌ های چرخدار که در سبک‌ های مدرن ارائه می‌ شوند، باید از موادی تشکیل شده باشند که به بدن شما اجازه تنفس داده و در هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی کنید. برخی از افراد صندلی‌ های دارای روکش پارچه ‌ای را نسبت‌ به دیگر صندلی‌ ها ترجیح می دهند. اما ماده دیگری نیز مانند مش وجود دارد که نگهداری از آن بسیار آسان بوده و قابل تنفس است. صندلی‌ هایی که در ساخت آن ها از موادی چون پلاستیک استفاده شده‌ است، صندلی‌ های ایده ‌آلی برای نشستن طولانی‌ مدت و کار نبوده و بنابراین افراد به‌ سرعت احساس ناراحتی خواهند کرد. همچنین روکش‌ این صندلی ها باید بسیار با کیفیت باشد تا در هنگام نشستن بر روی آن ها عرق نکرده و احساس گرما و ناراحتی نکنید.

  • مطمئن شوید که صندلی از کیفیت بالایی برخوردار است

زمانی‌ که شما بتوانید بر روی صندلی‌ های چرخدار مدرن به‌ صورت آزادانه حرکت کنید، در واقع کارایی خود را به حداکثر رسانیده‌ اید. یک صندلی با کیفیت و استاندارد می ‌تواند به‌ راحتی چرخیده و به شما کمک می ‌کند که به قسمت‌ های مختلف میز دسترسی داشته باشید. کیفیت چرخ‌ های به‌ کار رفته در این نوع از صندلی‌ های مدرن نیز بسیار حائز اهمیت بوده و بر طول عمر و دوام آن بسیار تأثیر گذار است.

  • مطمئن شوید که صندلی دارای ظاهری زیبا و مناسب باشد

انتخاب و خرید صندلی‌ های چرخدار مدرن متناسب با نوع دکوراسیون داخلی دفتر شما بسیار مهم است. به‌ عنوان مثال صندلی‌ های چرخدار مدرن در دکوراسیون‌ های به‌ روز و جدید استفاده‌ شده و از طراحی‌ های سنتی و کلاسیک در آن استفاده نمی ‌شود. همچنین در طراحی داخلی‌ های دفاتر مدرن نیز به دلیل استفاده از سبک‌ های مینیمال، فضای بیشتری برای مانور صندلی‌ های چرخدار وجود داشته و به‌ همین دلیل می ‌تواند در روند کاری شما کمک شایانی کند.

  • مطمئن شوید که صندلی دارای گارانتی باشد

هنگام انتخاب و خرید صندلی چرخدار مدرن برای دفتر خود، مطمئن شوید که صندلی را از شرکت معتبر و شناخته‌ شده خرید می کنید. زیرا چنین شرکت‌ هایی در هنگام فروش محصولات خود، گارانتی و ضمانت نامه محصول را نیز به مشتریان ارائه داده و خیال آن ها را از بابت کیفیت و استاندارد بودن صندلی راحت می‌ کنند.

شما می ‌توانید جهت خرید انواع صندلی‌ های چرخدار، به شرکت نوژن مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پس از آشنایی با نکات خرید صندلی چرخدار مدرن جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد صندلی اداری راحت و استاندارد مقاله صندلی اداری طبی و ویژگی های آن را مطالعه نمایید.

در پایان

شرکت نوژن ، طراح و تولیدکننده انواع پارتیشن اداری و مبلمان اداری بوده و دارای سال‌ ها سابقه و فعالیت درخشان در این حوزه است. این مجموعه از ماشین‌ آلات و تکنولوژی‌ های بسیار به‌ روز در تولید محصولات خود استفاده کرده و دارای تیمی بسیار حرفه ‌ای و ماهر است. از جمله محصولات این شرکت می ‌توان به انواع مبلمان اداری مانند میز مدیریت، صندلی اداری، میز کنفرانس ، صندلی چرخدار مدرن، نیم ست اداری، انواع پارتیشن اداری و غیره اشاره نمود.

شما عزیزان می ‌توانید جهت مشاهده نمونه کار ها و محصولات شرکت نوژن، ما را در شبکه‌ های اجتماعی نیز همراهی نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و خرید انواع مبلمان اداری نوژن با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *