بلاگ

راهنمای چیدمان صندلی مدیریت با میز مدیریت

چیدمان صندلی مدیریت با میز مدیریت

از مهم ترین انواع مبلمان اداری می توان به میز و صندلی مدیریت اشاره کرد. از این رو ظاهر زیبا و خاص آن می تواند در دکوراسیون نهایی شرکت تاثیر به سزایی داشته باشد. از طرفی ست کردن مبلمان اداری و بخصوص  میز و صندلی مدیریت در محیط کار حائز اهمیت می باشد. در این مقاله راهنمای چیدمان صندلی مدیریت با میز مدیریت را ارائه داده ایم که توجه به آن می تواند مفید باشد.

مبلمان اداری از مهم ترین بخش های هر اداره و سازمان است و علاوه بر زیبایی، تاثیر فراوانی در بازدهی کارکنان و عملکرد آن ها دارد. مبلمان اداری به مجموعه ای از میز و صندلی هایی گفته می شود که در سازمان ها، شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. همانگونه که اشاره شد میزو صندلی مدیریت از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تعریف خاص خود را دارد.

میز مدیریت

میز مدیریت مخصوص مدیر شرکت است، از این رو باید دارای ظاهر متفاوت از سایر اجزای دفتر باشد. با توجه به آن که مدیران ساعات زیادی را پشت میزها سپری می کنند و به امور اداری شرکت می پردازند، از این رو میزی را باید تهیه کنند که راحتی آن ها را تضمین کند. علاوه بر آن، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا در شأن و منزلت یک مدیر باشد پس میز مدیریت باید دارای ویژگی هایی باشد که چنین امکانی را فراهم کند.

ویژگی میز مدیریت

با توجه به جایگاه مخصوص مدیریت، انتخاب میز مدیر از اهمیت زیادی برخوردار است. میز مناسب برای مدیر یک مجموعه، در راحتی و آرامش، دکوراسیون اتاق مدیریت و در نهایت در اعتبار شرکت نقش موثری دارد. عموما در ساخت میز مدیریت از متریالی همچون چوب، چرم، فلز، شیشه و …. استفاده می شود. یک میز مدیریت خوب، ویژگی های زیر را دارا است که عبارتنداز:

  • میز مدیریت در طرح ها و فرم های متفاوتی موجود است ولی به طور کلی، میزهای مدیریت از نظر ظاهری ساده نیستند و دارای طرح های خاصتر و در طیف مدرن و کلاسیک طراحی می شود
  • در ساخت میز های مدیریت، از متریال با کیفیت و با دوام استفاده می شود
  • میز مدیریت خوب باید متناسب با ارگونومی طراحی و ساخته شود تا سلامت شخص مدیر حفظ شود و باعث گردن درد، کمر درد و … نشود
  • میز مدیریت دارای چهارچوبی مستحکم و مقاوم است
  • میز مدیریت استاندارد باید ارتفاع بین 70 تا 80 سانتی متر را داشته باشد
  • اغلب میزهای مدیریت به رنگ تیره طراحی می شوند. زیرا بیانگر جایگاه بالایی در محیط اداری است
  • میز مدیریتی نسبت به میز کارمندی و میز کارشناسی از ابعاد بزرگتری برخوردار است

صندلی مدیریت

یکی از مهم ترین تجهیزات تشکیل دهنده اتاق مدیریت، صندلی مدیریت است. انتخاب یک صندلی مدیریت مناسب با ظاهری شکیل می تواند سبب زیبایی بیشتر در دکوراسیون اتاق مدیریت شود.

ویژگی های صندلی مدیریت

بهترین صندلی مدیریت باید این خصوصیات را داشته باشد:

  • طراحی صندلی به گونه ای باشد که از تمامی اصول ارگونومیک و آناتومی بدن پشتیبانی کند و به حالت استاندارد ساخته شود و ساختار صندلی به گونه ای باشد که افراد در اثر استفاده طولانی مدت دچار خستگی و درد های مزمن در ناحیه گردن و ستون فقرات نشوند
  • صندلی مدیریت باید قابلیت انعطاف پذیری را داشته باشد، به طوری که بتوان ارتفاع آن را تنظیم نمود. همچنین باید بتوان دسته ها را به جهت قرار گیری صحیح و متناسب آرنج دست با سطح میز تنظیم کرد
  • صندلی مدیریتی خوب باید کف نشیمنگاه آن از فوم سرد باشد تا در مدت زمان استفاده، دچار خمیدگی و له شدگی نشود
  • صندلی مدیریت در دو نوع چرخدار و ثابت طراحی و تولید می شود. از این رو وجود چرخ های روان باعث می شود تا امکان جابجایی در آن آسان باشد
  • صندلی مدیریت باید قابلیت گردش 360 درجه ای را دارا باشد و این چرخش باید بدون صدا و به راحتی صورت گیرد

ویژگی های صندلی مدیریت اداری را در مقاله آن به طور کامل شرح داده ایم.

اهمیت ست کردن صندلی مدیریت با میز مدیریت

همواره دغدغه مدیران شرکت ها، ست بودن و چیدمان استاندارد مبلمان اداری است. هدف از ست بودن مبلمان اداری، علاوه بر افزایش بهره وری در عملکرد کارمندان و ایجاد محیطی منظم، سبب می شود تا یک فضایی زیبا و آرامش بخش را به ارمغان آورند.

بخش مهم در هر دفتر کاری، اتاق مدیریت است. از طرفی میز و صندلی مدیریت یکی از ملزومات اساسی در هر شرکتی است. اتاق مدیریت علاوه بر برخورداری از نظم و انسجام مطلوب، باید چیدمانی شیک و در عین حال راحت و پویا داشته باشد. زیرا اتاق مدیریت نمادی از شخصیت و اصالت آن شرکت و مجموعه به شمار می رود.

استفاده از ست میز و صندلی مدیریت در اتاق مدیر، یک راهکار بسیار تاثیر گذار و برازنده برای مدیریت مجموعه به شمار می رود؛ زیرا کسانی که با مدیریت شرکت ملاقات کاری دارند و برای اولین بار وارد آن مجموعه و اتاق مدیریت می شوند، قطعا در همان ابتدا جذب چیدمان و ست بودن مبلمان اداری می شوند. پس باید در انتخاب و چیدمان آن ها نهایت تلاش و دقت به کار گرفته شود.

راهنمای ست کردن صندلی مدیریت با میز مدیریت

با رعایت برخی نکات ساده می توان به راحتی میز مدیریت را با صندلی مدیریت ست کرد. این نکات عبارتند از:

  • در هنگام ست کردن میز و صندلی مدیریت به رنگ آن ها توجه داشته باشید. بهتر است هردو آن ها رنگی مشابه به هم و یا نزدیک به هم داشته باشند
  • میز و صندلی مدیریت از نظر ارتفاع در یک سطح باشند
  • در هنگام ست کردن، به سبک میز و صندلی مدیریت نیز توجه ویژه شود. چنانچه اگر میز مدیریت شما در طرح و سبک کلاسیک است؛ باید صندلی مدیریت را نیز در همان سبک انتخاب و ست کنید و یا اگر میز مدیریت از سبکی مدرن پیروی می کند، در انتخاب صندلی نیز باید به سراغ همان سبک بروید.
  • در هنگام ست کردن میز و صندلی مدیریت به ابعاد آن ها نیز دقت کنید. ابعاد و اندازه هر دو باید با هم تناسب داشته باشند

سخن پایانی

با توجه به مطالب بیان شده؛ می توانید چیدمانی استاندارد و ست کردن اصولی را برای دفتر مدیریت به همراه داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از ملزومات اداری با ویژگی استاندارد و ارگونومیک، علاوه بر حفظ سلامتی شما، باعث افزایش راندمان در محیط کاری می شود. حال می توانید بسته به نوع کسب و کار خود، چیدمان و ست کردن میز و صندلی مدیریت را فراهم سازید.

شرکت نوژن با ارائه انواع صندلی مدیریت و میز مدیریت، به همراه گارانتی 6 ماهه، سعی دارد تا با طراحی و تولید صندلی و میز مدیریت و سایر مبلمان اداری استاندارد که در آن ها بهترین مواد اولیه و مرغوب بکار گرفته شده باشد؛ اعتماد و اطمینان مخاطبان خود را جلب کند. از این رو شما عزیزان می توانید برای مشاوره در جهت خرید و اطلاع از قیمت مبلمان اداری، با این مجموعه از طریق شماره تماس 02158942 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *