بلاگ

مشخصات و ویژگی صندلی مدیریت اداری

صندلی مدیریت اداری

صندلی مدیریت اداری یکی از بخش های مهم و چشم گیر در دکوراسیون اداری در هر شرکت یا سازمان می باشد. میز و صندلی مدیریتی نیز دارای مدل های متنوعی هستند و بسته به دکوراسیون اتاق که مدرن یا کلاسیک است متفاوت می باشد.

صندلی مدیریتی در مقایسه با سایر صندلی های اداری تفاوت هایی دارد به طوری که صندلی مدیریتی زیبا تر، راحت تر و از نظر قیمت نیز بالاتر از سایر صندلی های اداری هستند. صندلی های مدیریتی، مبلمان اداری نوژن برای کار کرد با زمان طولانی، ارتفاع قابل تنظیم و نشیمن ارگونومیک طراحی شده اند.

صندلی مدیریت EM610ویژگی های صندلی مدیریتی اداری

یک صندلی مناسب اتاق مدیریت باید دارای ویژگی هایی در قیمت های نام برده ذر زیر باشد.

  • چرخ صندلی

چرخ ها با دوامی که دارای روکش مقاوم در برابر سایش با قابلیت چرخش هستند. و خاصیت ضربه گیری دارند که موجب عملکرد روان و بی صدای چرخ ها می شود.

  • نشیمن صندلی 

کفی صندلی مدیریتی اداری به طور معمول بزرگ و نرم هستند. تا در نشستن های طولانی مدت که اجتناب ناپذیر است احساس خستگی در فرد ایجاد نشود.

  • دسته صندلی

معمولاً دسته صندلی قابل تنظیم است. به طوری که آرنج کاربر بر روی آن واقع شود و شانه ها در وضعیت مناسبی قرار بگیرند.

  • پشتی صندلی

پشتی صندلی مدیریتی اداری باید ارگونومیک و بسیار راحت باشد. این صندلی باید قادر به حمایت از منحنی طبیعی ستون فقرات باشد. پشتی این صندلی باید در زوایای جلو و عقب قابل تنظیم باشد.

صندلی مدیریتی اداریمشخصات صندلی مدیریتی استاندارد

برای افراد شاغل که بیشترین زمان خود را در محیط اداری و بر روی صندلی و پشت میز اداری خود می گذرانند انتخاب یک صندلی اداری نامناسب می تواند مشکلات زیادی را برای افراد به وجود آورد و بازدهی آن ها را پایین بیاورد. به ویژه اینکه در محیط اداری اتاق مدیریت از مهم ترین بخش های یک سازمان است و برای انتخاب مبلمان اداری آن باید به نکات مهمی  توجه داشته باشید.
از جمله مشخصات صندلی مدیریتی اداری که بر اساس اصول ارگونومیک باشد تنظیم پشتی صندلی و چگونگی قرار گرفتن آن، آرنج ها باید به صورت هشت از شانه فاصله داشته باشند. تکیه گاه صندلی مهم است که باید راحتی را برای مدیریت به همراه بیاورد و همچنین بتواند به راحتی تغییر وضعیت بدهد و حرکت نماید.

استفاده صحیح و اصولی از صندلی اداری

چنانچه صندلی اداری شما به طور ارگونومیک و استاندارد طراحی شده باشد ولی شما بدرستی از آن استفاده نکنید قطعاً دچار عوارض جسمی و آسیب های فیزیکی می شوید.
مدت ها طول کشید تا انسان ها متوجه شدند چه وسیله ای برای نشستن مناسب است و سال ها بررسی کردند تا درست نشستن و اصول آن را بیاموزند. صندلی یکی از وسایلی است که باید در زمان طراحی و ساخت آن نکات ایمنی و اصول ارگونومی رعایت شود در صورتی که این اصول رعایت نگردد کاربران صندلی دچار آسیب های فیزیکی جدی در ناحیه پا ،کمر و گردن خواهند شد.

صندلی مدیریت CM980انتخاب و خرید صندلی مدیریتی

شما در زمان خرید انواع صندلی اداری باید به یکسری از نکات توجه نمایید. یک صندلی مناسب باید استانداردهای لازم را داشته باشد. برای خرید مبلمان اداری و صندلی مدیریتی باید دقت زیادی به خرج دهید. برای اطلاع از قیمت ها و مدل های صندلی اداری می توانید با مشاوران مجموعه نوژن در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *