بلاگ

آشنایی با پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

بهترین راهکار برای تبدیل یک محیط بزرگ اداری به چندین قسمت جداگانه به منظور ایجاد حریم خصوصی بین کارمندان، استفاده از پارتیشن اداری می باشد. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که در این مطلب به بررسی ویژگی ها و مزایای استفاده از پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره می پردازیم.

پارتیشن آلومینیومی دو جداره

پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره یکی از پرطرفدارترین نوع پارتیشن برای استفاده در محیط های اداری و سازمان ها می باشد. در این نوع پارتیشن در تولید فریم از آلومینیوم استفاده می‎‌ گردد که این کار موجب شده تا استحکام و مقاومت پارتیشن در برابر ضربه نسبت به نوع تمام شیشه آن بیشتر شود.
برای جلوگیری از عبور صدا از نوارهای پُرکننده بی رنگی در این پارتیشن اداری استفاده شده که بین سازه های شیشه ای قرار می‌گیرد. این نوارها علاوه بر اینکه از عبور صوت جلوگیری می‌کنند ، استحکام سازه را نیز بیشتر می نمایند. فریم های استفاده شده نسبت به پارتیشن تک جداره معمولی مغز دار تر بوده و به آکوستیک بودن پارتیشن کمک بسزایی می کنند.

پارتیشن اداری

پارتیشن آلومینیومی دو جداره  شرکت نوژن

طراحی پارتیشن اداری آلومینیومی دوجداره به گونه ای است که  شیشه سکوریت در فریم آلومینیومی که به صورت قاب دور شیشه را احاطه نموده ، قرار می گیرد و قطعات مختلف آن به همدیگر وصل می شود.
شما هیچگونه اتصالاتی در ظاهر پارتیشن مشاهده نمی‌کنید و تنها در قسمت داخل قابل رویت است. درب‌های پارتیشن دوجداره با عرض استاندارد و دارای قاب آلومینیومی، لولا، قفل، دستگیره و شیشه سکوریت 10 میلی متر است. پارتیشن دوجداره علاوه بر زیبایی چشم نواز، نور را هم به فضای کاری منعکس می کند و اگر به نور نیازی نداشته باشید، می توانید پرده کرکره ولومی استفاده شده در سازه را به صورت بسته قرار دهید.

پارتیشن آلومینیومی دو جداره نوژن را می توانید به صورت قطعه به قطعه به محل پروژه مورد نظر منتقل نمایید و توسط یک ابزار به نام « آلن شماره 4 » به صورت کامل مونتاژ کنید.
این قابلیت به لطف طراحی نوین آن مزیت های زیادی را به همراه دارد که می توان به انتقال آسان آن به دلیل سبکی بار بدون کوچکترین آسیبی و با هزینه باربری کم اشاره نمود که با توجه به برش کاری دقیق در کارخانه به راحتی اسمبل و مونتاژ می گردد.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن آلومینیومی با شیشه

پارتیشن دوحداره

مزایای استفاده از پارتیشن اداری آلومینیومی دو جداره

استفاده از پارتیشن دو جداره برای محیط های اداری مزایای نام برده در زیر را به همراه دارد.

  • عبور نور طبیعی از آن
  • عایق صوتی قابل قبول
  • عایق حرارتی ایده آل
  • مقاوم در برابر رطوبت، خوردگی
  • استحکام بالا
  • امکان نصب کرکره برقی بر روی آن
  • حمل بدون ایجاد مشکل
  • قابلیت نصب آسان و سریع
  • ایجاد فضای عبور کابل از بین جداره ها به ضخامت 5/4 سانتیمتر
  • دسترسی بسیار راحت به کابل ها
  • ایجاد پریز های توکار و روکار برق، تلفن و شبکه

ویژگی های پارتیشن آلومینیومی

وجود کاورهای نگه دارنده شیشه بر روی آن موجب می گردد تا در صورت آسیب به شیشه ها، امکان تعویض شیشه بدون کوچک ترین جابه جایی یا تخریب و با کمترین هزینه وجود داشته باشد. هم چنین ممکن است برحسب نیاز ، مشتری تمایل داشته باشد که شیشه ها را تغییر شکل دهد. در این صورت نیز به راحتی امکان تبادل شیشه ها وجود دارد.

 شیشه های به کار رفته در پارتیشن های دو جداره نوژن از نوع سکوریت شده و ایمن می باشند و دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه هستند و در صورت شکسته شدن به قطعات ریز تبدیل گشته تا کمترین آسیب ممکنه را ایجاد کنند.

 جداکننده میانی پروفیل پارتیشن های آلومینیومی می توانند به صورت شیشه ساده با پرده کرکره یا تمام سند بلاست مات یا سندبلاست نیمه مات و یا ام دی اف 8 میلی متر به صورت تنها ام دی اف اجرا گردند.

رنگبندی پارتیشن ها

از آن جایی که پارتیشن اداری یکی از اجزای دکوراسیون اداری می باشد و هارمونی آن با سایر تجهیزات اداری از ضروریات است. تیم طراح خلاق نوژن رنگ های فریم پارتیشن را در تنوع بالا انبوه سازی نموده اند.
رنگ های کوره ای اپوکسی یا الکترواستاتیک را در کنار آب کاری آنادایز طیف گسترده انتخاب را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

مبلمان اداری نوژن

مبلمان اداری نوژن با طراحی و ساخت پارتیشن آلومینیومی دو جداره اختصاصی خود به مشتریان عزیز این امکان را می دهد که تصویرگر تصور آنان در خلق یک فضای اداری مدرن و زیبا باشند.
ابعاد و ارتفاع  آن متغیر است و بسته به درخواست کارفرما قابل اجرا می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *