بلاگ

آشنایی با میز کار گروهی مناسب

میز کارگروهی مناسب

محیط های اداری معمولاٌ با کمبود فضا روبه رو هستند. از طرفی امروزه بیشتر کارها به صورت تیم ورک و اشتراکی انجام می گیرد. یکی از انتخاب ها خرید میز کار گروهی است. میز کار گروهی مناسب، موجب می گردد تا راندمان و بازدهی کارمندان بهینه شود و همچنین طراحی دکوراسیون فضای اداری شما شیک و زیبا می نماید.
میز کار گروهی به دلیل تنوع در چیدمان، یکی از پرفروش ترین محصولات مبلمان اداری می باشد. به طور کلی میز گروهی ترکیبی از میزهایی ساده و پارتیشن اداری هستند.
در بخش های از سازمان ها و ادارات که کارمندان کار مشابهی دارند و به یک بخش مربوط می شوند برای ارتباط آسان تر بین کاربران این نوع میز مناسب می باشد. میز کار گروهی باید دارای ظرفیت و فضای حرکتی مناسب برای افراد باشد و علاوه بر آن از نظر طراحی و دکوراسیون متناسب با محیط اداری باشد.

میز کار گروهی

مشخصات میز کار گروهی

هر کاربر دارای یک کشو قفل دار روی میز اداری است که درب های آن داری لولای آرام بند می باشد و داری فضای مناسب و وزن بالایی را تحمل می کند که به دلیل استفاده مداوم در زمان کار با میز بسیار مناسب است. در طراحی این نوع میز اداری، برای هر کارمند جای کیس وجود دارد که در صورت استفاده از کامپیوتر دسترسی را سهل نماید. بر روی صفحه هر میز محلی برای عبور کابل و سیم های شبکه قرار گرفته تا نمای بهتری شکل گیرد.

مزایای میز کار گروهی مناسب

برای استفاده بیشتر از فضا اداری، میز کارگروهی  مناسب کاربرد بیشتری دارد به خصوص برای مکان های کاری کوچک که با کمبود فضا مواجه هستند. با طراحی این نوع از میز های اداری تعدا کارمندان بیشتری را در فضای کمی که دارید می توانید قرار دهید.

  1. ایجاد فضای مناسب جهت کار گروهی
  2. استفاده آسان از دستگاه های اشتراکی مانند: پرینتر، اسکنر، فکس
  3. ایجاد روابط دوستانه بین کارمندان
  4. دسترسی آسان به فایل و کمد اداری
  5. افزایش خلاقیت در بین کارمندان
  6. نظم و ترتیب بخشیدن به محیط و جلوگیری از پراکندگی میز ها

میز کار گروهی

معایب میز کارگروهی

در کنار تمام مزایایی که با خرید میز کار  گروهی بدست می آید این میز ها برخی معایب را نیز به همراه داردند که مهم ترین آن عدم تعریف حریم خصوصی برای کارمندان است. کاهش تمرکز در مواقعی که فعالیت شرکت به صورت گروهینباشد و  همچنین برای شرکت هایی که ارباب رجوع بسیاری در آن رفت و آمد دارد، استفاده از میز کارگروهی مناسب نیست.

طراحی میز کار گروهی

در گروه مبلمان اداری نوژن مدل های متنوع و زیبایی از میز کار گروهی را طراحی کرده ایم که متناسب با بیشتر فضاهای کاری و نیاز کاربران می باشد. برای این نوع میز با در نظر داشتن کیفیت بالا و طراحی زیبا به کاربردی بودن و رعایت حریم شخصی افراد توجه کرده ایم. از طرفی سبک طراحی به گونه ای است که که بتوانید از بیشترین فضای ممکن در قسمت مربوطه استفاده نماید.

میز کار گروهی

راهنمای خرید میز کار  گروهی 

اگر قصد خرید میز کار گروهی را دارید، با در نظر داشتن یکسری نکات خرید شما ساده تر می شود. از جمله آن میز شما باید متناسب با فضا ،و همچنین هارمونی با دکوراسیون موجود طراحی شود. هزینه ای که مد نظر شماست اهمیت زیادی دارد زیرا که می توانیم پیشنهاد های متنوعی را ارائه دهیم. مهم ترین نکته کیفیت و متریال است که از چه نوع چوب یا MDF استفاده می شود. تعداد افرادی که قرار است از این نوع میز استفاده کنند اهمیت بالایی دارد زیرا براساس آن مدل ها به شما پیشنهاد می شود.

نوژن با طراحی و ارائه مبلمان اداری ، میز کار گروهی ، میز کارمندی، میزهای کنفرانس و….درخدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *