بلاگ

معرفی میز اداری با پایه آلومینیوم

میز اداری پایه آلومینیوم

یکی از مهم ترین بخش های مبلمان اداری برای تمامی ادارات، سازمان ها و شرکت ها میز اداری می باشد. البته باید دقت کنید که با توجه به محیط و نوع کارایی بهترین و مناسب ترین میز اداری جهت تجهیز نمودن شرکت خود انتخاب کنید. چرا که انتخاب صحیح میز اداری در بازدهی و بهره وری کار تاثیر بسزایی دارد. از آنجایی که مشخص است، میز اداری پایه آلومینیوم به عنوان میز اداری آلومینیومی شناخته می شود.

پایه های این میز از جنس آلومینیوم سبک بوده و به عنوان پایه میزهای اداری کاربرد دارند. میز اداری جدید که از ترکیب آلومینیوم و ام دی اف طراحی و تولید شده است یکی از کاربردی ترین نوع در دسته میزهای اداری می باشد. از این مدل میز اداری می توان در کنار پارتیشن آلومینیومی برای نما و ایجاد جلوه بصری در دفاتر استفاده کرد. به علاوه می توانید رنگ صفحه و پایه میز را با انواع پارتیشن و دکوراسیون اداری ست نمایید.

میز اداری پایه آلومینیوم

ویژگی های میز اداری پایه آلومینیوم

  • پایه های آلومینیوم محکم و مقاوم
  • طرح متفاوت و کاملاً خاص
  • استفاده از آنادایزینگ اکسید برای پوشش مناسب و مقاومت رنگ در قسمت آلومینیوم
  • تنوع رنگ بندی در صفحه میز و پایه

میز اداری با آلومینیوم

با سرعت گرفتن پیشرفت در صنعت دکوراسیون و دیزاین اداری که بسیار مشهود می باشد با ایده گرفتن از طرح های روز دنیا مجموعه ای از میزهای اداری مدرن با بهترین متریال طراحی و تولید می شوند. در میز اداری مدرن علاوه بر کارایی، آیتم زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد. مشتریان باید با توجه به دکوراسیون و چیدمان محیط شرکت خود مناسب ترین میز را از لحاظ ظاهر، رنگ، ابعاد و کاربرد انتخاب نمایند.

این نوع میز اداری ساده به صورت مدرن و برای استفاده در شرکت های استارتاپی بسیار مناسب است. چرا که این شرکت ها دارای فضای کوچک می باشند و اکثراً این مدل میز اداری را انتخاب می کنند. که هم جمع و جور است و هم از لحاظ قیمتی بسیار مناسب می باشد. از مزیت های دیگر این میز حمل و جا به جایی راحت آن می باشد. میز اداری پایه آلومینیوم که بیشتر در شرکت های استارتاپی کاربرد دارند، این میز از صفحه ام دی اف و پایه های آلومینیوم که در مقابل زنگ زدگی سایش و رطوبت بسیار مقاوم می باشند. از محبوب ترین مدل های آلومینیومی در شرکت نوژن میز پایه آلومینیوم شاهزند است که در ابعاد مختلف برای انواع فضا و کاربری طراحی می شود.

میز اداری پایه آلومینیوم

قبل از خرید مبلمان اداری و به ویژه میز اداری باید به یکسری نکات توجه کرد. از جمله زیبایی میز اداری، کیفیت میز اداری، فضای میز اداری، اندازه میز اداری و اینکه از چه متریالی برای میز استفاده شده است و با توجه به فضای شرکت تا هماهنگی در چیدمان و دکوراسیون بوجود آید.

فضای موجود برای میز را در نظر بگیرد و با توجه به آن میز خود را انتخاب کنید. یا اگر از وسایل سنگین برای قرارگرفتن روی میز استفاده می کنید از میز اداری محکم تر انتخاب کنید. تمامی این نکات را در نظر گرفته و با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را انجام دهید. اصولاً ساخت میز اداری پایه آلومینیوم کار مشکلی بوده و تولیدکنندگان محدودی توانایی ساخت چنین میز های را دارند. از جمله مجموعه نوژن که سال های طولانی است به ساخت و تولید مبلمان اداری مشغول می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *