بلاگ

جدیدترین ترندهای مبلمان اداری

جدید ترین ترندهای مبلمان اداری

هر سال که می‌ گذرد، ما شاهد ظهور گرایش‌ های جدید سازمان‌ های اداری برای طراحی مبلمان اداری هستیم، زیرا امروزه بسیاری از شرکت‌ ها و ادارات جهت حمایت از افراد و کارمندان خود، در هر کجا که مشغول به فعالیت هستند سعی می ‌کنند که فضای اداری را بسیار مجهز تر کرده و تمامی امکانات لازم را برای کارمندان خود به وجود آورند. زیرا همان طور که ممکن است بدانید بیشترین فضای ادارات و شرکت‌ ها را مبلمان اداری تشکیل داده و نوع این مبلمان و نحوه چیدمان آن ها نیز بازتابی از محل کار بوده و به‌ طور مستقیم بر نحوه تعامل کارکنان اداری با یکدیگر تأثیر می ‌گذارد. دفاتر و شرکت‌ های بزرگ نیز به‌ گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که با تم، رنگ‌ ها و تمامی نماد هایی که بخشی از هویت برند آن ها را تشکیل می ‌دهند دارای هماهنگی باشند. بنابراین سالیانه مدل‌ های جدید و بروزی در طراحی مبلمان های اداری اجرا می ‌شوند که در ادامه به جدید ترین ترند های مبلمان اداری ۲۰۲۳ می ‌پردازیم. پس در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

جدیدترین طراحی‌ های مبلمان اداری

از جمله جدید ترین ترند های مبلمان های اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبلمان اداری مدرن

یکی از طراحی‌ های مبلمان اداری که هر ساله جزء جدید ترین ترند های این صنعت معرفی می ‌شود، مبلمان اداری به سبک مدرن است. مبلمان اداری مدرن نسل جدیدی از چیدمان مبلمان است و جزء کاربردی ترین موضوعاتی است که در جذب مشتری و کارمندان تأثیر بسیار زیادی دارد. تجهیزات مبلمان اداری مدرن مانند صندلی اداری مدرن، میز اداری مدرن و تمامی متعلقات آن در محیط کار سبب بهبود و افزایش کیفیت فرآیند کار در کارمندان و پیشروی به سمت هدف شرکت خواهد شد. به‌ طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی ادارات باید به‌ گونه ‌ای انتخاب شوند که نشان‌ دهنده حرفه و فعالیت کلی مجموعه باشد. بنابراین در انتخاب مناسب‌ ترین دکوراسیون باید دقت قابل‌ توجهی داشته باشید. تجهیزات اداری مدرن در بهبود کارآیی کارمندان در محل کار تأثیر بسیاری دارد زیرا در این سبک از طراحی مبلمان اداری، کارکنان احساس راحتی داشته و می ‌توانند در یک محیط دوستانه به فعالیت خود ادامه دهند. این سبک از مبلمان اداری جدید، علاوه‌ بر جذابیت بسیار بالا، به‌ طور ساده طراحی‌ شده و تمامی تجهیزات آن دارای ظاهری بسیار مدرن، شامل اشکال هندسی و بدون منبت‌ کاری است. در طراحی مدرن از متریال هایی چون شیشه، چرم و فلز استفاده‌ شده و می ‌توان گفت که میز های اداری یا میز های مدیریت دارای پایه‌ های فلزی بوده و رنگ وسایل اداری نیز از رنگ‌ های روشن و خنثی مانند رنگ‌ های غالب خاکستری است و محدودیتی در طیف رنگ‌ های روشن و ملایم وجود ندارد.

  • استفاده از مبلمان اداری چند منظوره

در این سبک از ترند مبلمان اداری، یک مبلمان می‌ تواند چندین کاربرد را داشته و برای دفاتری با فضایی بسیار کوچک و محدود بهترین گزینه باشد. امروزه به دلیل افزایش قیمت خرید و یا اجاره دفاتر، کار فرمایانی که دارای کسب‌ و کار نوینی هستند، سعی می ‌کنند شرکت‌ هایی با متراژ کوچک تهیه کنند. به‌ همین دلیل برای خرید مبلمان اداری، انتخاب مبلمان های اداری چند منظوره نیز علاوه‌ بر اینکه جزء جدید ترین ترند های مبلمان اداری در سال هستند، می ‌توانند بسیار کارآمد نیز باشند و علاوه‌ بر نمایی بسیار شیک و زیبا، بسیار کاربردی نیز باشند.

  • مبلمان اداری ارگونومیک

یکی دیگر از جدید ترین مدل های مبلمان اداری ۲۰۲۳، طراحی آن ها به سبک آرگونومیک است. پس‌ از دوران کرونا و همه‌ گیر شدن این بیماری، بسیاری از کارمندان به‌ صورت دور کاری فعالیت‌ های خود را انجام داده و از خانه به کار خود ادامه می ‌دادند. به‌ همین دلیل وجود فضایی بسیار راحت برای ادامه کار آن ها از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار بوده و باید مبلمان های اداری از ارگونومیک و راحتی بالایی جهت افزایش بهره‌ وری فعالیت کارمندان بر خوردار باشند. استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک، علاوه‌ بر عدم آسیب به جسم کارمندان، در روحیه آن ها نیز بسیار تأثیر گذاشته و سبب عدم خستگی زودرس و ناراحتی‌ هایی در قسمت‌ های گردن، کمر، زانو و شانه‌ های آن ها خواهد شد. این سبک از مبلمان اداری نیز جزء جدید ترین مبلمان های اداری بوده که علاوه‌ بر اهمیت به راحتی کارمندان، بسیار شیک و زیبا نیز طراحی می ‌شوند.

  • صرفه ‌جویی در مصرف انرژی

امروزه مبلمان های اداری طوری طراحی و چیده می ‌شوند که بتوان از نور طبیعی خورشید در فضای داخلی ادارات بهترین استفاده را برد. زیرا وجود نور طبیعی در محیط داخلی ادارات، سبب ایجاد انرژی مثبت در روحیه کارمندان و همچنین کار فرمایان شده و می‌ تواند علاوه‌ بر صرفه‌ جویی در مصرف انرژی، محیطی بسیار آرام و دلنشین را به وجود آورد. بنابراین امروزه مبلمان های اداری و تجهیزات آن‌ طوری در فضای داخلی ادارات چیده می‌ شوند که هیچ گونه خللی در ورود نور خورشید به فضای داخلی ایجاد نکرده و بالعکس بتوانند بهترین استفاده را از آن بنمایند.

  • وجود رنگ های روانشناختی

یکی دیگر از مهم ترین المان‌ ها در جدید ترین ترند های مبلمان اداری در سال ۲۰۲۳، انتخاب رنگ‌ های روان‌ شناسی متناسب با نوع فعالیت در ادارات است. به‌ عنوان مثال رنگ سبز در طراحی مبلمان اداری و سایر المان‌ های فضای داخلی ادارات، می ‌تواند به کار فرمایان و کارمندان کمک کند که در سناریو های استرس زا، آرامش و خونسردی خود را حفظ کنند. همچنین رنگ زرد در مبلمان اداری و تجهیزات آن می ‌تواند خلق‌ و خو را بهبود بخشیده و رنگ آبی نیز می‌ تواند به تفکر شفاف بسیار کمک کند. بنابراین انتخاب رنگ نقش بسیار حیاتی در نحوه عملکرد و بهره‌ وری از فعالیت کارمندان داشته و به طرق مختلف می‌ تواند بسیار سود مند عمل کند.

  • مبلمان اداری هوشمند

یکی دیگر از جدید ترین ترند های مبلمان اداری، استفاده از مبلمان اداری هوشمند است. تمامی سازمان‌ های اداری و شرکت‌ های بزرگ و صاحب برند، سعی می ‌کنند که از مبلمان اداری هوشمند برای فضای کاری خود استفاده کرده و روند کاری را برای کارکنان و تیم خود بهبود بخشند. از جمله امکانات موجود در این سبک از مبلمان اداری می‌ توان به وجود وسایل الکترونیکی در داخل المان‌ ها و تجهیزات مبلمان اداری اشاره کرد.

  • مبلمان اداری قابل باز یافت

امروزه طبیعت در معرض خطرات بسیار زیادی واقع شده و بسیاری از تولید کنندگان سعی می‌ کنند که محصولات خود را به‌ گونه‌ ای طراحی و تولید کنند که از مواد اولیه قابل باز یافت و دوستار با محیط‌ زیست استفاده کرده و بتوانند محصولات خود را پس‌ از استفاده بازیافت کنند. طراحان و تولید کنندگان مبلمان اداری نیز سعی می‌ کنند محصولاتی را تولید نمایند که بسیار دوستار با محیط ‌زیست بوده و سبب آلودگی محیط نشده و هیچ گونه صدمه‌ ای به آن وارد نکنند. بنابراین آن ها از متریال‌ هایی در ساخت مبلمان اداری در سبک‌ های جدید استفاده می ‌کنند که قابل باز یافت و سازگار با محیط زیست اطراف باشند.


اینجا بخوانید: راهکار های بهینه سازی فضای ادارات

شما می ‌توانید جدید ترین ترند های مبلمان اداری را در شبکه‌ های اجتماعی شرکت نوژن مشاهده نمایید و هر کدام از آن ها را مطابق با سلیقه و نوع فضای کاری سفارش داده و دریافت نمایید.

در پایان

شرکت نوژن ، طراح و تولید کننده انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری بوده و دارای سال‌ ها سابقه درخشان در این زمینه است. این شرکت از بهترین متریال ها در ساخت محصولات خود استفاده کرده و آن ها را با بالا ترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می ‌کند. مشتریان عزیز می ‌توانند جهت اطلاع از قیمت انواع مبلمان اداری و همچنین چگونگی سفارش آن ها، با این مجموعه تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *