بلاگ

تفاوت میز کارشناسی با میز کارمندی

میز کارشناسی و کارمندی

میز کارشناسی که به میز کارمندی نیز مشهور است، در انواع مدل ها و اندازه های مختلف طراحی و ساخته می‌شود.

میز کارشناسی استاندارد

میز کارشناسی یا همان میز کارمندی یکی از تجهیزات اداری مهم است که براساس نوع وظیفه ای که هر کارمند بر عهده دارد، بسته به نوع کارایی آن از نظر شکل، ابعاد و جنس آن، دارای طراحی منحصربه فردی می باشد.

میز کارشناسی اورین

در خصوص خرید میز کارشناسی استاندارد برای کارمندان خود، بهتر است مراحل زیر را در نظربگیرید:

  •  توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات اداری مدرن
  • شناسایی نیازهای کارمندان
  • مشورت با افراد خبره و متخصص در این زمینه
  •  انتخاب یک تولید کننده معتبر
  • خرید مبلمان اداری با کیفیت براساس میزان بودجه شرکت

توجه به اهمیت استفاده از تجهیزات اداری مدرن

  •  درک انتظارات کارکنان

به‌ذعنوان مدیر یک سازمان، بهترین راه بالابردن راندمان کاری خود، این است که انتظارات کارکنان را درک کنید. هر یک از کارمندان انتظارات خاص خودشان را دارند. باید بدانید انتظارشان از شما چیست؟ اگر تلاش‌های شما با انتظارات کارکنان همخوانی نداشته باشد، ممکن است از هرگونه کوشش شما در راستای توانمندسازی برداشت منفی کنند. یکی از ازاین انتظارات که معمولا مدیران از آن غافلند یا به آن اهمیت نمی دهند، ایجاد فضایی آرام و سازگار با روحیات انسانی می باشد که تنها با شناخت علم آن درباره اهمیت مبلمان و تجهیزات اداری کارآمد، این امر میسر خواهد شد.

  •  توانمندسازی کارکنان

توانمند سازی کارمندان از طریق ایجاد محیطی آرامش بخش می تواند خلاقیت های آن ها را تقویت کرده و عوامل استرس زا را از ایشان دور نماید.
مادامی که یک کارمند ساده که در یک اداره ساعت ها زمان خود را صرف نشستن در پشت میز کارشناسی می کند، ایجاد خستگی و دردهای مزمن در حین کار ، راندمان کاری او را پایین آورده و این پیشامد همچون بازی دومینو بر روی کلیه عوامل مجموعه تاثیر گذاشته و بازدهی مثبت آن ها را به حد زیادی پایین می آورد.

  • مدیریت مدرن

در مبحث مدیر مدرن امروزی ارزش نهادن به وقت کارمندان جهت بازدهی بیشتر، بسیار حائز اهمیت است. هنگامی که یک کارمند از میزهای قدیمی و کوچک که در گذشته مرسوم بود استفاده نماید، برای دسترسی به سایر وسایل خود باید دائما از پشت میز بلند شود و به قسمت های دیگر اداره مراجعه کرده تا لوازم موردنیاز خود را فراهم آورد. این علاوه بر اتلاف وقت، از انرژی شخص نیز کاسته و خستگی او را در حین ساعات کاری چندین برابر می کند.
در تحقیات جدید مشخص شد که کارایی و توانایی یک کارمند که از تجهیزات اداری مدرن استفاده می کند به مراتب از کارمندانی که از میز و صندلی های سنتی یا قدیمی استفاده می‌کنند، بیشتر است.

انتخاب میز کارشناسی متناسب با هر حرفه

پاسخ به نیازهای مختلف در هر حرفه نیازمند مشاوره با افراد متخصص در این زمینه است. برای مثال در تهیه یک میز کارشناسی برای مهندس عمران باید قبل از خرید ، حتما به ارگونومی آن توجه شود. ساختار این میز قطعا با فرم میز منشی یا میز معاونت تفاوت های محسوسی دارد.

میز کارشناسی فروش نیازمند ابعاد زیاد نمی باشد و تنها به یک تلفن جهت تماس و برقراری ارتباط با مشتریان احتیاج دارد. بنابراین لازم نیست که میزی بزرگ که دارای کشو و یا فایل جهت نگه داری اسناد و مدارک باشد ، تهیه شود. برعکس بر روی میز کارمند فناوری اطلاعات باید فضای بیشتری جهت قرارگیری کامپیوتر و ملزومات وابسته به آن وجود داشته باشد، پس نوع طراحی آن باید متفاوت تر باشد.

برای یک مهندس معمار انتخاب میز استاندارد، از اهمیت ویژه تری برخوردار است زیرا باید کلیه برگه های مخصوص طراحی و لوازم التحریر خود را بر روی آن قرار دهد. ابعاد آن نیز باید از میزهای کارشناسی ساده متفاوت تر باشد.

در مورد کارمند روابط عمومی نیز در نظر گرفتن شرایط او به هنگام کار از ضروریات است. ایشان مطمئنا نیاز به کشوهای پیوسته دارد تا اسناد و مدارک را در آن ها نگهداری و حفاظت نماید و در صورت لزوم به سرعت به آن ها دسترسی داشته باشد.

میز کارشناسی پالیزان

  • انتخاب یک تولید کننده معتبر

به هنگام خرید میز کارشناسی علاوه بر قیمت مناسب به کیفیت آن نیز توجه فرمایید. مبلمان اداری نوژن تولید کننده انواع میز اداری کارمندی از مواد اولیه درجه یک و مرغوب با طراحی های نوین و به روز در ابعاد و رنگ های مختلف به بازار عرضه شده است.
این واحد تولیدی ارائه دهنده مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص ما به منظور انتخاب صحیح شما سروان گرامی در خرید مبلمان اداری مدرن، است.
مبلمان اداری نوژن سازنده کلیه فایل و کمد اداری به منظور آسان تر ساختن فضای کاری برای کارمندان عزیز شما مدیر محترم می باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *