بلاگ

لوازم و مصنوعات اداری و دفتری

لوازم و مصنوعات اداری

لوازم و مصنوعات اداری و دفتری جزء اقلام مهم است. طراحی یک دفتر اداری خوب کارایی کارکنان شما را افزایش می دهد. این به نوبه خود بر سودآوری کلی سازمان شما تاثیر خواهد گذاشت.

مطالعات نشان داده است که اگر کارکنان در یک دفتر یا فضای تجاری و همچنین با لوازم و مصنوعات اداری و دفتری مناسب و همخوان با روحیات خود کار کنند، بهره وری کارکنان می تواند تا 25٪ افزایش یابد.

شما ممکن است دریابید که فضای مورد نظر شما در حال حاضربه لحاظ طراحی و نوع چیدمان ایرادی ندارد و پرسنل با رضایت کامل در حال کار هستند اما واقعیت موضوع این هست که همیشه راهکارهایی هست برای لذت بردن از فضاهای کارامد توسط ایده هایی در نوع متریال و نوع رنگ ونوع نور پردازی.

لوازم و مصنوعات اداری و دفتری

لوازم و مصنوعات اداری و دفتری

طراحان داخلی ما اطمینان حاصل خواهند کرد که هر ایده یا راهکارهایی که پیشنهاد می کنند، فایل و کمد اداری و یا فضای اداری شما را تا حد ممکن کارآمدتر کنند و در صورت لزوم، کاهش هزینه های عملیاتی شما توسط ادغام فضاها وکاهش انرژی و مصرف در آن ایجاد شود.

چیدمان لوازم و مصنوعات اداری 

راهکارهای طراحی داخلی دفتر ما این است که با ارائه تصاویر با کیفیت عالی(عکس واقع گرایانه) توسط نرم افزارهای اتوکد و مکس و ویری که قبل از اینکه شما دست به اقدام بزنید فضای مجازی دفتر خود را تصور میکنید، که به شما اجازه می دهد تا جزئیات طراحی داخلی دفتر خود را با جزئیات از جمله پوشش ها، رنگ ها، روشنایی و گرافیک شرکت ها مشاهده کنید.

طراحی مجدد دفاتر کاری وتجهیز مجدد ساختمان های اداری و دکوراسیون مجدد و همچنین لوازم و مصنوعات اداری و دفتری چه تاثیری برروی کارمندان خواهد گذاشت. کارمندان شما کارآمدتر و موثرتر عمل خواهند کرد. و  اگر دفتر شما به خوبی طراحی شده باشد. یک محیط طراحی شده به خوبی باید میزان بهره وری شما را افزایش دهد و اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما در عملکرد پویا عمل می کند و طراحی صحیح و کارامد و مطابق با فرهنگ داخلی ما باید بتواند مواردی از قبیل نکات ذیل را برای کاربران این فضاها به ارمغان بیاورد.

افزایش بهره وری و سودآوری کسب و کار فضا به طور موثر استفاده شود و فضاهای پرت وکور ایجاد نشود. فضا را برای رشد و پتانسیل کسب و کار آینده فراهم کند انعطاف پذیری فضای کاری را افزایش دهید تقویت ارزش های اصلی کسب و کار خود، حمایت از فرهنگ آن و منعکس کننده نام تجاری

ابعاد اتاق های کاری

اندازه اتاق مهمترین نکته در طراحی فضای کاری برای مثال: قرار دادن دو میز، دو صندلی و مبلمان موردنیاز برای دو کارمند است. طرف مقابل یا کنار سمت میز اداری اجازه می دهد تا به راحتی سیرکولاسیون انجام شود و فضای گردش مناسب باشد.

فنگ شویی برای دفتر خانه و محل مطالعه در گوشه اتاق 

کتابخانه اداری و مبلمان اداری مدرن دفترکاری در خانه باید به راحتی فضای کاری در منزل کمک کند. قطعات مبلمان مجلسی ممکن است نیاز به فضای بیشتری داشته باشند، اما اگر اندازه اتاق شما اجازه می دهد، این موارد ظاهر و جذابیت منحصر به خود را به طراحی دفتر خانه شما می دهد.

مبلمان اداری مدرن و یا دفتر ساده همراه با قفسه های ذخیره سازی مناسب جای کتاب و وسایل برای اتاق های کوچک مناسب است. شما می توانید فضای ذخیره سازی خود را بر روی یکی از دیوارها با توجه به نیازهای خود تنظیم کنید یا از وسایل مورد استفاده در مبلمان موردنیاز قابل حمل و ساخته شده استفاده کنید، طراحی دفتر کاری در خانه می تواند با عناصر مثبت در خانه تلفیق شود و حس مناسب به شما القا کند و با استفاده از عناصر فنگ شویی همانند آینه های بلند و گلدانهای گل مختلف و استفاده از نور طبیعی به اندازه کافی و قرار گیری میز در کنار پنجره های بلند میتواند به آرامش شما از یک فضای کاری مناسب در منزل را نیز تضمین کند.

شرکت نوژن با بهره گیری از بهترین متریال و طراحی، انواع محصولات  و تجهیزات اداری را در مدل های مدرن و کلاسیک تولید می کند. برای مشاهده مدل های این مجموعه به بخش محصولات مامراجعه  نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *