بلاگ

چرا طراحی محل کار مهم است

طراحی محل کار

بدون شک شما  تصاویری آنلاین از طراحی محل کار را مشاهده کردید که ادعا می کنند که تولید و روحیه کارکنانشان را افزایش می دهد.

اهمیت طراحی محیط کار

پاسخ ساده این است که طراحی داخلی اداری و نحوه ی چیدمان مبلمان اداری نفوذ بیشتری نسبت به آنچه شما ممکن است فکر کنید دارد، نه تنها در عملکرد کارکنان خود، بلکه در مورد متقاضیان و مشتریان آینده نگر و چگونگی مشاهده آنها از شرکت شما تاثیر بسزایی دارد. برای درک بهتر این ایده، ما این راهنمای کوتاه را برای اینکه چرا طراحی دفتر برای کسب و کار شما مهم است، قرار داده ایم.

  • جذب استعداد های جدید

برای این موضوع یک مثال قابل لمس شاید کمک شایانی بکند، اغلب متقاضیان کار در شرکت گوگل بدون تردید آنجا را قبول میکنند زیرا مردم به احتمال زیاد خود را در محیط دفتر خود تصور می کنند، ارزیابی اینکه آیا محیط  برای آنها مناسب است. اگر دکور دفتر شما کسل کننده یا ناخوشایند باشد، این امر می تواند استعدادهای بالقوه را از درخواست کار منصرف  کند.با این حال، یک نگاه تازه و مدرن به محیط داخلی شما می تواند مردم را به کسب و کار شما جذب کند و آنها را مشتاق کند تا  بخشی از آن باشند.

در یک عکس حرفه ای از دفتر جدید و به نمایش گذاشتن فضای خود به کارکنان آینده ، باعث جذب نیروهای با استعداد بیشتری در محیط کسب کارتان شوید و به نوعی سرمایه گذاری در جذب نیروهای کارآمدتر می کنید.

  • ارزیابی ارزشهای شرکت شما

همانطور که لباسها از شخصیت یک فرد میگویند، پارتیشن اداری طراحی داخلی یک دفتر حرفهای زیادی درمورد یک شرکت میزند.دفتر شما نشان می دهد که شما به عنوان یک محیط کسب و کار به چه  ارزش هایی  پایبند هستید.دکور داخلی می تواند باعث تمدید نام تجاری شما باشد و پیامی را برای هر مشتری یا بازدید کننده به محل شما ارسال  کند. به عنوان مثال، اگر شما خود را به داشتن یک شرکت مدرن، فنآور و هوشمندانه نمایش دهید، فضای کاری شما باید این را منعکس کند. علاوه بر این، نگران نباشید که کمی اغراق می کنید، اما همیشه به یاد داشته باشید که آن را بصورت حرفه ای نگه دارید.

  • معنویت و تولید را تحت تاثیر قرار می دهد

به عنوان انسان، ما به محیط مان پاسخ می دهیم و به ویژه تحت تأثیر نور و رنگ آنها قرار می گیریم و رنگ های خاصی بر روی خلق و خوی ما اثر می گذارند.یک دکور خسته کننده نمیتواند الهام بخش یک تیم باشد و به جای آن سطح انرژی و روحیه را کاهش می دهد. با این حال اگر کارکنان شما در فضایی قرار بگیرند که به خوبی روشن، جذاب و زیبا هستند، خروجی مثبت آنها به عنوان یک نیروی کار بیشتر احتمال دارد که افزایش یابد. اگر کارکنان درمحيط  احساس راحتي و تحريک کنند، اين تنها به يک دفتر کارآمدتر منجر میشود.

  • اجازه ایجاد یک فضای چند منظوره را می دهد

طراحی یکپارچه قدیمی به تدریج از  دفاتر مدرن ناپدید می شوند و این یک اتفاق خوب است. درحالی که در طراحی قدیم از ابتدا برای افزایش یکپارچگی طراحی انجام میشد تا بصورت یک فضای یکدست و یکپارچه دیده شود اما امروزه تغییر مناظر و فرصت برای استراحت و پاشدن از روی میز و تقسیم به بخش های مختلف برای کارکنان حیاتی است و آنها را شارژ و آماده برای چند ساعت کار میکند. بنابراین در نظر گرفتن اتاق های جلسه، اتاق های آرامش بخش و بازی، و مناطق آشپزخانه و ناهار خوری، به طور فزاینده ای محبوب می شود و محل های کاری را جذاب تر و چند منظوره تر می کند. اگر شما در جستجوی یک شرکت هستید که می تواند یک محیط داخلی با کیفیت عالی برای دفتر خود داشته باشد، گروه مبلمان و طراحی نوژن می تواند برای شما راه حلی پیدا کند.

با یک تیم از طراحان، نقشه برداران، مدیران پروژه و متخصصان ساخت و ساز در دست، متخصصان ما قادر به ارائه لوازم داخلی برای پروژه های مختلف، بزرگ یا کوچک هستند. پس چرا تا به امروز با گروه نوژن تماس نگرفته اید؟ ما خوشحال هستیم که پاسخگوی تمام سوالات شما باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *