بلاگ

میز مدیریت مدرن یا کلاسیک؟

میز مدیریت کلاسیک

هریک از افرادی که قصد خریدن یک میز مدیریت را دارند، بنا به سلایق شخصی، عوامل محیطی و فضا، بودجه و میزان هزینه ای که بابت آن می خواهند پرداخت نمایند؛ دو نوع انتخاب در دسترسشان است؛ میز میدیریت مدرن یا کلاسیک. اگر نمی دانید کدام یک  را باید برای دفتر کار خود انتخاب کنید این مقاله را از دست ندهید.

میز مدیریت کلاسیک

معنای کلمه کلاسیک در فرهنگ معین، آنچه که معمول و رایج است و جدید نیست، می باشد. در این مقاله منظور از میز کلاسیک اثر هنری است که مطابق اصول و قواعد معمول قدیم باشد. هنگامی که برای نخستین بار میز مدیریت کلاسیک را مشاهده نمایید، اولین چیزی که به ذهنتان می رسد، اینست که این میز اداری قطعا متعلق به یک مدیر یا صاحب منسب خواهد بود. جزئیات طراحی شده و شمایل آن به گونه ای است که نمایانگر قدرت فردی است که می خواهد پشت آن بنشیند.

چوب مرغوب به کار رفته در آن، رنگ بندی خاص، لوکس بودن و جذابیت بصری از سایر ویژگی های آن می باشد. این نوع میزها از چوب های مختلفی چون گردو، راش، بلوط، گیلاس و … ساخته می شوند. که با توجه به کیفیت هرکدام قیمت های متمایزی هم خواهند داشت. اگر بخواهید در هزینه پرداختی صرفه جویی کنید باید میز مدیریت کلاسیک با چوب کامپوزیت را خریداری نمایید که سبکی از ویژگی های بارز آن می باشد.

این نوع میزها معمولا دارای اشکال L ، U و یا مستطیل می باشند که البته با توجه به ابعاد و شرایط اتاق خود می توانید سفارشی سازی نیز نمایید.

مبلمان اداری کلاسیک

میز مدیریت مدرن

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، سیستم های اداری نیازمند استفاده از تجهیزات اداری مدرن می باشند. با توجه به اهمیت زیباسازی و اجرای دکوراسیون اداری، استفاده از مبلمان اداری سنتی کمتر از سوی مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

بهره گیری از ارگونومی و به کارگیری از چیدمان جدید در اولویت قرار گرفته است. از این رو در این نوع دکوراسیون؛ میزهای مدیریت مدرن جایگزین میز مدیریت کلاسیک شده است. زیباسازی محیط با مبلمان اداری جذاب، علاوه بر ایجاد انرژی مثبت و حس آرامش بین کارمندان، تاثیر زیادی در رونق کسب و کار و حس اعتماد ارباب رجوع ها نیز دارد. یک فضای اداری مدرن نیازمند سیستم صوتی و تصویری موردنیاز با کار شما نیز می باشد که استفاده از آن می تواند به جذابیت دفتر شما بیافزاید.

میز مدیریت مدرن باید از سایر میزها مانند میزکارمندی، میز منشی و … متمایز باشد. بنابراین باید از لحاظ ویژگی های ظاهری متفاوت جلوه کند. بهتر است رنگ آن تیره باشد تا توجه افراد را بیشتر به خود جلب کند. البته پیشنهاد ما این است که رنگ بندی اتاق مدیریت(چه میز مدیریت کلاسیک چه مدرن) با مبلمان اداری سایر قسمت ها هارمونی داشته باشد. اگر فضای زیادی در اتاق مدیریت خود دارید، انتخاب یک میز بزرگ می تواند بسیار ایده آل باشد، به گونه ای که بتوانید به سهولت به تمامی کارهای خود رسیدگی کنید.

میز مدیریت کیان

انتخاب میز مدیریت مدرن یا میز کلاسیک؟

همانطور که در متن فوق اشاره کردیم؛ انتخاب اینکه میز شما مدرن باشد یا یک میز مدیریت کلاسیک خریداری کنید ، کاملا بسته به نیاز و سلیقه شخصی شما می باشد.

گروه مهندسی نوژن ؛ انواع متفاوتی از میزهای مدیریت در دسته بندی مدرن و کلاسیک را با بهترین کیفیت و متریال عالی ، تولید نموده است. برای دیدن هریک و آشنایی با مشخصه های آن ها به مجموعه میز مدیریتی در محصولات وب سایت نوژن مراجعه نمایید. امید است تیم نوژن در این مقاله توانسته باشد، به طور خلاصه توضیحات مفیدی را در مورد تفاوت میز مدیریت کلاسیک با مدرن به شما عزیزان داده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *