بلاگ

راهنمای خرید صندلی انتظار

خرید صندلی انتظار

خرید صندلی انتظار جزئی ازخرید مبلمان اداری برای سالن های انتظار در ادارات، سازمان ها و مطب ها می باشد که با استفاده از این نوع صندلی اداری ساعات طولانی منتظر بودن راحت تر سپری می شود. در سالن ها و فضاهای عمومی از این مدل صندلی به عنوان استراحت کوتاه مدت مراجعه کنندگان استفاده می شود.
در محیط های مانند سالن انتظار فرودگاهی، ترمینال های مسافربری، بیمارستان ها، شرکت ها، بانک ها، آرایشگاه ها و مشاغل خدماتی دیگر از این نوع صندلی استفاده می کنند. یکی از محصولات و تجهیزات مبلمان اداری و پارتیشن اداری صندلی های انتظار هستند که در انواع طرح ها و مدل ها طراحی و به بازار عرضه می شوند.

انواع صندلی انتظار

از بین انواع صندلی انتظار بسته به فضایی که برای انتظار بازدیدکنندگان در نظر گرفته اید باید الگوی مناسبی را برای در کنار هم قرار دادن صندلی ها داشته باشید. یک نمونه از صندلی انتظار که از چندین صندلی بهم چسبیده ساخته شده که در اغلب فضاهای شلوغ مانند: بیمارستان ها، مترو و درمانگاه و…. استفاده می شوند. و نوع دیگری از آن، صندلی های تکی هستند که عموماً این صندلی ها تنظیمات ارگونومیک مانند سایر صندلی اداری را ندارند. به دلیل اینکه بازدید کنندگان زمان زیادی را در آن محیط سپری نمی کنند.

  • صندلی انتظارصندلی های متصل

مجموعه ای از صندلی های که به هم متصل شده اند و برای محیط های مناسب هستند که افراد به مدت زیاد منتظر نیستند. این صندلی ها برای مکان هایی که رفت و آمد زیادی دارند و مراجعه کنندگان احساس راحتی داشته باشند مناسب می باشند.

  •  سبک مدرن

این صندلی ها برای فضاهای مدرن مانند: سالن های مو، دفاتر املاک و … طراحی شده اند. این صندلی ها می توانند دارای تنظیمات و ارگونومیک خاص باشند که هر دو راحتی و تحرک را همزمان دارند.

  •  صندلی انتظار صندلی دسته دار

از این نوع صندلی بیشتر در کتابخانه ها و محیط های آکادمیک استفاده می شود. دسته این صندلی ها جایگاه نگهدارنده برای نوشیدن آب، چای یا قهوه دارند.

ویژگی های صندلی انتظار

این نوع از صندلی ها می توانند از لحاظ جنس روکش، رنگ و جنس اسکلت خود متفاوت باشند. برخی از آن ها دارای یک سبد در زیر صندلی هستند تا وسایلی از قبیل کیف و ساک که همراهتان دارید را در آن قرار دهید.
برخی دیگر از صندلی ها در کنار دسته یک میز طراحی شده تا وسایل یا نوشیدنی و غذایی که فرد بخواهد در طول زمان انتظار از آن استفاده کند بر روی آن قرار گیرد. این نوع صندلی بیشتر در ترمینال ها و فرودگاه ها که نیاز به انتظار طولانی مدت است و فرد خواهان خوردن و نوشیدن چیزی برای ساعت های که پیشرو دارند، استفاده می شوند. هر دو نوع سبد دار و دارای میز را می توان در هر جایی استفاده کرد.

برای جنس روکش این نوع صندلی ها بیشتر از چرم، پارچه و پلاستیک استفاده می شود. جنس اسکلت آنها اصولاً استیل و پایه های آنها ثابت و دارای اصطکاک مناسب است تا از سر خوردن آن جلوگیری شود. و تا به حال دیده نشده که صندلی انتظار به صورت متحرک تولید شود.

 صندلی انتظارخریئ صندلی انتظار راحت

بهتر است صندلی انتظار خود را با توجه به تعداد مراجعان و هماهنگ با سبک دکوراسیون اداری شرکت خود انتخاب و خریداری کنید که علاوه بر کارکردی که برای شما خواهد داشت جلوه زیبایی نیز به شرکت شما ببخشد. مجموعه نوژن با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه مبلمان اداری و پارتیشن اداری در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *