بلاگ

معرفی صندلی کنفرانس استاندارد

صندلی کنفرانس استاندارد

صندلی کنفرانس جزء جدا نشدنی از دکوراسیون اداری هر شرکتی محسوب می شود. صندلی کنفرانس که برخی از افراد آن را با نام صندلی جلسات می شناسند باید دارای ویژگی های خاص و عالی باشد تا کارمندانی که در هنگام جلسات شرکت برای ساعات طولانی می خواهند به بحث و تبادل نظر بپردازند کاملاً راحت باشند و بدور از هرگونه آسیب فیزیکی و روانی بر روی موضوع جلسه تمرکز داشته باشند. تعدادی از شرکت ها برای تجهیز و دکوراسیون اتاق کنفرانس هزینه های گزافی می کنند. لازم است بدانند که بدون صندلی کنفرانس استاندارد دکوراسیون اداری اتاق جلسات کامل نخواهد بود.

خصوصیات صندلی کنفرانس استاندارد

یکی از مهم ترین قسمت های هر سازمان یا شرکتی اتاق جلسات می باشد زیرا که بیشتر جلسات مهم و قراردادها در این اتاق انجام می شود. بنابراین به دکوراسیون و زیبایی آن توجه ویژه ای باید داشته باشید. شما برای خرید صندلی کنفرانس استاندارد باید بر طبق اصول ارگونومی آن را انتخاب نمایید. تا در زمانی که افراد بر روی آن می نشینند احساس راحتی داشته باشند و در طول جلسات خسته نشوند.

صندلی کنفرانس استانداردصندلی کنفرانس نباید به شکلی باشد که افراد در اتاق جلسات احساس خواب آلودگی پیدا کنند. این صندلی اداری باید هم راحت باشد و هم استاندارد ارگونومیک بودن این محصول مبلمان اداری نیز اهمیت بالایی دارد . طراحی دسته های صندلی باد به گونه ای باشد که آرنج افراد در اثر برخورد مدام با آن آسیب نبیند.
جنس آن باید از چرم یا روکشی که حتماً ضد تعریق است استفاده شده باشد. ابعاد صندلی جلسات باید متناسب با ابعاد میز کنفرانس باشد نه به شکلی باشد که رفت و آمد افراد حاضر در جلسه به سختی صورت بگیرد. وزن  این صندلی اداری نباید به قدری زیاد باشد که فرد را در استفاده از آن دچار مشکل نماید. دسته های فلزی صندلی جلسات و پایه های فلزی آن باید از استیل ضد زنگ باشد.

قیمت و خرید صندلی کنفرانس

برای هزینه های مربوط به قسمت اتاق جلسات باید قیمت صندلی کنفرانس را در نظر بگیرید که معمولاً علاوه بر صندلی و میز وسایلی از قبیل دیوارکوب، درب لمسه برای جلوگیری از انتشار صدا به بیرون جلسه و وسایل صوت وتصویری را به عنوان هزینه های این اتاق به حساب می آید. در هنگام خرید صندلی کنفرانس حتماً با نشستن بر روی نمونه راحتی آن را بررسی کنید. شما در هنگام خرید انواع صندلی اداری باید به یکسری از نکات توجه داشته باشید. در یک صندلی کنفرانس استاندارد باید اصول ارگونومیک رعایت شده باشد.

صندلی کنفرانس استانداردصندلی کنفرانس ثابت و چرخدار

بعضی افراد ترجیح می دهند تا صندلی اتاق کنفرانس بدون چرخ یا به عبارتی با پایه ثابت باشد. ولی بعضی دیگر نیز ترجیح می دهند تا از صندلی های چرخدار یا کارشناسی برای اتاق جلسه استفاده کنند. این امر باعث می شود تا در زمان خستگی کاربر بتواند راحت صندلی اداری را عقب و جلو کند. صندلی جلسات بدون چرخ یا با پایه ثابت برای جلسات با زمان بسیار طولانی مناسب نمی باشد و بهتر است از نوع چرخدار آن استفاده کنید.

شرکت نوژن با ارائه بهترین خدمات از محصولات مبلمان اداری با کیفیت در کنار شما همراهان گرامی می باشد. شما می توانید برای خرید پارتیشن اداری، مبلمان و صندلی کنفرانس استاندارد با قیمت مناسب و داشتن اطلاعات در این خصوص با مشاوران ما در نوژن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *