بلاگ

ویژگی میز دانش آموزی استاندارد

ویژگی میز دانش آموزی

داشتن یک میز تحریر استاندارد در اتاق دانش آموز از جمله وسایل ضروری است. کارایی و نتیجه تلاش های دانش آموزان بسیار به تمرکز و راحتی آن ها هنگام درس خواندن وابسته است. خرید میزی که با سلیقه و دکوراسیون اتاق دانش آموز همخوانی داشته باشد اشتیاق درس خواندن را نیز بالا می برد. اما علاوه بر خصوصیات ظاهری از مهم ترین ویژگی های میز دانش آموزی استاندارد بودن آن است.

ویژگی های میز دانش آموزی

فرزندان ما امروزه احتیاج به میز تحریری دارند که بتوانند تمامی وسایل تحریر خود را بر روی آن قرار دهند و فضای کافی در اختیارشان باشد. یک فضای آموزشی تحصیلی که برای انجام همه کارهایی که دلشان می‌خواهد انجام دهند، مناسب باشد در یک میز تحریر اولویت دارد. سایر ویژگی های لازم برای این میز عبارتنداز:

  • جنس میز

انواع میز تحریر دانش آموزی در گستره متنوعی از متریال تولید می شود. میزهای تحریر با چوب خیلی زیبا و فریبنده هستند اما قیمت بالایی دارند و نگهداری از آن ها بسیار دشوار است. لمینت، جنسی است مقرون‌ به‌ صرفه، باداوم، و در رنگ‌های متنوع که شباهت زیادی به چوب دارد. بنابراین متناسب با دکوراسیون خانه و نیاز فرزندتان باید جنس موردنیازتان را انتخاب کنید.

ویژگی میز کارمندی

  • ارگونومیک و استاندارد بودن میز

اینکه میز تحریر دانش آموزی از اصول ارگونومی برخوردار باشد،اهمیت بالایی دارد فرزندتان اگر بتواند در زاویه مناسبی حین آموزش و تحصیل بنشیند، سطح بهره‌وری‌اش افزایش پیدا می‌کند و دیگر با مشکلات کمر درد و گردن درد روبرو نمی‌شود. حتماً حین بررسی‌های‌تان برای خرید یک میز تحریر دانش آموزی برخورداری از ویژگی‌های ارگونومیک و قابل تنظیم یا جابجایی را در نظر بگیرید.

  • ابعاد و اندازه میز

اندازه میز بر راحتی و وضعیت قرار گیری بدن فرد و نیز سطح بهره وری تاثیرگذار است. یک میز دانش آموزی باید ارتفاع مناسبی داشته باشد یا بتوان آن را تنظیم کرد. پای فرد باید به کف زمین برسد و آرنج‌شان باید کمی بالاتر از سطح مچ دست‌شان حین کار با مداد و خودکار قرار داشته باشد. وزن میزهای تحریر نیز مسئله مهمی است که باید به آن توجه شود، آن هم به خاطر حجم باری که رویشان قرار می‌گیرد و توان تحملش را دارند.

  • امکان جا به جایی 

اگر فکر می‌‎کنید محصلتان دوست دارد در اتاق‌ خیلی جابجا شود، باید به دنبال آن دسته انواع میز تحریر دانش آموزی باشید که چرخ داشته و قابلیت تحرک دارند. برخی میزهای تحریر سبک‌ وزن بوده و می‌توان به راحتی آن‌ها را جابجا کرد، اما برخی دیگر خیلی سنگین هستند و بدون چرخ، جابجایی‌شان ممکن نخواهد بود. همچنین اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که احتمال اسباب‌کشی از آن را دارید، میز تحریر دانش آموزی انتخابی‌تان باید مناسب سرهم کردن و جابجایی باشد.

  • ویژگی میز دانش آموزیفضای ذخیره سازی

اگر دانش آموزتان می‌خواهد همه وسایل مرتبط با مدرسه‌ شان را در میز تحریرشان بگذارد، فضای ذخیره‌سازی یک میز تحریر دانش آموزی  اهمیت زیادی پیدا می‌کند. کشوها برای فرزندان‌تان فضای کافی برای قرار دادن همه کتاب‌ها و دفاترشان را فراهم می‌آورد و دیگر نیازی به خریدهای مازاد نیست. مطمعناً فرزاندتان از فضای زیاد همیشه خوششان می آید.

مجموعه نوژن با سال ها سابقه درخشان از تولیدکنندگان برتر در زمینه مبلمان اداری پارتیشن اداری و صندلی اداری می باشد که برای خرید محصولات با کیفیت می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *