بلاگ

مشخصات میز کامپیوتر مناسب

میز کامپیوتر مناسب

امروزه با وجود شیوع  کرونا ویروس لازم است تا برخی از مشاغل دورکار باشند و وظایف محوله را از منزل انجام دهند. از میان تجهیزاتی که باید در اختیار داشته باشند می توان به میز و صندلی کامپیوتر اشاره کرد که یکی از لوازم اساسی برای کار محسوب می شوند. در زمان خرید میز کامپیوتر مناسب باید به نکات مهمی مانند طراحی، ابعاد و ارتفاع میز و ارگونومیک بودن میز توجه کنید تا تجربه کاربری دلپذیر را داشته باشید و نیز در بلند مدت دچار آسیب های جسمانی نگردید. مبلمان اداری نوژن قصد دارد در این متن اطلاعات کاملی در خصوص این محصول در اختیارتان قرار دهد.

خرید میز کامپیوتر مناسب

زمانی که در منزل کار می کنید داشتن میز کامپیوتر مناسب و استاندارد بسیار ضروری می باشد؛ چرا که جدای از طراحی ظاهری، استاندارد نبودن آن با گذر زمان می تواند مشکلات فیزیکی زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. در هنگام خرید میز و صندلی کامپیوتر موارد زیر را در نظر بگیرید.

ابعاد میز، جنس میز، طراحی ظاهری، ارتفاع میز، داشتن کشوهای اضافی، قیمت میز کامپیوتر از جمله مواردی است که در هنگام  خرید باید به آن توجه کرد.

 

میز کامپیوتر مناسب

  • ابعاد میز

موقع خرید میز کامپیوتر، حتی اگر فضای اتاق‌تان کوچک است، میزی بخرید که سطح روی آن تا جایی‌که امکان دارد بزرگ باشد. سطح روی جادار میز موجب راحتی کارتان با کامپیوتر می‌شود. همچنین روی میز کامپیوتر فضای کافی برای صفحه کلید و وسایل مورد نیاز دیگرتان، مانند کتاب، کاغذ، خودکار و موارد دیگر هم خواهید داشت.

  • جنس میز

جنس مواد به کار رفته در تولید میز کامپیوتر مناسب فاکتور بسیار مهمی است. که قبل از خرید میز باید به آن توجه کرد در واقع جنس میز کامپیوتر به طور مستقیم روی وزن و ظاهر تاثیر دارد. جنس این میزها می تواند از چوب ، شیشه و یا فلز باشد.

  • طراحی و سبک میز

تصمیم‌گیری در مورد شکل میز کامپیوتر اهمیت زیادی دارد. گاهی‌ اوقات فضایی که برای میز کامپیوتر در اختیار دارید، شکل و اندازه میز را به شما تحمیل می‌کند. اما اگر به اندازه کافی فضا دارید، به شکل میز کامپیوترتان توجه کنید. اگر برایتان مهم است که طرح و سبک میز کامپیوترتان با دکوراسیون خانه‌ تان هماهنگی داشته باشد، پس هنگام خرید میز به سبک آن هم توجه کنید. میزهای کامپیوتر در سبک های مختلف اداری مدرن و معمولی در بازار وجود دارد و می توانید یکی از این سبک و مدل را انتخاب کنید.

میز کامپیوتر مناسب

  • ارتفاع میز

ارتفاع میز کامپیوتر هم بسیار مهم است. ارتفاع میز باید با قدتان متناسب باشد تا بدین‌ ترتیب برای پاهایتان، حتی اگر خواستید آنها را رویهم قرار دهید به‌ اندازه کافی جا باشد. همچنین دستتان باید به‌ راحتی قرار بگیرد و آرنج‌ تقریباً زاویه ۹۰ درجه بسازد. در صورتی که ارتفاع میز استاندارد نباشد به مرور زمان آسیب جبران ناپذیری به بدنتان وارد خواهد شد. در زمان خرید میز کامپیوتر مناسب حتماً ارتفاع آن را با صندلی مورد نظرتان آزمایش کنید و ارتفاعی متناسب با صندلی و البته قدتان انتخاب کنید.

  • داشتن کشو یا محلی برای نگهداری وسایل

هنگام خرید میز کامپیوتر به خرید کشو یا کابینت مخصوص میز توجه کنید. بدین ترتیب روی میزتان کاملاً خالی و خلوت باقی می‌ ماند. البته بیشتر میزها کشو هم دارند اما اگر می‌ خواهید میز کامپیوتری بخرید که ساده است و فقط چهار پایه دارد، خرید کشو ضروری به نظر می‌ رسد. البته برخی افراد وسایل متعددی هنگام کار کنار خود دارند و فقط چند کشوی ساده نیازشان را برطرف نمی‌کند. می‌توانید علاوه‌بر کشوهای میز، کشو یا کابینت جدا هم بخرید و کنار میز بگذارید.

میز کارمندی وندا

قیمت میز کامییوتر

قیمت میز کامپیوتر به جنس و سبک و مدل آن وابسته است. از نظر جنس میزهای چوبی نسبت به سایر جنس ها گران تر بوده به علاوه اینکه از کیفیت بالایی برخوردار است. البته در بازار امروز ام دی اف جایگزین میزهای چوبی شده است.

می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت خرید مبلمان اداری خود را از مجموعه نوژن انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *