بلاگ

معرفی دیوایدر شیشه ای

دیوایدر شیشه ای

دیوایدر شیشه ای یا آکوستیک جزء طراحی های مدرنی هستند که امروزه بسیار همه گیر بوده و در بیشتر دفاتر و مراکز اداری می توان آن ها را مشاهده کرد. محیط های باز اداری امروزه بسیار مورد پسند واقع شده اما برای جداسازی محیط کارمندان نیاز به دیوایدرهای آکوستیک است که از ورود صداهای غیر مجاز و غیر مرتبط جلوگیری کند تا اختلالی در روند کاری پرسنل پیش نیاید. در حین انجام کار هر صدای اضافی باعث می شود تا روند کاری را کاهش دهد و یا کارمند را از مسیر کاری خود خارج کند. دیوایدر های شیشه ای آکوستیک این امکان را می دهد که هم مانند عایق صدا عمل کند و در صورت نیاز به ارتباط با همکاران به راحتی به هدف خود برسید.

دیوایدر شیشه‌ ای، یکی از تازه ترین و شگفت‌ انگیزترین انواع جداکننده‌ های امروزی است که جهت تفکیک سازی و جداسازی بخش‌ های متفاوتی از فضا های داخلی و خارجی استفاده می‌ شود. این نوع جداکننده های امروزی، در واقع تکنیکی جدید برای جداسازی کل فضا جهت اهداف مختلف هستند و با استفاده از آن‌ ها می‌ توان علاوه‌ بر ایجاد حریم خصوصی، به فضای طراحی باز نیز دسترسی یافت. دیوایدر های شیشه‌ ای در واقع یک نوع پارتیشن‌ های شیشه‌ ای هستند که از ورق‌ های شیشه‌ ای عمودی تشکیل شده و به‌ طور معمول نیز دارای پنل های شیشه‌ ای سکوریت هستند. هدف اصلی استفاده از دیوایدر های شیشه‌ ای، ایجاد حفظ حریم خصوصی و تقسیم‌ بندی فضای در دسترس است و با توجه به متراژ و نوع تفکیک سازی نیز به‌ صورت سفارشی قابل طراحی و اجرا هستند.

اگر به‌ دنبال تقسیم فضای داخلی بدون اشغال بیشتر محیط و دسترسی به فضای خارجی هستید، دیوایدر های شیشه‌ ای گزینه بسیار مناسب و ایده‌آلی هستند و علاوه‌ بر آن در تمام محیط‌ های خصوصی و عمومی نیز دارای کاربرد می‌ باشند.

دیوایدر آکوستیک

دیوایدر این اجازه را می دهد تا در صورت باز بودن محیط  اداری، شما محیط اطراف خود را بسته داشته باشید و میز خود را مجزا از بقیه پرسنل داشته تا بتوانید تمرکز کافی را بر روی وظایف محوله خود داشته باشید.

طراحی و اجرای دیوایدر شیشه‌ ای

دیوایدر های شیشه‌ ای با توجه به رنگ، متراژ و همچنین کاربرد دارای انواع متفاوتی هستند و در انواع تک جداره و دوجداره نیز قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. در طراحی دیوایدر های شیشه‌ ای آکوستیک، این جداکننده‌ ها به‌ صورت عایق های صوتی اجرا می‌ شوند و بنابراین می‌ توانند آلودگی صوتی در فضای داخلی را به حد قابل‌ توجهی کاهش دهند. دیوایدر های شیشه‌ ای همچنین به‌ صورت مات و رنگی نیز قابل طراحی و اجرا هستند و نوع مات آن‌ ها، می‌ تواند حریم خصوصی‌ تری را در داخل محیط‌ های عمومی به وجود آورد. این نوع جداکننده های شیشه‌ ای در حین طراحی و ساخت، دارای ابعاد و اندازه‌ های استانداردی هستند و با نصب فریم های آلومینیومی، مقاومت آن‌ ها در برابر عواملی چون تکان و لرزش افزایش یافته و برخلاف سایر جداکننده های امروزی، فضای بسیار کمتری را برای تفکیک سازی و به‌ عنوان جداکننده ایجاد می‌ کنند.

کاربرد دیوایدر شیشه‌ ای

دیوایدر های شیشه‌ ای با توجه به ابعاد و انواع خود، دارای کاربرد های متفاوتی در فضا های داخلی و خارجی هستند و به‌ دلیل تنوع گسترده در رنگ و طرح و اجرا، در انواع مکان‌ های عمومی و شخصی قابل‌ استفاده می‌ باشند. از جمله مهم‌ ترین کاربرد دیوایدر های شیشه‌ ای نیز می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • در حمام به‌ عنوان جداکننده قسمت دوش از سایر بخش های فضا
  • به‌ عنوان جداکننده در قسمت غذاخوری رستوران
  • به عنوان اتاقک‌ ها و جداکننده‌ های دیوایدری در فضای اداری
  • در بخش ورودی ساختمان‌ های تجاری و مسکونی
  • در انواع سازمان‌ ها و شرکت‌ های خصوصی و دولتی
  • انواع هتل ها و کافی‌ شاپ‌ ها
  • به عنوان دیوایدر آکوستیک در فضای داخلی
  • دیوایدر جداکننده در لابی هتل
  • انواع کارخانجات و کلینیک های درمانی

مزایای دیوایدر شیشه‌ ای

از جمله مهم‌ ترین مزایای استفاده از دیوایدر شیشه‌ ای به‌ عنوان جداکننده های مدرن و امروزی، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • برخورداری از نما و ظاهر بسیار مدرن و منحصر به‌ فرد
  • اشغال فضای کم‌ تر نسبت‌ به سایر جداکننده‌ ها
  • قابل‌ اجرا در ابعاد و اندازه های گوناگون با توجه به متراژ فضا
  • قابل استفاده در انواع مکان‌ های خصوصی و عمومی
  • برخورداری از دوام و ماندگاری بالا
  • مقاومت بالا در برابر آسیب و صدمات احتمالی
  • نصب و اجرای بسیار آسان
  • طراحی و اجرا به‌ صورت مات و رنگی
  • وجود پنل های شیشه‌ ای و انتقال نور طبیعی در محیط داخلی
  • نگهداری و شستشوی آسان

قیمت خرید دیوایدر شیشه‌ ای

قیمت خرید دیوایدر های شیشه‌ای با توجه به فاکتورها و عوامل گوناگونی متفاوت است. این نوع جدا کننده های مدرن، در کیفیت‌ ها و برند های متفاوتی موجود هستند و با توجه به متراژ و نوع تفکیک سازی محیط، در ابعاد و انواع متفاوتی طراحی و اجرا می‌ شوند. شما عزیزان می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و هزینه نصب و اجرای دیوایدر های شیشه‌ ای، با شرکت نوژن تماس حاصل نمایید و تمامی اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

در پایان

شرکت مبلمان و پارتیشن اداری نوژن، در زمینه طراحی و تولید انواع پارتیشن اداری از انواع پارتیشن ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی مشغول به فعالیت بوده و با همکاری تیم طراحی و اجرایی بسیار متخصص و باتجربه خود، تمامی محصولات را در کیفیت‌ های بسیار بالا و خدمات پس‌ از فروش به مشتریان عرضه می‌ نماید. مشتریان عزیز می‌ توانید جهت مشاهده نمونه کار های این مجموعه، علاوه‌ بر سایت اصلی شرکت نوژن، در صفحات اجتماعی نیز ما را همراهی بفرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *