بلاگ

آشنایی با انواع پارتیشن تک جداره

انواع پارتیشن تک جداره

پارنیشن تک جداره نوع دیگری از پارتیشن اداری است که برای تفکیک فضاهای داخلی مختلف از مسکونی، اداری، تجاری دانشگاهی و… به کار می رود. به این معنی که با استفاده از پارتیشن تک جداره می توانید یک محیط بزرگ را به بخش های کوچک تر با کاربردهای مختلف تقسیم نمود. انواع پارتیشن تک جداره که با استفاده از مواد اولیه متفاوت مانند ام دی اف، شیشه، آلومینیوم ساخته می شود. که در ابعاد و ارتفاع مختلف به صورت کوتاه، نیمه بلند، بلند و یا حتی تا سقف طراحی و تولید می شوند.

 پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره به طور معمول از یک پانل ام دی اف، شیشه یا آلومینیوم ساخته می شوند. به دلیل اینکه این نوع پارتیشن ها تنها از یک پانل تشکیل شده اند عایق خوبی برای صدا و صوت نمی باشند. اما انواع پارتیشن تک جداره به شکلی طراحی شده اند که بتوان قفل و یراق روی آن نصب نمود. البته که این ویژگی در تمامی پارتیشن ها به صورت مشترک وجود دارد بسته به ماده به کاربرده شده در ساخت پارتیشن باعث تفاوت در پارتیشن می شود.

ویژگی های پارتیشن تک جداره

پارتیشن تک جداره یکی از بهترین روش ها برای جداسازی محیط اداری به حساب می آید؛ به طوری که می توان از فضای موجود نهایت بهره را برد. اگر به دنبال روشی برای کاهش هزینه های جداسازی محیط اداری خود هستید و زمان برای دیوار کشی و تقسیم بندی بخش های مختلف ندارید با بهره گیری از انواع پارتیشن تک جداره می توانید فضای در دسترس را به بخش های مختلف با ابعاد گوناگون تقسیم کنید.
پارتیشن تک جداره به گونه ای طراحی شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن از قابلیت نصب و اجرا برخوردار می باشد. و به سبب همین امر این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در زمان به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی به عمل آورد . پارتیشن تک جداره به سبب تنوع زیادی که دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد.

انواع پارتیشن تک جداره برتری های پارتیشن تک جداره

  • مراحل نصب پارتیشن تک جداره بسیار سریع و آسان است.
  • انواع پارتیشن تک جداره در رنگ ها و با متریال متنوع تولید و عرضه می شوند
  • مراحل دمونتاژ پارتیشن تک جداره هم مانند مراحل نصب آن سریع و راحت است .
  • از لحاظ قیمت پارتیشن تک جداره پایین تر از پارتیشن اداری دو جداره است.

محدودیت استفاده از پارتیشن 

پارتیشن تک جداره محدودیت های زیادی در استفاده و نصب داشته و بیشتر در فضاهایی استفاده می شود که طرح تقسیم بندی فضاها نا مشخص بوده و تیغه چینی مشخص و برای مدت طولانی طراحی نگردیده است و صرفا برای زمان کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن تک جداره به سبب دارا بودن مقاطع کم قطر فضای بسیار باریکی برای نصب داشته و اتصالات این پارتیشن بصورت خطی بوده و اتصالات خطی استحکام این پارتیشن را دچار مشکل کرده است.

انواع پارتیشن تک جدارهکلام آخر

مجموعه مبلمان اداری و پارتیشن اداری نوژن با تولید محصولات با کیفیت و کارآمد برای جلب رضایت مشتریان عزیز همواره در حال تلاش و کوشش است .کارشناسان شرکت ما شما را در روند انتخاب و طراحی بهترین پارتیشن بندی راهنمایی می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *