پارتیشن اداری نوژن

نصب دیوارهای خشک و سنتی به منظور تفکیک و پارتیشن بندی دفاتر اداری به دلایل زیادی منسوخ شده است. جداسازی بخش های مختلف یک اداره با دیوارهای معمولی نور طبیعی را مسدود و فضای ساختمان را محدود می کند و با صرف هزینه بسیاری همراه است که به هیچ عنوان منطقی نیست.

در سال های اخیر همانگونه که دکوراسیون اداری به سمت ایجاد یک دفتر کار مدرن و کاربردی با فضای مشارکتی سوق پیدا کرده، استفاده از پارتیشن اداری به صورت فزاینده ای مورد استقبال طراحان داخلی و صاحبین کسب و کارها در شرکت ها، ادارات، دفاتر کاری و تجاری واقع شده است.

انواع پارتیشن اداری با طراحی مدرن فضایی خوشایند، زیبا و در عین حال کاربردی در ادارات، شرکت ها و دفاتر کاری و حریم خصوصی را در بخش های مختلف یک ساختمان با کاربری مناسب ایجاد می کند. در این مطلب ارائه شده توسط شرکت نوژن به بررسی انواع پارتیشن های اداری، معرفی ساختار و کاربرد و مزایا و معایب هرکدام پرداخته ایم و راهنمای لازم را برای متقاضیان نصب آن ارائه داده ایم.

انواع پارتیشن اداری

طراحی پارتیشن های اداری در طی سال های گذشته دچار تحولات بسیاری شده است. به گونه ای که ارتقای ویژگی های آن را در نمونه های مدرن تر به وضوح می توان یافت. انواع پارتیشن های اداری متناسب با هرنوع سبک و سلیقه ای و به صورت کاملاً سفارشی قابل اجراست. از مهمترین انواع آن که بیشترین محبوبیت را دارد عبارتند از:

  • پارتیشن شیشه ای

پارتیشن های شیشه ای نسل جدید و مدرن سیستم های پارتیشن بندی است که با ظاهر جذاب و ویژگی های کاربردی شناخته می شود. انتشار نور، عایق مؤثر صدا و حرارت، ماندگاری فوق العاده، امکان نصب پنل شیشه ای مات و طرحدار، ایمن، جلوه بصری فوق العاده، عدم مسدود سازی دید و در عین حال ایجاد حریم خصوصی برای کارکنان در ادارات از ویژگی های اصلی این پارتیشن هاست.

 پارتیشن شیشه ای با دو ساختار اصلی که در زیر معرفی شده است، طراحی و اجرا می شود.

  1. پارتیشن شیشه ای فریم لس

 بدون شک پارتیشن شیشه ای فریم لس از مدرن ترین انواع پارتیشن اداری است که بسیار مورد استقبال مدیران قرار گرفته است. این سازه جایگزین مدرن دیوار و پارتیشن های قدیمی تر است. ساختار پارتیشن های فریم لس به گونه ای طراحی شده است که همپون یک دیوار شیشه ای فضا را تقسیم بندی می کند. اغلب چارچوب کلی در آنها به صورت توکار است و پروفیل آلومینیومی دور پنل های شیشه در ظاهر آن حذف شده است و پنل ها به صورت یکپارچه در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. پارتیشن فریم لس را می توان به صورت تک جداره و دوجداره سفارش داد. پنل های شیشه به کار رفته در نوع فریم لس از نوع لمینت، سکوریت و کاملاً ایمن است و از استحکام بالایی برخوردار است. پارتیشن های فریم لس به دلیل ظاهر مدرن و زیبای آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و طرفداران بسیاری دارد و برای فضاهای کوچک گزینه بسیار مناسبی است.

  1. پارتیشن آلومینیومی (شیشه ای فریم دار)

نوع دیگری از پارتیشن های شیشه ای پارتیشن های شیشه ای فریم دار است که با نام پارتیشن آلومینیومی شناخته می شوند. این سازه از پنل های شیشه ای تشکیل شده که دور هر پنل با فریم آلومینیومی پوشیده شده است. پیکربندی آلومینیومی در آن به استحکام و دوام سیستم کمک می کند و رنگبندی های مختلفی از آن را می توان به صورت تک جداره و دوجداره سفارش داد.

پارتیشن اداری

  • پارتیشن ام دی اف

 پارتیشن ام دی اف جزو نمونه های اولیه پارتیشن های اداری هستند که تا به حال و با گذشت سال ها محبوبیت خود را همچنان حفظ کرده اند و رایج ترین نوع پارتیشن های اداری در ادارات، محیط های آموزشی و فضاهای بزرگ هستند. در ساخت پارتیشن های ام دی اف از ورق MDF استفاده می شود. دلیل محبوبیت این پارتیشن ها قیمت مقرون به صرفه  نسبت به پارتیشن های شیشه ای برای محیط هایی با متراژ بالاتر است.

رنگبندی متنوع و متناسب با محیط های اداری، امکان نصب درب و پرده، امکان ترکیب با پنل های شیشه ای برای انتشار نور، نصب آسان و کاملاً سفارشی مطابق با محیط از ویژگی های اصلی این نوع از پارتیشن است.

درکنار تمامی مزایای پارتیشن هایی از نوع MDF چند نکته منفی را نیز می توان برای آن برشمرد. اگر بخواهیم آن را با پارتیشن شیشه ای مقایسه کنیم ماندگاری آن کمتر از شیشه است. قابلیت شستشو ندارد و در تماس با رطوبت دچار خرابی و فرسودگی می شود. در صورتی که به تنهایی اجرا شود نور و دید را مسدود می کند و بیشتر به مانند یک دیوار کاذب عمل می کند و تنها فضا را تفکیک می کند و نقش قابل توجهی در ایجاد خواص عایق صدا نخواهد داشت.

مقایسه پارتیشن فریم دار و فریم لس

با توجه به توضیحات ارائه‌ شده در رابطه با پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم دار و پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس، هر کدام از آن ها دارای ویژگی‌ ها و مزایای متفاوتی هستند و قابل‌ اجرا به‌ صورت تک‌ جداره و دو جداره می‌ باشند. جهت مقایسه این دو پارتیشن شیشه‌ ای نیز ابتدا بهتر است با ویژگی هر یک از این پارتیشن‌ های اداری به‌ طور مجزا آشنا شده و سپس به مقایسه آن دو بپردازیم.

ویژگی‌ های پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس

از جمله مشخصات و ویژگی‌ های پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود:

  • پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس، به دلیل طراحی و اجرای آن‌ ها به شکل یکپارچه و بدون فریم، دارای ظاهری بسیار زیبا و مدرن هستند و متناسب با انواع طراحی دکوراسیون داخلی ادارات می باشند. 
  • پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس، فضای بسیار کمی را در تفکیک سازی محیط داخلی ادارات اشغال می‌ نمایند و به دلیل عدم استفاده از فریم در ساخت آن‌ ها، بسیار مناسب برای اداراتی با متراژ کوچک می‌ باشند. 
  • نصب و اجرای پارتیشن‌ فریم لس نسبت‌ به سایر پارتیشن‌ های اداری، زمان بسیار کمتری را به خود اختصاص داده و از هزینه مناسب‌ تر و اقتصادی تری برخوردار است. 
  • در ساخت پارتیشن‌ های فریم لس، از شیشه و تجهیزات بسیار با کیفیتی استفاده‌ شده و دارای دوام و طول عمر مناسبی هستند. 
  • این پارتیشن‌ ها بر اساس سفارش به دو صورت تک‌ جداره و دوجداره قابل طراحی و اجرا هستند و هر یک از انواع آن نیز دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب‌ های محیطی می‌ باشند. 
  • پارتیشن‌ های فریم لس به علت عدم استفاده از فریم در ساخت آن‌ ها، دارای ظاهری یک تکه هستند و می‌ توانند فضای داخلی ادارات را بسیار بزرگ‌ تر جلوه دهند. 
  • پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس قابل‌ اجرا توسط انواع شیشه‌ های شفاف، مات، نیمه مات و طرح دار هستند. 

ویژگی‌ های پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار 

از جمله مشخصات و ویژگی‌ های پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار، می‌ توان به چند مورد زیر اشاره نمود: 

  • در طراحی و اجرای پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم دار، از فریم های آلومینیومی و یراق آلات بسیار با کیفیت و ضد زنگ به کار برده می‌ شود. 
  • پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم دار به دلیل وجود فریم های آلومینیومی، دارای قاب و فریم بندی بسیار متنوعی هستند و بنابراین در طرح‌ های گوناگونی طراحی و اجرا می‌ شوند. 
  • این پارتیشن‌ ها بر اساس سفارش به دو صورت تک‌ جداره و دوجداره قابل طراحی و ساخت می‌ باشند. 
  • امکان نصب لوگو و طرح بر روی پارتیشن‌ های فریم دار وجود داشته و قابل‌ اجرا در بخش‌ های گوناگونی از محیط داخلی ادارات هستند. 
  • پارتیشن‌ های فریم دار دو جداره نیز عایق بسیار مناسبی در برابر صوت و حرارت می‌ باشند.
  • مقاومت پارتیشن‌ های فریم دار در برابر ضربه، فشار، برخورد اجسام تیز و غیره بسیار بالا بوده و بنابراین متناسب برای محیط‌ های اداری پر تردد هستند. 
  • پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم دار به دلیل استفاده از قاب‌ های آلومینیومی در ساخت آن‌ ها، فضای بیشتری را اشغال نموده و بنابراین مناسب برای اداراتی با متراژ بزرگ‌ تر هستند. 
  • پارتیشن‌ های فریم دار با فریم های آلومینیومی خود، از قیمت بالاتری نسبت‌ به دیگر پارتیشن‌ های اداری شیشه‌ ای برخوردار هستند.

تفاوت پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس و پارتیشن شیشه‌ ای فریم دار 

جهت بررسی و مقایسه‌ی دو پارتیشن شیشه‌ ای فریم لس و فریم دار، می‌ توانیم و به برخی موارد زیر اشاره کنیم: 

نما و ظاهر 

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس، دارای ظاهر بدون قاب و نمایی کاملا ساده هستند و در مقابل پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم دار، دارای قاب بندی و فریم های آلومینیومی بسیار با کیفیت می‌ باشند. 

زیباسازی محیط 

هر دو پارتیشن‌ های فریم لس و فریم دار، نوعی از پارتیشن‌ های اداری شیشه‌ ای هستند و از جنبه زیبایی فوق‌العاده و منحصر به‌ فردی برخوردار هستند. این پارتیشن‌ ها بر اساس متراژ محیط و سلیقه کارفرمایان انتخاب می‌ شوند و پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس به دلیل یک تکه بودن خود، فضای داخلی را بسیار بزرگ‌ تر، ساده‌ تر و شیک‌ تر نشان می‌ دهند. 

زمان اجرا و ساخت 

زمان ساخت و اجرای پارتیشن‌ های فریم لس به دلیل عدم وجود قاب‌ های آلومینیومی نسبت‌ به پارتیشن‌ های فریم دار بسیار کوتاه‌ تر است. 

ظرافت و اشغال فضا 

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس بسیار ظریف‌ تر از پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم دار هستند و بنابراین فضای بسیار کمی را نسبت‌ به پارتیشن‌ های فریم دار در محیط داخلی ادارات اشغال می‌ نمایند. 

عایق‌ بندی 

هر دو پارتیشن فریم لس و فریم دار در صورت اجرا به شکل دو جداره، عایق بسیار مناسبی در برابر صوت و حرارت هستند. 

تنوع در طرح 

پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم دار به علت قاب‌ بندی های متفاوت و گوناگون خود، قابل‌ اجرا در انواع متنوع تری نسبت‌ به پارتیشن‌ های فریم لس هستند. همچنین امکان استفاده از انواع شیشه‌ های شفاف، مات، نیمه مات و طرح دار نیز در پارتیشن‌ های شیشه‌ ای فریم لس و فریم دار وجود خواهد داشت.

پارتیشن اداری تک جداره و دو جداره

پارتیشن های اداری شیشه ای در دو نوع تک جداره و دوجداره طراحی، ساخته و نصب می شوند. پارتیشن های تک جداره در دفع صدا موفق عمل می کنند و زمانی که تأکید زیادی بر ایجاد عایق صوتی و سکوت در یک محیط کار مطرح نباشد خرید پارتیشن تک جداره کافیست.

در حالیکه در برخی محیط های کاری و فضاهای مشارکتی و به خصوص در اتاق های خاصی نظیز اتاق مدیریت و اتاق کنفرانس و جلسات، بخش های مختلف نیاز به سکوت کامل دارند. اینجاست که توصیه می شود تنها پارتیشن های دوجداره را سفارش دهید.

وجود دولایه شیشه سکوریت و یا لمینت میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی محیط را کاهش می دهد.

ویژگی انواع پارتیشن اداری شرکتی

هرکدام از پارتیشن های معرفی شده مزایا و ویژگی های خاص خود را به همراه دارد که آن را مناسب برای اجرا در مکان ها و موقیت خاصی می کند.

ویژگی های پارتیشن شیشه ای

  • اجرای پارتیشن های شیشه ای در محیط اداری و حتی مسکونی رایج است و از مهمترین ویژگی های آنها تواناییشان در انتقال نور طبیعی است که به نوبه خود باعث صرفه جویی در هزینه نورپردازی می شود.
  • امکان نصب انواع درب کشویی، لولایی و اتوماتیک در آن ها فراهم است.
  • تمامی سخت افزار این سیستم پارتیشن بندی می تواند با نیاز مشتری و الزامات محیطی مطابقت داشته باشد.
  • امکان نصب انواع شیشه سکوریت، لمینت، سندبلاست و مات ساتینا، لاکوبل و… فراهم است.
  • به صورت تک جداره و دوجداره قابل اجراست که در نوع دوجداره عایق مژثر صدا و همچنین حرارت است.
  • حریم خصوصی را بدون هیچگونه محدودسازی دید برای کارکنان فراهم می کند.
  • نگهداری آسان و قابلیت شستشو نکته مثبت دیگری در مورد آن ها است.

ویژگی های پارتیشن ام دی اف

  • مهم ترین ویژگی و نکته مثبت در مورد پارتیشن های ام دی اف قیمت مقرون به صرفه آن است.
  • رنگبندی و طرح بندی متنوع روکش های ام دی اف هر سلیقه ای را پوشش داده و با هرنوع دکوراسیون اداری مطابقت دارد.
  • امکان نصب انواع درب و پرده کرکره ای برای کنترل دید و نور در آن فراهم است.

سفارش و نصب پارتیشن اداری

سفارش و نصب پارتیشن های اداری روند ساده ای را طی می کند. برای سفارش ابتدا باید نوع پارتیشن مورد نظر خود را برگزینید. در هنگام انتخاب گزینه مورد نظر، حتماً ویژگی، مزایا و معایب هرنوع را به خاطر داشته باشید و همچنین نیاز محیط کاری خود را نیز لحاظ کنید.

شرکت نوژن به صورت تخصصی در زمینه طراحی، اجرا و نصب انواع پارتیشن اداری مطابق با الزامات دکوراسیون فضای کاری شما فعالیت دارد. این مجموعه با بهره‌ گیری از طراحی‌ های بروز و مدرن، پارتیشن‌ های عایق صدا با قابلیت کنترل دید، نور و نصب سریع با متریال مرغوب و قیمت مناسب را ارائه می‌دهد.

محصولات این شرکت مطابق با سلیقه و نیاز محیط کار اجرا شده و تنوع فراوانی در طراحی و نوع متریال وجود دارد.

قیمت پارتیشن اداری

هزینه طراحی و ساخت پارتیشن اداری به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. نوع پارتیشن، ابعاد و متراژ، نوع شیشه و کیفیت متریال و سخت افزار به کار رفته، نوع جداره، امکانات اضافی همچون پرده و نوع درب و تعداد آن همگی مواردی هستند که بر قیمت نهایی اثرگذارند. توصیه می شود جهت اطلاع از قیمت دقیق و مشاوره با کارشناسان طراحی و بخش فروش مجموعه با شماره پنج رقمی 02158942 در تماس باشید.

خرید پارتیشن اداری

خرید پارتیشن اداری برای دفاتر کاری دیگر یکی از امکانات مازاد محسوب نمی شود، بلکه جزو واجبات است. بهینه سازی فضای اداری مطابق با بخش های مورد نیاز یک اداره و شرکت، ایجاد خواص آکوستیک و عایق صدا برای برقراری آرامش و تمرکز کارمندان، ایجاد حریم خصوصی برای بخش هایی همچون اتاق مدیریت و اتاق جلسات مواردی هستند که حتماً برای داشتن یک محیط کار مناسب با بیشترین میزان بهره وری به آن نیاز است.

لذا در زیر نکاتی که به هنگام خرید و سفارش پارتیشن ها نیاز است که توجه شود را ارائه داده ایم.

  • طراحی مطابق با نیاز محیط

همان گونه که میدانید پارتیشن ها به صورت سفارشی و متناسب با سلیقه متقاضیان و آنچه که به آن نیاز دارند طراحی و تولید می شود. اگر در مورد نوع آن و همچنین بهترین گزینه موجود مردد هستید و انتخاب برایتان مشکل است، حتماً از مشاوره کارشناسان بهره ببرید. توجه کنید نوع پارتیشن، رنگ بندی و ظاهر آن و ویژگی هایی که دارد، با نیاز شما و سایر المان های دکوراسیون اداری هماهنگ باشد.

  • تعداد جداره

علاوه بر نوع پارتیشن، تعداد جداره نیز نکته دیگری است که باید به آن توجه داشت. تعداد جداره های پارتیشن رابطه مستقیمی با میزان توانایی آن در دفع صدا را دارد. برای محیط های شلوغ و پر رفت و آمد، ایجاد سکوت شاید در کنار تفکیک فضا، مهمترین هدف از اجرای پارتیشن بندی باشد. پارتیشن های دوجداره شیشه ای به خوبی بیش از 90 درصد آلودگی صوتی محیط را حذف کرده و محیطی آرام به وجود می آورند.

  • قیمت

قیمت پارتیشن و بودجه ای که برای خرید آن در نظر دارید بدون شک یکی از فاکتورهای مهم خرید است. اگر به فکر گزینه های مقرون به صرفه تر هستید، پارتیشن های پنلی و از نوع ام دی اف گزینه مناسبی هستند. اما چنانچه کارایی و مدرنیزه سازی دکوراسیون اداری برایتان اهمیت بیشتری دارد، پارتیشن های شیشه ای انتخاب مناسب تری هستند.

  • کیفیت و ماندگاری

کیفیت متریال و یراق آلات به کار رفته و  طراحی دقیق و ابعاد مناسب و کیفیت نصب همگی پارامترهایی هستند که بر ماندگاری و طول عمر یک سازه اثرگذارند. سعی کنید پارتیشن بندی دفتر کار خود را به شرکت هایی بسپارید که دارای رزومه قابل قبول باشند.

مزایای نصب پارتیشن اداری

پارتیشن های شرکتی مزایای بی شماری را برای محیط های اداری به همرا دارند. در زیر تعدادی از دلایلی که چگونه پارتیشن های اداری مدرن می توانند برای طراحی اداری مفید باشند را آوده ایم.

  • دکوراسیون اداری زیبا و مدرن

پارتیشن های اداری مدرن تا حد زیادی مسئول ایجاد فضای زیبا و کاربردی هستند. طراحی سفارشی آن ها بدین گونه است که سازه به گونه ای ایجاد می شود که بیشترین میزان از زیبایی، کارایی برای رفاه کارکنان و برندینگ مناسب را فراهم کند.

  • تفکیک و بهینه سازی فضای کار

مهمترین هدف از تجهیز فضای کار با پارتیشن بندی، تفکیک فضا و تقسیم بندی یک ساختمان بزرگ به مناطق کاربردی و کوچکتر است. هر بخش اداری و شرکت، نیاز به بخش های مختلفی همچون اتاق کارمندان، حسابداری، اتاق مدیریت، اتاق جلسات، اتاق استراحت و… دارد که با کمک پارتیشن ها است که می توان بدون صرف هزینه غیر معقول به آن دست یافت.

  • ایجاد سکوت و حریم خصوصی

با کوچک شدن ساختمان ها و فضای کار، داشتن حریم خصوصی کمی بعید بنظر می رسد. فضاها و میزهای کار اشتراکی نویز و صدا هایی را در فضا پخش می کند که می تواند به کلی تمرکز کارمندان را مختل کند. نصب پارتیشن راهکاری آسان برای ایجاد فضایی تفکیک شده است که کارمندان با خیالی آسوده به فعالیت خود می پردازند.

مراحل اجرای پارتیشن اداری توسط مجموعه نوژن 

مراحل نصب و اجرای پارتیشن های اداری در نوژن به شرح زیر است:

  • بازدید از محل پروژه

در ابتدا تکنسین‌ ها و کارشناسان مجموعه نوژن، محل انجام پروژه را به‌ طور کامل مورد بررسی و بازدید قرار می ‌دهند. در این بازدید کارشناسان تمامی نقاط نصب پارتیشن، چگونگی نصب آن، متراژ و ابعاد فضای داخلی و همچنین نوع دکوراسیون داخلی را مورد بررسی قرار داده و سپس بر طبق آن طراحی اولیه را انجام می دهند. 

  • طراحی پارتیشن 

پس‌ از بازدید از مکان پروژه، مطابق با سفارش کارفرمایان، طراحان نوژن شروع به طراحی ابعاد و اندازه پارتیشن‌ های اداری می‌ کنند. در این طراحی، تمامی فضا های تفکیک‌ شده، محل رفت‌ و آمد، محل اتاق کارفرمایان و غیره در نظر گرفته شده و مطابق با آن طراحی‌ های لازم صورت می‌گیرد. 

  • دریافت تأییدیه کارفرما 

پس‌ از طراحی کامل نوع پارتیشن بندی و همچنین انتخاب متریال پارتیشن بنابر سفارش کارفرمایان، نقشه کشیده شده و پلن تهیه شده جهت دریافت تأییدیه به کارفرما نمایش داده می شود. پس‌ از تأیید رنگ و طرح، اندازه و ابعاد و متریال پارتیشن توسط کارفرما، نوبت به ساخت پارتیشن در کارگاه می رسد. 

  • ساخت پارتیشن

همانطور که ممکن است بدانید پارتیشن‌ های اداری دیوار های از پیش‌ ساخته‌ ای هستند و این بدان معنا است که این پارتیشن‌ ها به‌ طور کامل در داخل کارگاه‌ ها و شرکت‌ ها به‌ صورت یکپارچه ساخته‌ شده و برای نصب به محل پروژه فرستاده می ‌شوند. در واقع می ‌توان گفت که تمامی پارتیشن‌ های اداری مانند پارتیشن‌ های شیشه‌ ای تک‌ جداره و دو جداره، ام دی اف، چوبی و آلومینیومی در داخل کارگاه به‌ طور کامل ساخته می ‌شوند و سپس تنها برای نصب به محل مورد نظر انتقال داده می‌ شوند. 

  • نصب پارتیشن

در آخرین مرحله نیز نوبت به نصب پارتیشن‌ های اداری در فضای داخلی ادارات می رسد. پارتیشن‌ های اداری برای نصب به تجهیزات خاصی نیاز نداشته و بدون صدمه به محیط‌ زیست اطراف خود، به‌ راحتی توسط تکنسین‌ ها و نصابان ماهر شرکت نوژن بر روی کف و یا سقف متصل شده و دیوار های کاذب بسیار شیک و مدرنی را به وجود می ‌آورند. 

طراحی و تولید پارتیشن اداری

نحوه طراحی و ساخت پارتیشن اداری، مانند سایر تجهیزات و المان‌ های موجود در محیط داخلی ادارات، نیازمند مراحل و تجهیزات و ماشین آلات بسیار پیشرفته و به‌ روز می‌ باشد و امری بسیار حساس و تخصصی است. شرکت مبلمان و پارتیشن اداری نوژن، طراحی و تولید پارتیشن اداری را به‌ طور کاملاً تخصصی و با بهره‌مندی از نیروی طراحی و اجرایی بسیار متخصص خود انجام داده و یکی از شرکت‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده در این حرفه می‌ باشد. این مجموعه با استفاده از ماشین‌ آلات حرفه‌ ای و تکنولوژی بسیار به‌ روز و پیشرفته، انواع پارتیشن اداری را با به کارگیری از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب تولید نموده و در سبک‌ های متفاوت مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک و همچنین در تنوع بسیار گسترده‌ ای از طرح و رنگ به مشتریان خود عرضه می‌ کند.

لازم به ذکر است که شرکت نوژن، پارتیشن‌ های اداری خود را بدون هیچ‌ گونه واسطه به مشتریان خود عرضه می کند و پس‌ از طراحی و تولید پارتیشن‌ ها در کارخانه، محصولات خود را به‌ طور مستقیم به دست مشتریان می رساند. همچنین دلیل محبوبیت محصولات این شرکت در میان مشتریان و کیفیت و دقت بسیار بالا در طراحی پارتیشن های اداری آن، استفاده از متریال‌ های مرغوب و همچنین طراحی‌ های انجام‌ شده توسط نرم‌ افزار ها و تکنولوژی‌ های به‌ روز است. نکته قابل توجه در رابطه با تیم حرفه ای طراحی این مجموعه جهت ارائه پارتیشن‌ های اداری متناسب با نوع محیط و درخواست کارفرما نیز بهره مندی از دانش، تخصص و تجربه اختصاصی این تیم در این حرفه است.

شرکت پارتیشن اداری نوژن، علاوه‌ بر تولید پارتیشن اداری، انواع مبلمان اداری را نیز تولید و عرضه نموده و هم‌ اکنون نیز یکی از اعضای فعال در اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان مبلمان ایران می‌ باشد.
همچنین تمامی پارتیشن‌ های اداری و سایر محصولات تولید شده در این شرکت نیز، از ضمانت‌ نامه و گارانتی محصول و همچنین خدمات پس‌ از فروش برخوردار بوده و دارای گواهی‌ نامه های استاندارد می‌ باشند.

گروه تولیدی نوژن با بیش ‌از سه دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع پارتیشن و تجهیزات اداری نظیر مبلمان اداری نوژن طیف وسیعی از محصولات را به مشتریان خود عرضه می کند.

شرکت نوژن با همکاری با تیم طراحی و کارشناسان دکوراسیون داخلی، به مشتریان کمک می کند به سازه ای ماندگار و با کیفیت که بیشترین میزان تطابق با محیط کاری و اداری را دارد، دست یافته و با بیشترین میزان دقت و تخصص آن را اجرا و نصب خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان و تیم طراحی مجموعه در از طریق شماره 02158942 در تماس باشید.

سوالات متداول

قیمت پارتیشن اداری چقدر است؟

قیمت پارتیشن اداری نوژن براساس نوع، تعداد جداره، ابعاد و کیفیت متریال محاسبه می شود که برای اطلاع دقیق از هزینه ها میتوانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

پارتیشن اداری شرکت نوژن گارانتی دارد؟

بله، شرکت نوژن تمامی پارتیشن های اداری خود را به مدت 60 ماه گارانتی می کند.

انواع پارتیشن اداری کدام است؟

پارتیشن های اداری تولید شده در شرکت نوژن اعم از پارتیشن آلومینیومی و پارتیشن MDF به صورت تک جداره و دو جداره است.

کدام پارتیشن برای عایق بندی صدا مناسب تر است؟

پارتیشن آلومینیومی با پنل شیشه ای دو جداره با شیشه آکوستیک شرکت نوژن بهترین عایق صدا برای دفاتر است.

پارتیشن آماده بهتراست یا پارتیشن سفارشی؟

پارتیشن های سفارشی که مناسب با فضای دفاتر طراحی شده باشند قطعاً کارایی بالاتری دارند.