جلب رضایت مشتری و دریافت سود از فروش محصولات، دو هدف موازی هستند که برای تمامی کسب‌ و کارها بسیار مهم بوده و به یک اندازه حائز اهمیت هستند. حال این سوال مطرح است که چگونه می‌ توان رضایت مشتریان را در عرضه محصولات کسب نمود؟ جلب رضایت مشتری و برآورده کردن انتظارات آن‌ ها زمانی هدفمند و کار ساز است که محصول تولید شده از طراحی بسیار ایده‌آل و همچنین متریال با کیفیت برخوردار بوده و علاوه‌ بر قیمت بسیار مناسب، بتوانند انتظارات مشتریان را نیز برآورده نمایند. 

شرکت نوژن، تولید کننده و ارائه دهنده انواع پارتیشن اداری و مبلمان اداری است و تمامی محصولات آن علاوه بر کیفیت بالا، دارای خدمات پس از فروش نیز می باشند. در این مقاله نیز قصد داریم با تا با خدمات پس‌ از فروش محصولات نوژن آشنا شده و به‌ طور کامل آن ها را بررسی نماییم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

خدمات پس‌ از فروش چیست؟

خدمات پس‌ از فروش یا پشتیبانی فروش، به خدماتی گفته می‌ شود که در یک شرکت، فروشگاه و هر نوع کسب‌ و کاری، پس‌ از فروش محصولات به مشتریان ارائه می‌ شود. در واقع خدمات پس‌ از فروش ابزاری بسیار مؤثر و مدرن جهت جلب رضایت و حفظ مشتریان بوده و در واقع تعهدی است که شرکت‌ های معتبر برای پاسخ‌ گویی به نیاز مشتریان خود در زمان معین، پس‌ از فروش محصولات به آن‌ ها ارائه می‌ دهند.

خدمات پس‌ از فروش شامل فرایند های بسیار متفاوت شده و امروزه نیز به دلیل افزایش رقابت میان تولیدکنندگان و شرکت‌ های امروزی، بسیاری از صاحبان کسب‌ و کار های مهم، سعی می‌ کنند تا از این خدمات در فروش محصولات خود استفاده نموده و سبب حفظ مشتریان و جلب رضایت آن‌ ها شوند. از جمله فرآیند های خدمات پس‌ از فروش در کسب‌ و کار های گوناگون نیز می‌ توان به خدمات تعمیر، گارانتی و ضمانت‌ نامه محصولات، تعمیر محصولات ارائه‌ شده در مدت زمان مشخص پس‌ از فروش و غیره اشاره نمود. 

اهمیت خدمات پس‌‌ از فروش 

وجود خدمات پس‌ از فروش در یک شرکت معتبر پس‌ از ارائه محصولات‌ به مشتریان، می‌ تواند در برند سازی شرکت نقش بسیار مهمی را ایفا نموده و در نتیجه سبب رشد شرکت در حرفه مورد نظر شود. همچنین خدمات پس‌ از فروش، وفاداری شرکت به مشتریان را بسیار افزایش داده و در مقابل نیز می‌ تواند میزان تولیدات و سود دهی شرکت را به‌ طور میانگین افزایش دهد.

انواع خدمات پس‌ از فروش محصولات

خدمات پس‌ از فروش محصولات نوژن دارای انواع و نمونه‌ های متفاوتی است که از جمله آن‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: 

گارانتی یا ضمانت نامه 

یکی از متداول‌ ترین و بارزترین انواع خدمات پس‌ از فروش محصولات نوژن، ارائه گارانتی یا ضمانت نامه محصول به مشتریان می‌ باشد. تمامی گارانتی ها دارای مدت زمان مشخصی برای استفاده هستند و در این مدت زمان، کالای خریداری شده در صورت هر گونه ایراد و خرابی قابل تعویض و یا تعمیر به طور رایگان بوده و قابل اعتبار و اطمینان هستند.

ارائه خدمات رایگان

یکی دیگر از انواع خدمات پس‌ از فروش محصولات، ارائه خدمات رایگان پس‌ از فروش محصول در مدت زمان معین و مشخصی می‌ باشد. این نوع خدمات شامل تعمیر محصولات شده و توسط تکنسین‌ های حرفه‌ ای خود مجموعه انجام می‌ شود و زیر مجموعه گارانتی محصول می باشد.

ارائه مشاوره رایگان

ارائه مشاوره رایگان نیز جزء خدمات پس‌ از فروش محصولات نوژن است و مشتریان می‌ توانند پس‌ از خرید محصول خود در رابطه با نحوه استفاده و اطلاع از محصول، با کارشناسان این مجموعه ارتباط حاصل کرده و تمامی راهنمایی‌ ها و مشاوره‌ های لازم را دریافت نمایند. 

ارائه آموزش رایگان 

این نوع از خدمات پس‌ از فروش محصولات نوژن، توسط کارشناسان شرکت نوژن به مشتریان جهت استفاده درست از محصولات ارائه شده و به‌ صورت تلفنی و یا حضوری انجام می‌ شود. لازم به ذکر است که تکنسین‌ های شرکت نوژن در حین نصب پارتیشن‌ های اداری و یا قرار دادن مبلمان اداری در محل، تمامی راهنمایی‌ ها و آموزش‌ های لازم را به مشتریان ارائه داده و آن‌ ها را از تمامی خدمات پس‌ از فروش این مجموعه مطلع می‌ سازند.

مزایای خدمات پس‌ از فروش 

از جمله مزایای خدمات پس‌ از فروش می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • برند سازی و رشد شرکت در رقابت کنونی کسب‌ و کار ها 
  • شناساندن برند، خدمات و محصولات یک شرکت به افراد 
  • جلب رضایت مشتریان و افزایش بازاریابی 
  • تضمین کیفیت محصولات و افزایش سود دهی مجموعه 

همان‌ طور که گفته شد، خدمات پس‌ از فروش یک مجموعه از اصول متفاوتی پیروی کرده و تنها به ارائه گارانتی و ضمانت‌ نامه محصول به مشتریان منتهی نشده بلکه می‌ توان با تماس و ارسال پیامک، مشتریان را پشتیبانی کرده و از میزان رضایت آن‌ ها از خرید محصول مطلع گردید. 

شرکت نوژن، تولید کننده و ارائه دهنده انواع پارتیشن‌ اداری و مبلمان اداری بوده و تمامی محصولات خود را با بهره‌مندی از نوین‌ ترین تجهیزات و به روزترین تکنولوژی‌ های دنیا تولید و عرضه می‌ کند. محصولات شرکت نوژن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و در سبک‌ ها و طراحی‌ های گوناگونی ارائه می‌ شوند. همچنین این محصولات از تمامی خدمات پس‌ از فروش شامل گارانتی، مشاوره رایگان، تعمیر، تعویض، نظر سنجی رضایت محصول و غیره برخوردار بوده و مشتریان می‌ توانند با خیالی راحت آن ها را خریداری نموده و استفاده نمایند. شما نیز می‌ توانید جهت اطلاع از خدمات پس‌ از فروش این مجموعه، توسط شماره … با نوژن تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید. 


قابل توجه نمایندگان و خریداران محترم محصولات نوژن

 
بدینوسیله به اطلاع میرساند که واحد خدمات پس از فروش این کارخانه مطابق  روال قبل فعال بوده و آماده ارائه خدمات می باشد لذا خواهشمند است در صورت نیاز به خدمات پس از فروش و هرگونه انتقاد و یا پیشنهاد سازنده در این رابطه فقط با شماره تلفن 86016338-021 تماس حاصل نمایید و ما را از نظرات سودمند خود خوشنود فرمایید.