بلاگ

پارتیشن متحرک

ادارات و شرکت ها بخش هایی را دارند که نیاز به دیوار کشی موقت است در این موارد انتخاب پارتیشن اداری متحرک بهترین گزینه می باشد. با استفاده از این نوع پارتیشن هر محیطی را که نیاز به دیوار کشی موقت داشته باشید می توانید پوشش دهید و در صورت نیاز دیوار را جمع کنید و فضایی یکدست داشته باشید. پارتیشن متحرک توسط ریلی که در کف و یا سقف نصب می شود قابلیت جا به جایی دارد.

پارتیشن متحرک چیست؟

پارتیشن متحرک، نوعی از دیوار جداکننده بسیار پرکاربرد است که از آن برای جداسازی دو بخش در محیط‌ های داخلی استفاده می‌ شود. این پارتیشن‌ ها دارای پنل ها و قطعات متحرک هستند و در ابعاد و ارتفاع‌ های گوناگونی قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. در ساخت پارتیشن‌ های متحرک، از متریال‌ های متفاوتی همچون چوب، ام دی اف، شیشه و آلومینیوم استفاده می‌ شود و با توجه به نوع دکوراسیون داخلی نیز دارای تنوع گسترده‌ ای از طرح و رنگ هستند. این پارتیشن‌ ها، گزینه‌ ای بسیار ایده‌آل برای بخش‌بندی و تفکیک سازی محیط داخلی شرکت‌ها و سازمان‌ های اداری هستند و به‌ دلیل تنوع در طرح و رنگ، متناسب با انواع دکوراسیون‌ های کلاسیک و مدرن می‌ باشند. پارتیشن‌ های متحرک با توجه به سفارش کاربران، در مدل های ریلی و یا چرخ‌ دار قابل طراحی و اجرا هستند و به‌ دلیل قابلیت حرکت و جا به‌ جایی خود، می‌ توانند در صورت نیاز دو فضا را از یکدیگر جدا کرده و با بسته شدن، فضای بیشتری را در دسترس قرار دهند.

موارد استفاده پارتیشن اداری متحرک

پارتیشن متحرک در سالن های بزرگ برای اجتماع، ادارات، خانه، سالن های زیبایی  استفاده می شود تا به راحتی فضا را مجزا کند و در صورت نیاز فضای کامل داشته باشید. این نوع پارتیشن اداری در دو نوع وجود دارد، یکی به صورت جداگانه بر روی ریل حرکت داده می شود و در کنار هم قرار می گیرند و دیگری توسط لولا به یکدیگر متصل هستند. کلاف مورد استفاده دور تا دور پارتیشن متحرک از ام دی اف است و پرکننده آن ام دی اف، شیشه، آلومینیوم و … می باشد که بستگی به سفرش و درخواست فرد سفارش دهنده دارد.

ویژگی پارتیشن ریلی متحرک

از مهم‌ ترین ویژگی‌ های پارتیشن متحرک، می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حرکت و جا به جایی در محیط
  • نصب و اجرای آسان
  • خاصیت جمع شوندگی
  • ایجاد تغییر دکوراسیون در صورت لزوم
  • برخورداری از وزن سبک
  • برخورداری از مقاومت و دوام بالا
  • حمل‌ و نقل آسان
  • قابلیت نصب در مکان‌ های متفاوت
  • امکان ایجاد فضای خصوصی و یا عمومی در صورت نیاز
  • کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • هماهنگی با انواع دکوراسیون داخلی
  • تنوع در طرح، رنگ و متریال

انواع پارتیشن متحرک

پارتیشن‌ های متحرک دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:

پارتیشن متحرک لولایی

این نوع از پارتیشن‌ های متحرک، توسط لولا به یکدیگر متصل هستند و به‌ راحتی باز و بسته می‌ شوند. پارتیشن‌ های لولایی به‌ طور معمول در شرکت‌ ها و سازمان‌ های اداری استفاده می‌ شوند و اغلب پنل آن‌ ها از جنس چوب و یا ام دی اف است و با توجه به کیفیت نیز دارای قیمت‌ های متفاوتی هستند.

پارتیشن متحرک چرخ‌ دار

این نوع از پارتیشن‌ های متحرک، دارای پایه‌ های چرخ‌ دار هستند و به‌ راحتی در محیط داخلی جا به‌ جا می‌شوند. پارتیشن‌ های چرخ‌ دار نسبت‌ به سایر پارتیشن‌ ها، از وزن سبک‌ تری برخوردار هستند و به‌ طور معمول نیز در ارتفاع‌ های کوتاه‌ تری طراحی و اجرا می‌ شوند. این پارتیشن‌ ها علاوه‌ بر کاربرد در ادارات و شرکت‌ های خصوصی، در بسیاری از کلینیک های درمانی، بیمارستان‌ ها، مراکز آموزشی و غیره نیز استفاده می‌ شوند.

پارتیشن متحرک آکاردئونی

در طراحی و ساخت پارتیشن‌ های متحرک آکاردئونی، معمولاً از پنل های چوبی، چرمی، آلومینیوم و یا چوب بامبو استفاده می‌ شود و یکی از بارزترین ویژگی‌ های این پارتیشن‌ ها این است که فضای مناسب و مورد نیاز شما را به وجود آورده و در صورتی‌ که نیاز به فضای بزرگ‌ تری داشته باشید، با جمع کردن آن می‌ توانید به فضای دلخواه خود برسید. این پارتیشن‌ ها نیز با توجه به متریال و کیفیت ساخت، دارای هزینه‌ های متفاوتی در نصب و اجرا هستند و از نما و ظاهر بسیار شیک و جذابی نیز برخوردار می‌ باشند.

پارتیشن متحرک ریلی

پارتیشن‌ های ریلی، یکی دیگر از پرکاربردترین انواع پارتیشن‌ های متحرک هستند که به‌ صورت یک‌ طرفه و باز شو دو طرفه قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. در ساخت این پارتیشن‌ ها با توجه به سفارش کاربران، از متریال هایی همچون آلومینیوم، ام دی اف، شیشه و یا چوب می‌ توان استفاده کرد و این دیوار های جدا کننده به وسیله ریل‌ هایی که به سقف و کف متصل شده‌اند، به‌ راحتی حرکت می‌ کنند. از پارتیشن‌ های متحرک ریلی علاوه‌ بر ادارات و شرکت‌ ها، می‌ توان در انواع مراکز درمانی، آموزشی، فروشگاه‌ ها، سالن‌ های پذیرایی و غیره نیز استفاده نمود.

قیمت خرید پارتیشن متحرک

همان‌ طور که پیش‌ تر گفته شد، پارتیشن‌ های متحرک دارای انواع گوناگونی از لحاظ متریال و نوع ساخت هستند و بنابراین دارای قیمت‌ های متفاوتی نیز در نصب و اجرا می‌ باشند. از دیگر عوامل تأثیر گذار بر تعیین قیمت پارتیشن‌ های متحرک، می‌ توان به نوع پارتیشن‌، کیفیت متریال، ظرافت و دقت در نصب و اجرا، تخصص تیم اجرایی و غیره اشاره نمود. شما می‌ توانید برای اطلاع دقیق‌ تر از قیمت خرید پارتیشن متحرک، با شرکت پارتیشن اداری نوژن تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سخن پایانی

پارتیشن اداری مجموعه نوژن درانواع متحرک و ثابت به صورت آماده و سفارشی طراحی می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *