بلاگ

میز اداری فلزی مدرن

میز اداری فلزی

میز اداری فلزی در دکوراسیون اداری امروزی به خوبی راه خود را باز کرده است و جزو تجهیزات مدرن برای محیط های شرکتی و اداری به شمار می روند. این جنس از مبلمان اداری به تازگی توانست است نظر مدیران را به خود جلب کند. ظاهر مدرن و شیک، جنس و کیفیت فوق العاده با دوام ویژگی هایی هستند که میزهایی از جنس فلز با ترکیب چوب و شیشه را به یک گزینه عالی برای محیط های کاری تبدیل کرده است. با ما همراه باشید تا با جزئیات و نحوه خرید این نوع آشنا شوید.

میز اداری فلزی

انتخاب میز اداری امری بسیار مهم است از آنجایی که پرسنل بیشتر وقت خود را پشت میز سپری می کنند این موضوع بسیار مهم است که هم فضای کافی برای وسایل داشته باشند و هم وقتی که پشت میز خود می گذرانند برایشان لذت بخش باشد. میزهای اداری با پایه های فلزی جلوه زیبایی داشته و محیطی آرام را برایتان به ارمغان می آورد. طرح های و مدل های کلاسیک می تواند کمک شایانی به روح بخشی محیط کرده و پرسنل و ارباب رجوع ارتباط بهتری با محیط اطراف برقرار کنند.

خصوصیات و ویژگی‌ های میز اداری فلزی

میز اداری فلزی نیز همانند سایر میز های اداری با توجه به متریال و نوع کاربرد خود، دارای ویژگی‌ ها و خصوصیات متفاوتی هستند که از جمله این ویژگی‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

ابعاد و اندازه استاندارد

این نوع از میز های اداری دارای ابعاد و اندازه‌ های بسیار استانداردی بر اساس نوع کاربرد خود هستند و با توجه به تعداد کارمندانی که از آن‌ ها استفاده می‌ کنند، در اندازه های متفاوتی طراحی و ساخته می‌ شوند. این نوع از میز های اداری دارای انواع متفاوتی همچون میز های اداری فلزی تک‌ نفره، میز گروهی، میز کارشناسی، میز کنفرانس، میز مدیریتی و غیره هستند و با توجه به ویژگی‌ های استاندارد در ابعاد مناسبی تولید می‌ شوند.

ارتفاع استاندارد

یکی دیگر از مشخصه‌ های بارز در میز های اداری فلزی، وجود ارتفاع استاندارد و مناسب در طراحی و ساخت آن‌ ها است. به‌ طور معمول میز های اداری فلزی در دسته مبلمان اداری مدرن محسوب می‌ شوند و با توجه به شرایط فیزیکی فرد و نوع کاربرد، از ارتفاع استانداردی در حدود ۷۵ سانتی‌ متر برخوردار می‌ باشند.

ظاهر زیبا و خاص

میز های اداری فلزی به‌ دلیل طراحی ساده و منحصر به‌ فرد خود، از نمای بسیار شیک و زیبایی برخوردار هستند و در طراحی دکوراسیون‌ های مدرن دفاتر اداری از آن‌ ها به‌ کار برده می‌ شود. این نوع از میز های اداری با طراحی ساده خود، فضای بسیار کمتری را نیز در محیط اشغال می‌ نمایند و از این‌ رو مناسب برای دفاتر اداری با متراژ کوچک نیز می‌ باشند.

دوام و کیفیت بالا

میز های اداری فلزی و یا میز های اداری پایه فلزی، به‌ دلیل استفاده از فلزاتی بسیار مقاوم و با دوام در طراحی و ساخت آن‌ ها، از کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر عواملی همچون زنگ‌ زدگی، شکستگی، خوردگی، تغییر رنگ و غیره بسیار مقاوم و مستحکم می‌ باشند.

کارایی و کاربرد

میز های اداری فلزی در دفاتر و شرکت‌ های گوناگون، دارای کارایی و کاربرد های بسیار متفاوتی هستند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به استفاده از میز های اداری فلزی در اتاق کنفرانس، اتاق مدیریت، میز کارمندی، میز گروهی، میز کارشناسی و غیره اشاره نمود.

مزایا و معایب میز اداری فلزی

با توجه به ویژگی‌ ها و خصوصیات ارائه‌ شده در رابطه با میز اداری فلزی، این نوع از میز های اداری دارای مزایا و معایب گوناگونی هستند که در ادامه به بررسی آن‌ ها خواهیم پرداخت.

از جمله مزایای میز اداری فلزی، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • میز فلزی از مقاومت و دوام بالایی در برابر عوامل محیطی برخوردار هستند
  • قابلیت تحمل بار های سنگین در این نوع از میز های اداری بسیار بالا می‌ باشد
  • از طراحی و نمای بسیار شیک و منحصر به‌ فردی برخوردار هستند
  • دارای کارایی و کاربرد در دفاتر اداری با متراژ های متفاوت و در بخش‌ های گوناگون می‌ باشند
  • دارای قابلیت‌ های تنظیم ارتفاع و ابعاد جهت کاربری های گوناگون هستند

از جمله معایب میز اداری فلزی، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • این نوع از میز های اداری به‌ دلیل استفاده از فلز های مقاوم در پایه و سایر قسمت‌ های آن‌ ها، از وزن بسیار سنگینی برخوردار هستند
  • نسبت‌ به میز های چوبی، به دلیل وزن سنگین به‌ سختی جا به جا می‌ شوند
  • از قیمت و هزینه بالاتری نسبت‌ به سایر میز های اداری برخوردار هستند
  • این نوع میز های اداری به‌ دلیل استفاده از فلز در ساخت آن‌ ها، بسیار سرد هستند و جهت عملکرد صحیح تجهیزات الکترونیکی نیاز به پوشش دارند

انواع میز اداری فلزی

میز های فلزی، از جمله مهم‌ ترین المان‌ ها و تجهیزات موجود در محیط داخلی ادارات هستند و بر اساس نوع کاربرد، ابعاد و اندازه، ترکیب متریال و غیره دارای انواع گوناگونی می‌ باشند. در طراحی و ساخت این نوع از میز های اداری علاوه‌ بر فلز، از متریال‌ های دیگری همچون چوب و شیشه نیز به‌ کار برده شده و در مدل‌ های سنتی و مدرن و اشکال چند ضلعی، مستطیل و مربع ساخته می‌ شوند. از جمله انواع میز اداری فلزی بر اساس شکل ظاهری نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

میز اداری فلزی کشو دار

این نوع از میز های فلزی، دارای یک یا چندین کشو در طراحی خود هستند و به‌ طور معمول نیز دارای کاربرد در میز اداری کارمندی، میز منشی و غیره می‌ باشند.

میز اداری فلزی ساده

میز های اداری فلزی ساده نسبت‌ به نوع کشو دار خود، از ابعاد و اندازه‌ های بزرگ‌ تری برخوردار هستند و دارای کاربرد به‌ عنوان میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز کارشناسی و غیره می‌ باشند.

نوژن تولید کننده انواع میز اداری فلزی مدرن با پایه فلزی و آلومینیومی آماده ارائه محصولات خود به متقاضیان گرامی است. برای مشاهده محصولات به وب سایت رسمی این مجموعه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *