بلاگ

لزوم استفاده از مبلمان اداری و پارتیشن اداری در دفاتر

اهمیت مبلمان و پارتیشن اداری

مبلمان اداری پارتیشن اداری، بسیار مهم و کارآمد در روند کاری کارکنان به حساب می آیند. طبق نظرات کارشناسی، نظم و انضباط حاکم بر محیط و سادگی آن باعث بالا رفتن سطح تمرکز کارکنان و افزایش روند کاری می گردد. پارتیشن و مبلمان اداری، دو عضو جدانشدنی و بسیار مهم در محیط داخلی ادارات هستند و در واقع نشان‌ دهنده یک محیط عمومی با کاربری اداری می‌ باشند. هر کدام از پارتیشن اداری و مبلمان اداری، دارای جنبه‌ های کاربردی بسیار متفاوتی در دفاتر اداری هستند و در واقع تکمیل‌ کننده یکدیگر می‌ باشند. به‌ عنوان مثال مبلمان اداری، تشکیل‌ دهنده بسیاری از تجهیزات اداری همچون میز کارمندی، صندلی اداری، میز مدیریت، صندلی مدیریت، میز کار گروهی، میز کارشناسی، فایلینگ، کتابخانه و غیره بوده و بدون حضور آن در دفاتر اداری، کارمندان و کارکنان قادر به انجام فعالیت‌ های اداری خود نخواهند بود. همچنین پارتیشن اداری نیز نقش بسیار مهمی را در تفکیک سازی محیط داخلی ادارات و فضاسازی آن بر عهده داشته و حریم شخصی بسیار مناسبی را می‌ تواند برای کارکنان و کارمندان ایجاد نماید.

مبلمان اداری

فضاهای کاری مدرن امروز نیازمند مبلمان اداری مدرن هستند. طراحی هوشمندانه مبلمان اداری به شما امکان می دهد تا محیطی چندمنظوره و متناسب با نیازهای مختلف خود داشته باشید.
مبلمان اداری شما باید ترکیبی از بالاترین کیفیت و عملکرد و همزمان با طراحی مدرن و نوآورانه باشد. فضایی که برای شما اختصاص دارد و کار خود را انجام می دهید باید طوری طراحی شود که بهینه از محیط خود استفاده کنید.
وسایل مورد نیازی که در محیط قرار می گیرد مانند تلفن، اسکنر و سیستم کامپیوتر که نیاز به جای مناسب خود دارد تا برهم ریختگی ایجاد نکند و آرامش شما را در ساعات طولانی کار سلب نکند.

مبلمان اداری نقش مهمی برای همکاری و ارتباطات بین پرسنل سازمان شما دارد. اینها زمینه هایی برای همکاری خود به خود، جلسات ایستاده، فضاهای سمینار و ارائه، کارگاه ها و بحث ها در محیط های کوچک و غیر رسمی هستند. در یک سازمان انتقال دانش و خلق ارزش های جدید تنها زمانی امکان پذیر است که ما با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم.

اهمیت مبلمان اداری در دفاتر

مبلمان اداری، یکی از الزامی ترین المان های دفاتر اداری هستند و توجه به کیفیت مبلمان اداری، یکی از نکات بسیار حائز اهمیت در انتخاب و خرید این نوع تجهیزات اداری است. هر چه کیفیت مبلمان اداری در متریال و نوع طراحی آن‌ ها بالاتر باشد، بهره وری فعالیت کارمندان و سلامت جسمی و روحی آن‌ ها بسیار افزایش پیدا کرده و علاوه بر آن می‌ تواند محیط داخلی دفاتر اداری را بسیار بزرگ تر ، شیک‌ تر و منحصر به فرد‌ تر جلوه دهد.

مبلمان اداری از متریال‌ های متفاوتی همچون چوب، ام دی اف، شیشه، فلز و غیره قابل طراحی و ساخت هستند و با توجه به انواع سبک‌ های اداری، در طرح و رنگ های متنوعی عرضه می شود. بنابراین کارفرمایان می‌ توانند بر اساس نوع دکوراسیون داخلی دفاتر اداری خود، هر کدام از مبلمان اداری را با توجه به متراژ محیط، تعداد کارکنان و غیره انتخاب کرده و علاوه بر کمک به افزایش بهره وری فعالیت کارکنان و سلامت آن ها، سبب ایجاد نظم در دفاتر اداری شوند.

پارتیشن اداری

در فضاهای اداری برای جداسازی بخش های مختلف و در زمانی که با کمبود فضا مواجه هستید پارتیشن اداری می تواند کمک بسیاری در دیزاین محیط شما به شما بکند. پارتیشن بندی باعث می شود که تمامی بخش های مختلف مجزا باشد و باعث ایجاد اختلال در بخش دیگر که کار متفاوتی انجام می دهند نشوند.

برای مثال بخش بازاریابی که مادام با تلفن صحبت می کنند اگر در کنار بخش آیتی قرار بگیرد کار پرسنل آیتی را مختل می کند و از این طریق می توان اتاقی برای هر بخش ایجاد کرد تا در آرامش و بدون خللی کار خود را انجام دهند.

اهمیت پارتیشن اداری در دفاتر

پارتیشن‌ های اداری، یکی دیگر از الزامات بسیار مهم و اساسی در محیط داخلی دفاتر اداری هستند. پارتیشن‌ ها از متریال‌ هایی چون چوب، ام دی اف، فلز، شیشه و غیره قابل طراحی و ساخت هستند و در ابعاد و اندازه‌ های متفاوتی به صورت ثابت و متحرک، تمام قد و نیم قد، تک جداره و دوجداره نیز قابل اجرا هستند. پارتیشن‌ های اداری نقش بسیار مهمی را در تفکیک سازی محیط داخلی و فضاسازی آن ایفا می‌ کنند و نوع دوجداره آن ها، می‌ تواند حریم شخصی بسیار مناسبی را برای کارکنان ایجاد کرده و از آلودگی‌ های صوتی در محیط جلوگیری کند. پارتیشن‌ های اداری نیز با توجه به سبک داخلی ادارات، دارای تنوع گسترده‌ ای در طرح و رنگ هستند و بنابراین استفاده از آن ها در دفاتر اداری به ویژه دکوراسیون‌ های مدرن، بسیار ضروری می‌ باشد.

دلایل استفاده از مبلمان و پارتیشن اداری در دفاتر

از جمله دلایل استفاده از مبلمان اداری و پارتیشن اداری در دفاتر، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تبدیل محیط به فضای اداری
  • بهره‌مندی بیشتر از فضای قابل در دسترس
  • ایجاد نظم در محیط داخلی
  • افزایش بهره‌وری از فعالیت کارکنان
  • جلوگیری از خستگی و خواب آلودی در کارکنان
  • افزایش تمرکز در کارمندان
  • ایجاد تاثیر مثبت بر ارباب رجوع و مشتریان
  • ایجاد فضاسازی مناسب در محیط داخلی دفاتر
  • بزرگ تر نشان دادن محیط داخلی
  • ایجاد حریم شخصی برای کارکنان و جلوگیری از انتشار آلودگی صوتی
  • افزایش سلامت جسمی و روحی کارکنان
  • پاسخ گویی به تمامی نیاز های کارمندان
  • صرفه‌ جویی در مصرف انرژی با استفاده از پارتیشن‌ های اداری دوجداره
  • صرفه‌ جویی در بودجه شرکت با استفاده از مبلمان و پارتیشن اداری با کیفیت
  • ایجاد فضایی بسیار جذاب و منحصر به فرد در محیط داخلی ادارات

خرید بهترین مبلمان و پارتیشن اداری

پارتیشن‌ ها و مبلمان اداری، در کیفیت‌ ها و برند های بسیار متفاوتی در بازار عرضه می‌ شوند و هر کدام با توجه به سبک و طرح و رنگ، دارای قیمت‌ های گوناگونی در خرید می‌ باشند. جهت خرید بهترین و با کیفیت‌ ترین پارتیشن و مبلمان اداری با توجه به نوع کاربری خود در دفاتر اداری، بهتر است آن ها را از مجموعه‌ ها و مراکز بسیار معتبر و شناخته شده در این حرفه خریداری نمایید. زیرا این مراکز، در تولید محصولات خود، از بهترین و با کیفیت‌ ترین مواد اولیه استفاده نموده و مبلمان اداری را با توجه به ویژگی‌ های استاندارد و ارگونومیک، طراحی کرده و با مناسب‌ ترین قیمت و همچنین گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می‌  کنند.

شرکت نوژن ارائه دهنده تجهیزات اداری شامل انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری است و متقاضیان گرامی می توانند از طریق راه های ارتباطی باکارشناسان مجموعه در تماس باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *