صندلی کنفرانس

تجهیزات بسیاری در یک دفتر کاری و دکوراسیون ادارای آن وجود دارد که می تواند بر میزان انرژی، سلامت و بهره وری کارمندان، ایجاد برندینگ مناسب و راحتی مشتریان تأثیر بگذارد که بدون شک از مهمترین آن ها می توان به میز و مبلمان اداری اشاره کرد. خرید مبلمان اداری با طراحی زیبا، متریال مناسب و استاندارد علاوه بر راحتی و سلامت کارکنان، نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب برای دفاتر کاری و شرکت ها نیز دارد.

از برترین تولیدکنندگان تخصصی تجهیزات و مبلمان اداری، شرکت نوژن است که با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان طراحی داخلی و به کارگیری برترین متریال، بیش از سه دهه است که در تولید و عرضه میز و صندلی اداری حرفه ای فعالیت دارد.

انواع سبک های مبلمان اداری

انواع مختلفی از مبلمان اداری طراحی و تولید می شود که سبک های مدرن و کلاسیک بیشتر مورد توجه قرار دارد. اینکه کدام نوع طراحی را برای دفتر کار خود انتخاب کنید بستگی زیادی به ماهیت فعالیت و البته سلیقه شما دارد.

در طراحی میز و صندلی های مدرن از متریال های نوین همچون ترکیبی از فلزات، انواع فرآورده های چوبی مهندسی شده، انواع شیشه و پارچه های نوین استفاده می شود. در حالیکه در سبک کلاسیک، انواع چوب به صورت معرق کاری شده با نقش و نگار های اصیل بیشتر مورد پسند مدیران است. سبک های کلاسیک بیشتر برای اتاق مدیریت طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد و سبک های مدرن میز و صندلی اداری، برای بخش های کارکنان انتخاب مناسب تری است.

البته ماهیت کسب و کار نیز یک فاکتور مهم و تعیین کننده سبک مبلمان است، تم های مدرن با کسب و کارهای دیجیتال به خوبی سازگار است و فضای کار صمیمانه تری را ایجاد می کند و تم های کلاسیک فضای جدی تری را القاء می کند. این بدان معنا نیست که حتماً باید از بین این دو سبک یکی را برگزینید، بلکه برای جلوگیری از یکنواختی و ایجاد تعادل بصری می توانید از هر دو سبک به صورت تلفیقی نیز بهره ببرید.

مبلمان اداری

انواع مبلمان اداری

انواع میز و صندلی اداری مناسب برای هر بخش از دفتر کار باید متناسب با هر سمت و با توجه به فاکتورهای متناسب با دکوراسیون اداری انتخاب شود. طراحان و تولید کنندگان مبلمان اداری با توجه به نیاز هر بخش اقدام به تولید محصولات تخصصی کرده اند که گستردگی و تنوع بینظیری را برای تجهیز ادارات و دفاتر کاری ایجاد کرده اند. لیست کامل انواع مبلمان اداری که برای دفاتر کاری نیاز است عبارتند از:

  • میز مدیریت

شاید انتخاب و خرید هیچ المانی به اندازه میز مدیریت برای یک شرکت پراهمیت نباشد. هویت بخشی به برند کسب و کار شما و ایجاد فضایی که مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد، همگی وابسته به تجهیز اتاق مدیریت با میز و صندلی مدیریت و سایر عناصر مناسب، زیبا و با کیفیت است.

میزهای مدیریتی با انواع طراحی مدرن و کلاسیک در طیف گسترده ای از متریال، سبک ها و ابعاد مختلف در شرکت نوژن تولید و ارائه می شود. توجه به طراحی، ارگونومی، کیفیت و سایر مشخصات این میز در هنگام خرید پارامترهای مهم در زمان تهیه این میز است.

  • میز کارمندی و کارشناسی

میز کارمندی و میز کارشناسی که برای کارکنان طراحی شده است دارای مشخصات منحصربفردی است. دلیل تمایز این میزها از سایر میزهای اداری اهمیت استاندارد بودن و نیاز به طراحی ارگونومیک آ نهاست. از آنجایی که کارمندان، ساعات طولانی را پشت این میزها می گذرانند مهم است که ابعاد، ارتفاع، طراحی و همچنین متریال بکار رفته در آن کاملاً استاندارد و متناسب با فعالیت کارکنان باشد تا سلامت کارکنان آسیب نبیند.

  • میز کنفرانس

میز کنفرانس در اتاق کنفرانس و جلسات به کار می رود و عموماً دارای ابعاد بزرگی است. طراحی میزهای کنفرانس متناسب با اجرای جلسات طولانی و با تعداد بالای حاضرین انجام می شود. شکل آن به گونه ای باید باشد که امکان نصب کابل، سیستم و اتصالات صوتی فراهم باشد. ارتفاع میز کنفرانس باید به گونه ای کاربردی باشد که در طول ساعات طولانی جلسات سبب خستگی نشود. در عین استاندارد بودن، زیبایی نیز فاکتوری مهم است.

  • میز منشی و کانتر

میز منشی و میز کانتر اولین المان اداری است که پس از ورود به ساختمان به چشم می خورد. طراحی و چیدمان میز منشی باید به گونه ای جذاب و چشم نواز باشد تا در ابتدای ورود ارباب رجوع حس خوبی را القاء کند.

  • میز کارگروهی

میز کارگروهی یا میز تیم ورک طرفداران خاص خود را دارد. اکثر کسب و کارهایی که به صورت یک تیم فعالیت دارند و نیاز به تعامل و ارتباط بین کارکنان زیاد است، برای انجام کارهای مشارکتی نیاز است که طراحی میزهای اداری به گونه ای باشد که این ارتباط را حفظ و تقویت کند.

  • صندلی اداری

اکثر مشکلات و دردهای جسمی کارمندان مربوط به صندلی اداری بدون استاندارد های لازم و بی کیفیت از لحاظ متریال و طراحی است. دردهای پا و کمر همگی ناشی از عدم طراحی ارگونومیک صندلی های اداری است. داشتن برخی استانداردهای اولیه برای هر صندلی که برای کار مورد استفاده است از بدیهیات است. قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی، جابجایی آسان و راحت با چرخ، ابعاد مناسب با عرض و عمق استاندارد، استراحتگاه دست و نشیمنگاه ضد تعریق و جنس مناسب لایه های درونی همگی پارامترهایی است که یک برند صندلی اداری آن را لحاظ می کند. صندلی های اداری نیز متناسب با میزهای اداری برای هر بخش به صورت مجزا طراحی می شوند. صندلی مدیریت، صندلی کارمندی و کارشناسی، صندلی کنفرانس و صندلی انتظار از جمله انواع صندلی اداری است که برای تجهیز ادارات نیاز است.

  • فایل و کمد اداری

همان طور که قطعاً می دانید تفکیک و بخش بندی مدارک و پرونده ها و دسترسی راحت و سریع به آن ها در دفاتر کار نیازمند فایلینگ و کمد اداری است. این المان کاربردی از تجهیزات اداری به جلوگیری از سردرگمی و ایجاد فضایی کارآمد کمک می کند.

انواع فایل و کمد اداری با طراحی متناسب با سایر مبلمان می توانید در نوژن بیابید.

مبل اداری

مبل اداری، یکی از اصلی‌ ترین و مهم‌ ترین المان های موجود در فضای داخلی سازمان‌ های اداری است و علاوه‌ بر ویژگی‌ های کاربردی خود، نقش به سزایی را نیز در طراحی دکوراسیون اداری ایفا می‌ نماید. مبل اداری بر اساس نوع کاربرد، نوع متریال، نوع سبک، نوع طرح و رنگ و غیره دارای انواع بسیار گوناگونی است و در کیفیت‌ های متفاوت نیز به بازار عرضه می‌ شود. استفاده از مبل اداری با کیفیت و استاندارد، علاوه‌ بر تأثیر در بهره‌وری از فعالیت کارکنان و ایجاد آرامش در آن‌ ها در طول فعالیت کاری، می‌ تواند نقش بسیار مؤثری را نیز در طراحی دکوراسیون داخلی و نمای ظاهری دفاتر ایفاء نماید.

مبل اداری با کیفیت نیز، از دوام و طول عمر مناسبی برخوردار است و نوع چند منظوره آن‌ ها نیز قابل‌ استفاده در تمامی فضای داخلی ادارات با متراژ های گوناگون می‌ باشد. از جمله انواع مبل اداری نیز می‌ توان به مبل اداری کلاسیک و مبل اداری راحتی یا مدرن اشاره نمود. در تولید و ساخت انواع مبل اداری به‌ طور کلی از روکش‌ هایی با جنس چرم و یا پارچه‌ های مبلی بسیار با کیفیت استفاده می‌ شود و در بدنه آن‌ ها در مبل اداری کلاسیک، از چوب‌ های مرغوب و به‌ طور معمول در مبل‌ های اداری مدرن از متریال فلز به‌ کار برده می‌ شود. مبل‌ های اداری نیز بر اساس نوع کاربرد و سبک خود در ابعاد و اندازه‌ های بسیار متفاوتی تولید می‌ شوند و طوری طراحی شده‌اند که افراد در هنگام نشستن بر روی آن‌ ها احساس راحتی نمایند.

تولید میز اداری

تولید میز اداری، یکی از تخصصی‌ ترین و حرفه‌ای‌ ترین خدمات ارائه‌ شده توسط شرکت مبلمان اداری نوژن می‌ باشد. میز های اداری یکی از مهم‌ ترین تجهیزات موجود در مبلمان اداری هستند و شامل انواع گوناگونی همچون میز کنفرانس، میز جلسات، میز کارمندی، میز کارشناسی، میز مدیریت و غیره می‌ باشند. در ساخت و تولید میز اداری نیز از متریال‌ های گوناگونی همچون چوب، ام دی اف، شیشه و فلز در کیفیت های بسیار بالا به‌ کار برده شده و با توجه به سبک‌ های مدرن و کلاسیک نیز دارای طراحی‌ های بسیار متفاوتی هستند. در تولید و ساخت میز های اداری جهت استفاده بهینه کارکنان و کارفرمایان از آن‌ ها، سطح آن‌ ها به‌ صورت تخت و یکدست طراحی می‌ شود و با توجه به نوع کاربرد خود نیز دارای ابعاد و اندازه‌ های گوناگونی می‌ باشند.

تولید میز اداری در کیفیت های بالا و با توجه به استاندارد های تعبیه‌ شده، در بهره‌وری از فعالیت کارکنان و سلامت جسمانی آن‌ ها تأثیر بسیار مستقیمی داشته و وجود ارتفاع استاندارد در آن‌ ها و دسترسی راحت کارکنان به بخش‌ های گوناگون آن، از جمله ویژگی‌ های میز اداری بسیار با کیفیت و استاندارد می‌ باشد.

از دیگر ویژگی‌ های میز اداری با کیفیت نیز می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای ابعاد و اندازه استاندارد با توجه به کاربرد
  • استفاده از متریال‌ های بسیار با کیفیت و مقاوم در تولید آن‌ ها
  • دارای ارتفاع، طول و عرض استاندارد
  • دارای طراحی ارگونومیک و عدم آسیب به سلامت جسمی کارکنان
  • مقاوم در برابر ضربه، فشار، برخورد اجسام تیز و غیره
  • عدم تغییر رنگ در برابر نور آفتاب و مقاوم در مقابل نفوذ نم و رطوبت

کارفرمایان می‌ توانند با توجه به نوع دکوراسیون داخلی دفاتر و همچنین متراژ و تعداد کارکنان خود، انواع میز های اداری را انتخاب نموده و در کیفیت‌ های بسیار بالا خریداری نمایند.

میز کار اداری

میز کار اداری نیز نوع دیگری از میز های اداری می‌ باشد و به انواع میز کارمندی، میز کارشناسی، میز گروهی و غیره تقسیم بندی می‌ شود. میزهای کار نسبت‌ به سایر میزهای اداری، دارای ابعاد بزرگ‌ تری هستند و در بخش‌ هایی از ادارات همچون اتاق جلسات و اتاق های فکر گروهی نیز به‌ کار برده می‌ شوند. این نوع از میز های اداری نیز از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و نسبت‌ به عواملی چون ضربه، فشار، برخورد اجسام تیز و غیره بسیار مقاوم می‌ باشند. از جمله ویژگی‌ های بارز میز کار اداری می‌ توان به کیفیت بالا، قابلیت جا به جایی در محیط، استفاده‌ راحت کارکنان از آن، تنوع در سبک و رنگ و غیره اشاره نمود.

میز و صندلی اداری

میز و صندلی اداری، از جمله مهم‌ ترین تجهیزات مبلمان اداری در فضای داخلی ادارات هستند و چگونگی طراحی و ساخت آن‌ ها در روحیه و عملکرد کارکنان بسیار تاثیرگذار خواهد بود. زیرا همان‌ طور که می‌ دانید افراد، نیمی از وقت روزانه خود را در محیط های اداری می‌ گذرانند و وجود ویژگی‌ های استاندارد و خواص ارگونومیک در ساخت این نوع از مبلمان اداری، می‌ تواند در ارتقای عملکرد کارکنان و همچنین بهبود وضعیت جسمانی و روانی آن‌ ها بسیار تاثیرگذار باشد. میز و صندلی اداری نیز همانند سایر تجهیزات مبلمان اداری، از متریال‌ های متفاوتی همچون چوب، فلز، ام دی اف و شیشه طراحی و ساخته می‌ شوند و دارای انواع متفاوتی با توجه به کاربرد می‌ باشند.

همچنین میز و صندلی‌ های اداری با توجه به سبک‌ های کلاسیک و مدرن در دکوراسیون داخلی دفاتر اداری، دارای طراحی های بسیار متنوع و گوناگونی هستند و علاوه‌ بر تنوع گسترده در طرح و رنگ، دارای کیفیت‌ های متفاوتی نیز می‌ باشند.

انواع میز و صندلی اداری شامل شرح زیر است:

  • میز و صندلی کارمندی
  • میز و صندلی مدیریت
  • میز و صندلی کنفرانس
  • میز و صندلی کارشناسی
  • میز و صندلی منشی

از جمله ویژگی‌ های منحصر به فرد در میز و صندلی‌ های اداری تولید شده در شرکت مبلمان اداری نوژن، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد راحتی در کارکنان

یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های موجود در میز و صندلی اداری، وجود خواص استاندارد و ویژگی‌ های ارگونومیک جهت ایجاد راحتی جسمانی و روانی در کارکنان حین فعالیت‌ های اداری می‌ باشد. زیرا عدم وجود ویژگی‌ های استاندارد و ارگونومی در میز و صندلی‌ های اداری، می‌ تواند سبب افت کیفیت عملکرد کارکنان و همچنین ایجاد درد هایی در نواحی گردن، ستون فقرات، کمر، زانو و غیره شده و بنابراین تأثیرات بسیار منفی را بر جای گذارد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید میز و صندلی اداری، حتماً به ارتفاع، ابعاد، قابلیت‌ های تنظیم در صندلی‌ ها و ویژگی‌ های ارگونومیک آن‌ ها توجه نموده و بهترین و با کیفیت‌ ترین آن‌ ها را خریداری نمایید.

تنوع در رنگ و طرح

میز و صندلی‌ های اداری تولید شده در شرکت نوژن، دارای تنوع بسیار گسترده‌ ای در طرح و رنگ هستند و قابل‌ اجرا در تمامی طراحی داخلی های موجود در دفاتر اداری می‌ باشند.

کیفیت بالا در متریال

در طراحی و ساخت میز و صندلی‌ های اداری شرکت نوژن، از متریال‌ های بسیار با کیفیتی همچون پارچه، چوب، ام دی اف، فلز، شیشه، چرم و غیره به کار برده شده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. نوع پارچه استفاده‌ شده در طراحی صندلی‌ های اداری نیز با توجه به ویژگی‌ های ضد تعریق، دوام بالا و ایجاد راحتی در کارکنان به‌ کار برده شده و متریال استفاده‌ شده در ساخت میز های اداری نیز بسیار مرغوب بوده و در برابر آسیب‌ هایی چون خوردگی، برخورد اشیاء تیز، شکستگی، زنگ‌ زدگی و غیره بسیار مقاوم هستند.

مزایای استفاده از مبلمان اداری باکیفیت

استفاده از مبلمان اداری استاندارد مزایایی را به همراه دارد که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارتقاء رفاه کارکنان

زمانی که مبلمان اداری دارای استاندارد و کیفیت لازم باشد، چه از لحاظ طراحی ارگونومیک و چه از لحاظ زیبایی شناسی تأثیر مستقیمی بر روحیه و سلامت جسمی کارکنان دارد. ایجاد فضایی که به کارمندان آرامش می دهد و آسایش را برایشان فراهم کند قطعاً هدف مهمی است که به تمرکز ذهنی و بالا بردن بهره وری آن ها کمک می کند.

مبلمان اداری استاندارد که مطابق با نیازهای کارکنان در طی ساعات طولانی فعالیتشان باشد، از مهمترین عناصری است که در ارتقاء رفاه کارکنان نقشی مؤثر دارد.

خرید مبلمان اداری قابل تنظیم شرکت نوژن، به کارکنان این امکان را می دهد که فضای کاری خود را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند. داشتن فضای کاری منعطف از مشکلات کمر جلوگیری کرده و تمرکز و انگیزه را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث رضایت بیشتر کارکنان و بهبود کیفیت کار آن ها می شود.

  • ایجاد برندینگ قوی

برداشت اول مشتریان فعلی و بالقوه از کسب و کار شما همیشه در ایجاد همکاری ها نقش مؤثری دارد. مبلمان و تجهیزات اداری شیک و باکیفیت با طراحی و رنگ های جذاب با چیدمان خوب در ایجاد روابط مثبت بین شما و مشتریان به اندازه نوع فعالیت شما مهم است. به علاوه برندسازی با یک دفترکار شیک و مجلل همچنین می تواند اعتماد مشتریان را تقویت کند.

خرید مبلمان و میز اداری

زمانی که به فکر تهیه و خرید مبلمان و میز اداری برای دفتر کارتان هستید، قطعاً با وجود گزینه های زیاد تصمیم گیری و انتخاب برایتان مشکل خواهد بود و نیاز به راهنمایی خواهید داشت. میزهای اداری دارای سبک ها، متریال و انواع مختلفی هستند که گزینش مورد مناسب ممکن است شما را کمی سردرگم کند، از این رو شرکت نوژن ارائه دهنده انواع میز و صندلی های تخصصی اداری با بیش از سه دهه سابقه فعالیت در زمینه تولید و ارائه تجهیز ادارات با برندهای معتبر همکاری داشته و محصولات خاص و منحصر به فرد خود را به آن ها عرضه می کند. کارشناسان فروش شرکت نوژن با ارائه مشاوره تخصصی به خریداران و مشتریان تلاش می کنند خریداران گرامی بهترین گزینه موجود را برگزینند.

نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری

هنگام انتخاب میز و مبلمان اداری، اولین نکته ای که باید به آن توجه شود این است که میز و صندلی مورد نظر تا چه میزان با نیازهای شما همخوانی دارد. اگر بتوانید یک چک لیست از نیازهای خود و اولویت های موردنظرتان تهیه کنید عالی است. این چک لیست باید شامل نحوه فعالیت شما و آنچه که موردنیازتان است منطبق باشد. زمانی که تعیین کردید چه انتظاراتی دارید آن را با گزینه های مورد نظر مطابقت دهید تا بهترین مورد را برگزینید. از مهمترین فاکتورهایی که درهنگام خرید باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • نیاز کارکنان

به عنوان یک مدیر و یا فردی که برای خرید مبلمان اقدام می کنید، نیاز کاری را در نظر بگیرید. اگر با پرونده های زیادی کار می کنید حتماً موردی را خریداری کنید که دارای کشوهای جادار باشد. اگر سیستم کامپیوتری را روی میز قرار است جا دهید، صفحه میز باید دارای ابعاد و قفسه های مناسب برای نگهداری تجهیزات کامپیوتری باشد.

اگر از یک اتاق با چند کاربری استفاده می کنید بکارگیری میزهای مدولار L یا U شک می تواند بسیار پرکاربرد باشد و با جابجایی آن ها می توانید فضای بسیار بیشتری را نیز فراهم کنید.

  • بودجه

هزینه ای که برای خرید مبلمان در نظر دارید کمک بسیاری به محدود شدن گزینه هایتان خواهد کرد. در میان طیف وسیعی از گزینه های موجود، زمانی که بودجه ای محدود برای خرید در نظر میگیرید انتخابتان را به سمت محصولی که متناسب با نیازتان است سوق می دهد.

  • مبلمان استاندارد و ارگونومیک

هنگام خرید مبلمان اداری به دنبال میز و صندلی باشید که به کاهش خستگی و ایجاد جریان خون مناسب کمک می کند و وضعیت سلامتی را برای کارمندان به بهترین نحو ایجاد می کند.

  • فضای کار

فضا و ابعاد محیط کار که مبلمان در آن قرار می گیرد را درنظر بگیرید و میز و صندلی را انتخاب کنید که متناسب با متراژ ساختمان باشد. استفاده از مبلمان بزرگ و یا بسیار کوچک تناسب دکوراسیون را به هم میزند و رفت و آمد کارمندان را سخت می کند. تعداد و ابعاد تجهیزات اداری را متناسب با فضای شرکت و دفترکار انتخاب کنید.

  • دوام و کیفیت مبلمان

ماندگاری و کیفیت مبلمان اداری یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید آن را در نظر بگیرید. متریال به کاررفته در تولید مبلمان را چک کنید. میزهای ترکیبی شیشه و فلز از دوام بیشتری نسبت به چوب و فرآورده های آن برخوردار است.  سطوح لمینت دوام بالاتری را ارائه می دهند و دارای انواع پوشش ها و سبک ها هستند. سطوح روکش چوبی بادوام تر از میزهای ساخته شده از جنس چوب هستند. این روکش ها همچنین ظاهری زیبا را نیز ارائه می دهند.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

محصولات شرکت های معتبر دارای گارانتی و ضمانت نامه ای است که نشان از کیفیت و اصالت کالا دارد. برندهای معروف که در زمینه تولید تخصصی محصولات اداری فعالیت دارند کیفیت محصولات خود را با ارائه ضمانت نامه تضمین می کنند. به علاوه در زمان ایجاد هرگونه مشکل و خرابی می توانید از خدمات گارانتی آن استفاده کنید.

  • قیمت

قیمت مبلمان اداری باید متناسب با کیفیت آن باشد. قیمت بالا به هیچ عنوان تضمین کننده کیفیت مطلوب نیست. هزینه ای که بابت تجهیزات اداری می پردازید باید متناسب با قابلیت ها و طراحی و کیفیت متریال و معقول باشد.

چگونگی چیدمان مبلمان اداری

چیدمان مبلمان اداری در داخل شرکت‌ ها و سازمان‌ های اداری طبق قواعد و استاندارد های خاصی انجام می شود. نحوه چیدمان این مبلمان باید به‌ گونه ‌ای باشد که علاوه‌ بر نظم دهی به فضای داخلی ادارات، سبب شیک تر شدن و ایجاد نمایی بسیار زیبا در دکوراسیون داخلی ادارات شوند.

از جمله نکاتی که در نحوه چیدمان مبلمان اداری حائز اهمیت است، می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در هنگام چیدمان مبلمان اداری، به فواصل بین مبلمان و تجهیزات اداری دقت داشته باشید تا رفت‌ و آمد برای کارمندان و همچنین ارباب‌ رجوع ها به‌ راحتی انجام‌ شود. این سبب می شود نظم محیط افزایش یابد.
  • همان طور که ممکن است بدانید کیفیت مبلمان به‌ کار رفته در اتاق کارفرمایان بسیار متفاوت از سایر مبلمان‌ دیگر بوده و شیک‌ تر و مرغوب‌ تر است. به‌ همین جهت چیدمان این مبلمان نیز باید بسیار متفاوت‌ تر بوده و باید متناسب با متراژ اتاق و جایگاه کارفرما انجام شود.
  • چیدمان مبلمان اداری برای کارمندان باید به‌ نحوی باشد که آن ها بتوانند به‌ راحتی به ابزار و تجهیزات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
  • اگر از پارتیشن بندی اداری جهت تفکیک فضای داخلی ادارات خود استفاده نمی‌ کنید، بهتر است میز های اداری را طوری کنار هم قرار دهید که فضای شخصی مناسبی برای فعالیت کارمندان به وجود آید.
  • انتخاب مبلمان اداری و چیدمان آن در فضای داخلی ادارات باید به‌ گونه ‌ای باشد که با دکوراسیون داخلی، رنگ دیوار ها و کف و همچنین سایر تجهیزات دیگر همخوانی داشته و دارای هماهنگی با آن ها باشد.
  • مبلمان اداری علاوه‌ بر میز و صندلی و غیره، دارای تجهیزات بزرگتری چون فایلینگ ها و کتابخانه‌ ها هستند. به‌ همین دلیل برای قرار دادن این تجهیزات در داخل ادارات بهتر است آن ها را در جایی قرار دهید که بتوانید به اندازه‌ کافی از نور طبیعی بهره‌ مند شوید.
  • در شرکت‌ هایی که دارای فضا و متراژ کوچک‌ تری هستند، بهتر است برای چیدمان مبلمان اداری از مبلمان هایی در سبک های مدرن که کم جا هستند، استفاده کنید.
  • محیط داخلی شرکت‌ ها و سازمان‌ های اداری از اتاق‌ های متفاوتی چون اتاق کنفرانس، اتاق کارفرما و مدیریت، اتاق کارمندان، محل مراجعه ارباب رجوع و غیره تشکیل‌ شده‌اند که هر کدام از این اتاق‌ ها دارای مبلمان اداری مختص به خود بوده و بهتر است در هنگام چیدمان مبلمان اداری به سمت این اتاق‌ ها توجه نمایید.
  • استفاده از گل‌ های طبیعی و دکوری های ساده و متناسب با نوع فعالیت شرکت نیز می ‌تواند در شیک بودن چیدمان مبلمان اداری تأثیر داشته باشد.
  • مبلمان اداری باید طوری چیده شود که سبب ایجاد مزاحمت برای فعالیت کارمندان نشده و هیچگونه اختلالی در نظم داخلی به وجود نیاورد.

قیمت میز و مبلمان اداری

هزینه مبلمان اداری با توجه به گستردگی و تنوع آن ها متغیر است. نوع متریال، نوع میز، نوع طراحی، کیفیت مواد و یراق آلات بکار رفته و سایر امکانات همگی بر قیمت میز و صندلی اداری تأثیر گذار است. مجموعه نوژن با توجه به تنوع محصولات خود، رنج قیمتی متنوعی را در اختیار مشتریان قرار داده تا باتوجه به بودجه خود و میزان کارایی محصولات، گزینه مورد نظر خود را برگزینند.

شرکت نوژن به عنوان یکی از برترین ارائه دهندگان مبلمان اداری این افتخار را دارد تا بهترین و باکیفیت ترین اجناس را با قیمت های بسیار مناسب در اختیار شما سروران گرامی قرار دهد. شما عزیزان می توانید تمامی محصولات این شرکت اعم از مبلمان اداری، پارتیشن اداری، فایل و کمد اداری به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید و برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با کارشناسان نوژن با شماره تماس پنج رقمی 02158942 تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول


قیمت مبلمان اداری چقدر است؟

قیمت مبلمان اداری بر حسب نوع و متریال، مدل و تعداد آن متغیر است، قیمت انواع مبلمان اداری شرکت نوژن را در سایت مشاهده فرمایید.

آیا مبلمان و میز اداری نوژن گارانتی دارد؟

تمامی محصولات مبلمان اداری نوژن دارای 60 ماه گارانتی و ضمانت و خدمات پس از فروش است.

مبلمان اداری مناسب را از کجا بخریم؟

با کیفیت ترین مبلمان اداری با متنوع ترین مدل ها را از شرکت نوژن، تولید کننده انواع صندلی و میز اداری با نشان استاندارد و گارانتی بخرید.

انواع مبلمان اداری کدام است؟

میز مدیریت، میز کارشناسی و کارمندی، میز کانتر و منشی، نیم ست اداری، صندلی اداری، صندلی و میز کنفرانس، فایل و کمد اداری و تمامی تجهیزات اداری را در نوژن بیابید.

میز اداری مدرن بخریم یا کلاسیک؟

انتخاب میز اداری بستگی به سایر المان های دفترکار دارد. انواع مدل های کلاسیک و مدرن مناسب با هر نوع دکوراسیون را میتوانید درمحصولات شرکت نوژن بیابید.