بلاگ

آسیب ها و عوارض صندلی اداری غیر استاندارد

عوارض صندلی اداری غیر استاندارد

یکی از ملزومات اداری و مبلمان اداری که خرید آن در اولویت قرار دارد صندلی اداری مناسب است. در اینجا به عوارض صندلی اداری غیر استاندارد و
مزیت صندلی اداری استاندارد خواهیم پرداخت تا به اهمیت موضوع پی ببرید.

 عوارض استفاده از صندلی غیر  استاندارد

صندلی کارمندی، صندلی مدیریتی که در شرکت مورد استفاده قرار می گیرد باید استاندارد باشد و در صورت غیر استاندارد بودن آن که دارای تکیه گاهی با سطح صاف و یا قوس کمر در آن به درستی ایجاد نشده و یا سفت و انعطاف پذیر نباشد در استفاده طولانی مدت کاربر از آن باعث آسیب دیدگی در مهره های کمر، مهره های گردن و ستون فقرات می شود که ممکن است زندگی کاری و شخصی شما و پرسنل را تحت شعاع قرار دهد.

بنابراین هنگام خرید مبلمان اداری حتما به این نکته توجه داشته باشید که محصولات خریداری شده علاوه بر ظاهر شیک و کیفیت بالا نیز اصول استاندارد سازی در آنها رعایت شده باشد تا سلامت خود و پرسنل در استفاده طولانی مدت به خطر نیفتد.

صندلی اداری ضد تعریق

صندلی اداری برای ساعت های طولانی مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین متریال به کار رفته در آن نیز مهم است.

روکش صندلی اداری که با متریال بی کیفیت و پلاستیک ساخته می شود موجب تعریق زیاد می شود و این نیز یکی از عوارض صندلی اداری غیر استاندارد است. تعریق زیاد از نشستن طولانی مدت بر روی صندلی ممکن است باعث ایجاد بیماری پوستی ، حساسیت و یا عرق سوختگی شود که موجب آزار فردی نیز خواهد شد. پس از این نکته غافل نشوید و هنگام خرید به آن دقت کنید.

صندلی اداری غیر اصولی

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری مناسب و استاندارد باید قابلیت تغییر ارتفاع را داشته باشد، مطمئناً تمام افراد مشغول به کار در یک مجموعه از نظر قد به یک اندازه نمی باشند و قابلیت تغییر ارتفاع این امکان را به افراد می دهد تا ارتفاع صندلی را به نسبت قد خود تنظیم کنند.

چنانچه صندلی قابل تنظیم نباشد به کاربر آسیب می رساند. استفاده طولانی از صندلی اداری غیر استاندارد و هنگام قرار گیری در آن پاها به زمین نرسد و آویزان باشد در طولانی مدت باعث آسیب به مفاصل زانو شده و همینطور کوتاهی آن به صورتی که پا بر روی زمین باشد و زانوها از لگن بالاتر باش باعث آسیب به مفاصل لگن می شود بنابراین با تنظیم درست صندلی مطابق با قد شما سلامتی شما را به مخاطره نخواهد کشاند.

شرکت نوژن با بهره گیری از فناوری های پیشرفته و رعایت اصول طراحی و تولید صندلی های اداری استاندارد و با کیفیت همواره در تلاش است محصولات با کیفیت را به دست مشتریان برساند. برای مشاهده محصولات این مجموعه به بخش مورد نظر  مراجعه نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه و بخش فروش در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *